En ole pahemmin täällä käynyt, mutta pistää kyllä silmään, kun täällä on niin paljon joko trolliviestejä tai oikeita seuranhakuilmoituksia lapsilta. Se on asia erikseen, jos nämä nuorukaiset haluavat keskustella jostakin, mutta tuo seuranhaku ei mielestäni kuuluisi tänne. Eipä täällä taida olla mitään valvontaa, mutta vähän kyllä ihmetyttää tuo käytös. Mitä noidenkin lasten vanhemmat ajattelisivat jos tietäisivät miten turvattomasti etsivät seuraa itselleen, vaikka ikä ei sellaiseen riitä.
Ikäraja palstalle?
12
129
Vastaukset
Ei tuohon voi vaikuttaa näkemättä oikeasti kuka näitä aloitteita tänne pukkaa. Ikärajat eivät auta, jos yli 14 v:t kuitenkin kirjoittavat kuin 12-vuotiaat.
Sen ikänsä kun voi valehdella silti vaikka olisi K-99 v. palsta ja ilmoituksen jättäjä voi olla nettipoliisi, pedo, itseään aikuisempaa esittävä 12 v. , huolestunut vanhempi, hihhuli, avohoitopotilas tai muuten vaan tylsistynyt ja/tai huomionhakuinen.
Merkillinen into täällä kuitenkin on kaikkien olla 14 v. tai hakea 14 v:tä. Ei ymmärrä.
Jos yrittää kirjoittaa jotain asiallista vastinetta näille kukkahatuttomille, niin palaute poikkeuksetta on, että olet tämän jälkeen anonyymiarmeijan pilkan kohde tai pedobear.- Kukkahattusetäkö
En pyytänyt Sinulta mitään apua.
Harmi, ettet osaa asiallisesti käyttäytyä näinkään yksinkertaisella topicilla. - Ap.
Kukkahattusetäkö kirjoitti:
En pyytänyt Sinulta mitään apua.
Harmi, ettet osaa asiallisesti käyttäytyä näinkään yksinkertaisella topicilla.Öh, oma nikki käyttöön jos meinaat haastaa riitaa toisten kirjoittelijoiden kanssa? menee muuten turhan hämmentäväksi.
T: se ap. Ap. kirjoitti:
Öh, oma nikki käyttöön jos meinaat haastaa riitaa toisten kirjoittelijoiden kanssa? menee muuten turhan hämmentäväksi.
T: se ap.M.O.T.
- 12+12
Edelliselle,mitä yleensä 50v mies tekee keskustelussa,jossa 14v pojat hakee seuraa ?
Olen 50,mutta en edes mene sivuille,jossa 14v pojat hakee kik seuraa.
Onko edellinen,sitten kiinostunut "ohjaamaan" 12-14v poikia omiin tarpeisiin ?
Ja mitä asiallista kerrottavaa on 50v miehellä,12-14v poijille ?
Kyllä on edellisen kohdalla vain pedofiiliset ajatukset mielessä,kun vierailee 12-14v poikien seuranhaku sivuila.
Eipä ole ihme,että kutsuvat sinua pedobeariksi. Parahin 12 12,
todistit juuri jälleen uudella anonyymihyökkäyksellä vain konkretiaksi sen, mitä tuossa aiemmin kerroin :/
Kuka tahansa voi lukea keskusteluketjuista sen, että nimimerkki aapo lappi/teddy1bear ensin järjestelmällisesti kirjoittaa tällaista paskaa minusta ja vastaan siihen.
Aapo lappi/teddy1bear ja ano-armeijansa on tämän saitin varsinainen ongelma. En minä.- 12+12
Bear kuinka moni sinua kommentoi omalla rekisteröidulla nimimerkillä ?
Bear luuletko todellakin,että tulet saamaan paljonkin "rekisteröityneiden" kommentteja ?
Ei kukaan ole niin tyhmä,että alkaisi sinua kommentoimaan rekisteröitynä,minkälaisen rallin laittaiset sitten siitä.
Miten minuun liittyy jokin aapolappi/teddy1bear ?
Ainoa mikä tuli todistetuksi on sinun paranoid sairaus ja sinun rekisteröity feikkiprofiili.
Profiilitietojen mukaan nimesi on bear_nick2 ,tuskin kukaan pappi/maistraati on siihen ollut suostuvainen ja syntymäaikakin oli täysin uskottava.
Siinä kaikki bear_nick2 nimisestä rekisteröityneestä feikistä.
Jokainen voi ottaa oppia nyt bearista,jos vastaus omaan kommentiin ei miellytä,syyttäkää vastaajaa siitä,hän on bear_nick2:n alias tai vaikka hänen käyttämää aapolappia/teddy1bearia ja lopuksi lisätkää,että olen rekisteröitynyt samanlaisena kuten bear on,tyhjä profiili. 12+12 kirjoitti:
Bear kuinka moni sinua kommentoi omalla rekisteröidulla nimimerkillä ?
Bear luuletko todellakin,että tulet saamaan paljonkin "rekisteröityneiden" kommentteja ?
Ei kukaan ole niin tyhmä,että alkaisi sinua kommentoimaan rekisteröitynä,minkälaisen rallin laittaiset sitten siitä.
Miten minuun liittyy jokin aapolappi/teddy1bear ?
Ainoa mikä tuli todistetuksi on sinun paranoid sairaus ja sinun rekisteröity feikkiprofiili.
Profiilitietojen mukaan nimesi on bear_nick2 ,tuskin kukaan pappi/maistraati on siihen ollut suostuvainen ja syntymäaikakin oli täysin uskottava.
Siinä kaikki bear_nick2 nimisestä rekisteröityneestä feikistä.
Jokainen voi ottaa oppia nyt bearista,jos vastaus omaan kommentiin ei miellytä,syyttäkää vastaajaa siitä,hän on bear_nick2:n alias tai vaikka hänen käyttämää aapolappia/teddy1bearia ja lopuksi lisätkää,että olen rekisteröitynyt samanlaisena kuten bear on,tyhjä profiili.Katsopa "no joo" -keskustelu, olen sinne sinullekin kertonut, miksi riitely anonyyminä on typerää, kun anonyymin nimimerkki voidaan helposti kaapata ja laittaa ihan väärät henkilöt riitelemään keskenään. Näin on tehty jo tuossa ylempänä keskustelun aloittajallekin, kuten hän on huomannutkin.
bear_nick2 kirjoitti:
Katsopa "no joo" -keskustelu, olen sinne sinullekin kertonut, miksi riitely anonyyminä on typerää, kun anonyymin nimimerkki voidaan helposti kaapata ja laittaa ihan väärät henkilöt riitelemään keskenään. Näin on tehty jo tuossa ylempänä keskustelun aloittajallekin, kuten hän on huomannutkin.
Mun pointti nimimerkin rekisteröintiasiassa on juuri se, että jos kirjoitetaan paskaa, niin sitä paskaa mun nimissäni kirjoita kukaan muu kuin minä :D ja tyhjä profiili siis siksi, kuten itsekin sanoit "minkälaisen rallin laittaiset sitten siitä." heti alkaisi hörhöjen häiriköinti.
Kun sitä on jo nytkin ihan tarpeeksi.
- 20vee
Oon monesti kirjottanut täällä, ettei homoteineillä ole yhtään paikkaa etsiä seuraa kuin tämä Suomi24 gaypalsta. Heteroteineillä on paljon helpompaa löytää seuraa esimerkiksi koulussa, mutta homona teini-ikä on hyvin yksinäistä ja sen takia en pitäisi jos heidät häädettäisiin viimeisestä paikasta missä voivat etsiä seuraa tai vaihdella mietteitä. Sitten kun ollaan syvällä kaapissa niin ei uskalleta mennä deittisivustoillekkaan kun täytetään se 16-18 vuotta. Ylilauta-sivustolla tosin oli jokin homostelu-alue missä postaili lähinnä nuoria kundeja, mutta se taitaa olla nykyään poissa kun ei löydy enää.
Kyllähän täällä aika ajoin paistaa silmiin kuinka ilmiselvästi vanhemmat miehet pyytelevät kikkejä/yhteydenottoja noilta yläasteikäisiltä pojilta. Sen takia pitääkin opastaa poikia miten toimia. Pojat: jos joku vanhempi mies vonkaa seksiä tai alastonkuvia alle 16-vuotiaalta niin se on rikos, ja Fobba facebookissa hoitaa ilomielin tällaiset tapaukset että ei kun yhteyttä vaan. Jos joku vanhempi mies valehtelee ikäänsä saadakseen luottamuksen niin kyllä siinä on esimerkki saalistajasta, joka hänet olisi hyvä saada poliisin tietoon.- Entäs ne naiset?
Tota... Meinaatko ettei nikin takaa voi paljastua nainen? Jos joku hakee seuraa "laittomasti" niin eikö tabuhomo ole kätevä kohde naiselle päästä oppia antamaan kun nuori on manipuloitavissa eikä uskalla välttämättä paljastaa tapahtumia?
- seuraavail
Niin, eipä taida nuorilla pojilla olla mitään sellaista keskustelupalstaa, joten tulevat siis luonnollisesti tänne. Tytöillä sentään on demi.fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862