En oikein tiedä mikä minua vaivaa.ennen söin normaalisti joka päivä.olen aina ollut normaalipainoinen.nyt noin puolen vuoden aikana olen laihtunut 13kiloa.en käy salilla tai muutenkaan urheile.en vain syö enää.päivän aikana saatan syödä 1 leivän tai jonkun pienen valmisaterian..mutta tajuan aina välillä että en ole syönyt mitään 3 päivään..en tunne näläntunnetta..en erityisemmin pidä vartalostani mutta en kuitenkaan laihduta tai ole syömättä.ruoka ei vain maistu ja tuntuu että en saa ruokaa alas..auttakaa.. :(
syömishäiriö(kö)?
5
175
Vastaukset
- sehän on
selvä bulimia.
- ihmettelen..
Oot kyllö laihtunu aikalailla. Mä tunnen itteni lihavaksi vaikka oon 153cm pitkä ja painan 42kg. Mun mielestä oo läski herranjumala kertokaa mulle oonko lihava! Ja kaiken lisäks mul on syömishäiriö ei anoreksia vaan sellane et en syö hirveesti :O
- nowuseeme
Puhu jollekkulle tosta, toi ei ole tervettä. Sun keho tarvitsee ruokaa enemmän kuin yhden leivän päivässä, muuten sun kehos kuihtuu.
- lääkäriinmars
Suosittelisin menemään lääkäriin, voihan tuo ruokahaluttomuus olla oire jostain sairaudesta.
- Eiolesitä124
Mee lääkäriin. Mut ei sul anoreksiaa oo tai muuta syömishäiriötä jos et kerra laihduta tietoisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503774
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342731Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262398- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271387
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188