Doctor Whooves - Sarja

Raippari

Katsooko kukaan tätä sarjaa? Katsoin tänään yhden jakson ja vaikutti ihan mielenkiintoiselta. Haluaisin kuiteskin päästä juoneen mukaan jotenkin. Niin kertoisiko joku minulle jotain tästä sarjasta? Onko tohtorilla "paha muoto"? Ja onko tohtori homo? Siis näin kuvankaappauksen, jossa hän suuteli miehen kanssa? Mutta olen myös kuullut, että hänellä on joku naisystävä. Elikkä tohtori on bi?

Selittäisi joku lyhyesti sarjan idean. Joku joka katsoo sarjaa. Sarjassa on aika kone ja tohtori menee sillä eri aikoihin? Selittäkää! Liian monimutkainen sarja, että tajuaisin yhden jakson avulla mitään!

Ajattelin aloittaa sarjan seuraamisen, mutta löytyyköhän ekaa jaksoa viälä mistään? Tai sitä kauden aloitusjaksoa?

10

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raippari

      Oho kirjoitin vahingossa Whooves XD.

      Olen tottunut poneihin liikaa.

    • educateyourshelf

      kyseessä on siis doctor who? sarjahan on briteissä oikea kultti ja jokainen. tumblr:ia käyttävä kakara tuntee sarjan

    • Voin kertoa että hän ei ole ihminen vaan ajan herra lajinsa viimeinen (eli avaruun olento) Hän matkaa ajassa ja paikassa TARDISilla. Doctorilla on yleensä mukanaan matka kumppaneita (eikä seurustele heidän kanssaan, eikä hän tietääkseeni ole bi tai homo hän on vain Doctor ) jotka ovat ihmisiä ja he joutuvat yleensä ratkomaan maapallon kohtaloa tai jopa universumin. Doctor on todella vanha noin 1000 vuotta. Jotain itse keertomaani tietoa....

    • http://areena.yle.fi/tv/1902958 ja jos jaksoja kaipaat ylellä on mutta en tiedä mistä yleltä poistuneita jaksoja voi katsoa ja sarja on yli 50 vuotta vanha edes minä en ole nänyt aloitus jaksoa :( (mutta jos aijot kunnolla fanittaa niin facebookissa on Doctor who finland ryhmä niin pysyt ajan tasilla. Siellä joku voisi tietää niistä aloitus jaksoista)

    • ponit=syöpä

      mee nussii ponejas

      • Raippari

        Internet= Syöpä.

        En ole hevosiinsekaantuja. Ja meetvursti kuuluu leivän päälle ei housujen alle!


    • Paremmin pääsee kärryille jos katsoo alusta ainakin uuden sarjan (vuodesta 2005 ->). Netflixistä löytyy kaudet 1-7, hyvä käyttökohde sille ilmaisele kuukaudelle. Aiheesta löytyy myös kattavia wikejä jos englantia ymmärrät.

      Itse siis Doctor Whota katson ja fanitan. Lempitohtorini on tietenkin numero 10, David Tennant. Ei Matt Smithkään ollut yhtään hullumpi jahka siihen tottui.

      Tohtorilla ei ole suoraan yksittäistä pahaa muotoa vaikka omia demoneitaan vastaan taisteleekin (sotatraumat), hänellä on monia arkkivihollisia kuten dalekit, cybermen ja Mestari, joka on myös ajan herra.

      Tohtori ei ole homo, itse asiassa hän on naimisissa ja ihan naisen kanssa, vaikka suhde kyllä taisi pysyä lähinnä romantiikan tasolla, ainakana mitään viittausta seksuaaliseen kanssakäymiseen ei ollut. Se miesten välinen pusu... No öh se toinen mies oli kyllä homo tai ainakin bi, mutta näiden kahden välillä ei koskaan mitään säpinää ollut :D Loppupeleissä seksuaalisuuskeskustelu ei ole Doctor Whossa millään tapaa pinnalla, Tohtorilla on liian kiire pelastaa milloin mikäkin planeetta.

      Muttamutta kannattaa siis ehdottomasti katsoa. Tuskin mistään löydät yhtä mukautuvaista sarjaa, jokaisen Tohtorin myötä sarja saa aina kasvojenkohotuksen eikä jää junnaamaan paikoilleen liian pitkäksi aikaa. Mielenkiinto säilyy näin kasikaudellakin (ja superfanithan ovat katsoneet vanhankin sarjan).

      Mitä juonesta kärryille pääsemiseen tulee, niin useimmat jaksot toimivat ihan hyvin yksittäinkin ja suuremmat teemat ovat yleensä tuotantokausi- tai ainakin tohtorikohtaisia, jolloin mukaan on suhteellisen helppo hypätä jonkin kauden alusta tai Tohtorin vaihtuessa.

    • B-L

      Olen katsonut lähes kaikki jaksot ( näistä uudemmista siis... sitähän on tehty jo 60-luvulta asti).
      Kokolailla paras sarja telkkarissa nykyään.

      Kävin aikanaan myös Briteissä sarjan näyttelyssä, mutten silloin tiennyt siitä vielä mitään. (oli suuremman museon osana)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      311
      3700
    2. 208
      3019
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2574
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      171
      1355
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe