Terve, mistä alkaen TSI- koneissa käytetään taas jakopään hihnaa surullisenkuuluisan ketjun tilalla?
JV.
TSI- koneiden jakopää.
9
416
Vastaukset
- AKIJUNTSA
Pienissä koneissa nyt.
- aumebe
Hanki joku muu. Vältyt monelta riesalta. Toisaalta jos olet masokisti, ja nautit rahakkaista ongelmista, niin osta Bratwursti........
- VW on paska!!!!!!!!!
Kyllä se hihnakin vielä sudeksi osoittautuu odottakaas vaan! Muka huoltovapaa hihna hahhaaaa onko tyhmempää kuultu?
- Odottavan aika on...
"odottakaas vaan!"
Mä aloin just odottamaan. Saas nähdä koska tapahtuu jotain.
30 sek mennyt eikä vieläkään tapahdu mitään.
Teenköhän mä jotain väärin? - kyllä se huono on
Odottavan aika on... kirjoitti:
"odottakaas vaan!"
Mä aloin just odottamaan. Saas nähdä koska tapahtuu jotain.
30 sek mennyt eikä vieläkään tapahdu mitään.
Teenköhän mä jotain väärin?Hanki sellainen auto ensin. Ei se asia munia puristelemalla sulle selviä.
- paska mikä paska
"Terve, mistä alkaen TSI- koneissa käytetään taas jakopään hihnaa surullisenkuuluisan ketjun tilalla?"
No upouusissa tietenkin. Eikä se uusissa moottoreissa oleva hihna poista mitenkään vanhempien ketjukoneiden jakopää ongelmia, Vaikka täällä kirjoittelevat "asiantuntija teinipippelit" niin yrittävät vakuuttaakin.......... - Golf 2006
Hihna on vaihdettava 120000km välein ja vaihdon yhteydessä uusitaan myös vesipumppu. Hinta on suht' kova, 450€,minun tapauksessa vaihto tehtiin 7vuoden kuluttua ostopäivästä.
- saksan peltiä
Hihnakäytön suunnitteli sama pussihousu kun ketjukäytön. Mikä saa uskomaan että tälläkertaa olisi onnistuttu paremmin. Johto seuraa laskukoneen kanssa vieressä ettei tehdä liian hyvää osaa liian kalliilla. Maailman suurimmaksi on päästävä laadusta välittämättä. Koska suurimmaksi on päästävä.
- 3. Golf ja 400000km
Lue AB-Suomen Golf-kestotesti.
100000km jälkeen totesivat "on pakko jatkaa auton matkaa"
Testi tehtiin 200000km saakka,lähes pienintäkään vikaa.
Lue/lukekaa Trollaaja-pellet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau363759Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433110Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4582685Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1831976Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431876Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat281488- 381365
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781202