Kysymyksiä kalifornian kielimatkasta.

JasonBrody

Elikkä olen juuri täyttänyt 15, ja vanhempieni kanssa olen keskustellut EF:n kalifornian kielimatkasta. Oikeesti odotan sitä niin innolla! Ja jos joku on käynyt siellä, mulla ois pari kysymystä.

Elikkäs miten vapaasti siellä saa olla? Ku oon aatellu mennä EF asuntolaa, nii saako sieltä käyä esim. mäkkärissä syömässä tai kaupassa koulun jälkeen yksin? Ja tiedän että matkaan sisältyy päivän mittainen retki losiin, mutta käyäänkö siellä vain kerran eikä sen enempää?

Kiitos :)

2

173

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • longbeach-14

Mä olin EF:n kautta Calissa viime kesänä! Neljä viikkoo just siellä Long Beachin kampuksella :)

Aktiviteetit on yleensä sellasii, et mennään jonnekin ja sit siellä saa olla aika vapaasti. Esim. biitsi-/shoppailureissut, sekä jotkut kaupunkivierailut. Liidereiden kaa sovitaan tapaamisaika & -paikka, mut muuten on vapaa tekee mitä tahtoo :) Koulun jälkee ei aina ehi lähtee mihinkään kauemmas (ruoka kampuksella), mut vapaina hetkinä voi lähtee kavereiden kanssa lähialueelle kauppaan tai syömään.
      Losissa pääsee kyllä käymään useemmin kun vaan kerran! Me käytiin ton turistipäivän lisäks ainakin Hollywoodissa Universal Studioilla, Beverly Hillsissä, museossa, tiedekeskuksessa, ja sit osa kävi viel kerran Hollywoodissa & käveli sinne Hollywood-kyltille.

Jos sua kiinnostaa nii oon kirjotellu tosta Calin reissusta mun kielimatkablogiin kielimatkawithef.blogspot.com :) Ja kysymysten kaa voi vaikka kikata hillaef :)

• ninniliina

Kiva blogi, hyvii vinkkei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      65
      1386
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      92
      1037
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      947
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      874
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      30
      873
    6. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      27
      849
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      201
      782
    8. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      47
      767
    9. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      128
      738
    10. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      27
      724
    11. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      717
    12. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      172
      659
    13. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      63
      624
    14. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      45
      623
    15. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      595
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      85
      558
    17. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      530
    18. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      521
    19. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      497
    20. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      497
    Aihe