Terve, mistä alkaen TSI- koneissa käytetään taas jakopään hihnaa surullisenkuuluisan ketjun tilalla?
JV.
TSI- koneiden jakopää.
9
434
Vastaukset
- AKIJUNTSA
Pienissä koneissa nyt.
- aumebe
Hanki joku muu. Vältyt monelta riesalta. Toisaalta jos olet masokisti, ja nautit rahakkaista ongelmista, niin osta Bratwursti........
- VW on paska!!!!!!!!!
Kyllä se hihnakin vielä sudeksi osoittautuu odottakaas vaan! Muka huoltovapaa hihna hahhaaaa onko tyhmempää kuultu?
- Odottavan aika on...
"odottakaas vaan!"
Mä aloin just odottamaan. Saas nähdä koska tapahtuu jotain.
30 sek mennyt eikä vieläkään tapahdu mitään.
Teenköhän mä jotain väärin? - kyllä se huono on
Odottavan aika on... kirjoitti:
"odottakaas vaan!"
Mä aloin just odottamaan. Saas nähdä koska tapahtuu jotain.
30 sek mennyt eikä vieläkään tapahdu mitään.
Teenköhän mä jotain väärin?Hanki sellainen auto ensin. Ei se asia munia puristelemalla sulle selviä.
- paska mikä paska
"Terve, mistä alkaen TSI- koneissa käytetään taas jakopään hihnaa surullisenkuuluisan ketjun tilalla?"
No upouusissa tietenkin. Eikä se uusissa moottoreissa oleva hihna poista mitenkään vanhempien ketjukoneiden jakopää ongelmia, Vaikka täällä kirjoittelevat "asiantuntija teinipippelit" niin yrittävät vakuuttaakin.......... - Golf 2006
Hihna on vaihdettava 120000km välein ja vaihdon yhteydessä uusitaan myös vesipumppu. Hinta on suht' kova, 450€,minun tapauksessa vaihto tehtiin 7vuoden kuluttua ostopäivästä.
- saksan peltiä
Hihnakäytön suunnitteli sama pussihousu kun ketjukäytön. Mikä saa uskomaan että tälläkertaa olisi onnistuttu paremmin. Johto seuraa laskukoneen kanssa vieressä ettei tehdä liian hyvää osaa liian kalliilla. Maailman suurimmaksi on päästävä laadusta välittämättä. Koska suurimmaksi on päästävä.
- 3. Golf ja 400000km
Lue AB-Suomen Golf-kestotesti.
100000km jälkeen totesivat "on pakko jatkaa auton matkaa"
Testi tehtiin 200000km saakka,lähes pienintäkään vikaa.
Lue/lukekaa Trollaaja-pellet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029