En oikein tiedä mikä minua vaivaa.ennen söin normaalisti joka päivä.olen aina ollut normaalipainoinen.nyt noin puolen vuoden aikana olen laihtunut 13kiloa.en käy salilla tai muutenkaan urheile.en vain syö enää.päivän aikana saatan syödä 1 leivän tai jonkun pienen valmisaterian..mutta tajuan aina välillä että en ole syönyt mitään 3 päivään..en tunne näläntunnetta..en erityisemmin pidä vartalostani mutta en kuitenkaan laihduta tai ole syömättä.ruoka ei vain maistu ja tuntuu että en saa ruokaa alas..auttakaa.. :(
syömishäiriö(kö)?
5
214
Vastaukset
- sehän on
selvä bulimia.
- ihmettelen..
Oot kyllö laihtunu aikalailla. Mä tunnen itteni lihavaksi vaikka oon 153cm pitkä ja painan 42kg. Mun mielestä oo läski herranjumala kertokaa mulle oonko lihava! Ja kaiken lisäks mul on syömishäiriö ei anoreksia vaan sellane et en syö hirveesti :O
- nowuseeme
Puhu jollekkulle tosta, toi ei ole tervettä. Sun keho tarvitsee ruokaa enemmän kuin yhden leivän päivässä, muuten sun kehos kuihtuu.
- lääkäriinmars
Suosittelisin menemään lääkäriin, voihan tuo ruokahaluttomuus olla oire jostain sairaudesta.
- Eiolesitä124
Mee lääkäriin. Mut ei sul anoreksiaa oo tai muuta syömishäiriötä jos et kerra laihduta tietoisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145