Mutta missä on Skoda?

Eiks se ookkaa hyvä?

22

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei voida olettaa, että esimerkiksi halpis-KIA:n käyttäjä olisi yhtä tyytyväinen kuin luxus-Mersun.

      Nollatutkimuksen nollatulos.

      • ihmehöpötystä

        Mutta Hondan, Toyotan, ja Mazdan omistajat voivat olla, vaikka ovat trollien mielestä halpoja riisikippoja?


      • frenchfries

        Ranskalaiset olivat muuten Fiatin kera häntäpäässä "yllättäen" :)


    • Karu totuus
    • sdoda is best

      No se on sijalla yksitoista sitten!

      • Karu totuus

        Ja aika hyvillä pisteillä


    • Toyota Corolla

      Skoda ei taida liiemmin olla arvostettu Saksassa. siellä autojen arvostuksessa on vähän eri käsitteet tärkeitä kuin Suomessa. Näemmä Toyotien kestävyys ja huippuhyvät ajo-ominaisuudet on sielläkin huomattu. Varmaan siksi siellä ei Skodaa arvosteta.

      • Skoda Octavia

        Kertooko Toyotan arvostuksesta Saksassa, että se on siellä marginaalimerkki 2,3% markkinaosuudella? Škoda myy siellä kuitenkin reilusti yli kaksinkertaisesti ja kasvaa edelleen Toyotan taantuessa.


      • Tojoon ollaan

        tyytyväisempiä kuin Mersuun. Skodaan ei ole näköjään oikein kukaan tyytyväinen.


      • huisin hauska juttu

        Vai Toyotien kestävyys ja varsinkin huippuhyvät ajo-ominaisuudet huomattu?
        Melkoista ironiaa kerrakseen.


      • idiootithirteen
        huisin hauska juttu kirjoitti:

        Vai Toyotien kestävyys ja varsinkin huippuhyvät ajo-ominaisuudet huomattu?
        Melkoista ironiaa kerrakseen.

        Kerropa miksi siihen ollaan sitten tyytyväisiä Saksassa?


    • ja sinuun

      ei myöskään kukaan ole tyytyväinen

    • oliko ihme

      mukana sai olla jopa 3,5 vanhoja autoja, kuka niin vanhalla Skodalla enää uskaltaa ajaa.

      • kmkjkj

        Tyttönen asialla. Kommentti on kuin naistenlehdestä.


      • turbo-skoda

        Ajelin tänään mökiltä kotiin aamupäivällä ja satoi aika rankasti. Laitoin motarilla vakkarin nopeuteen 130 km/h. Mulla on alla melkein uudet Continental PremiumContactit. Kukaan ei mennyt ohi. Priimiumitkin matelivat alle sallitun nopeuden. Olen kuullut, että leveät renkaat ovat vaaralliset vesikelillä, varsinkin kun kulutuspinta on vähissä.


      • ai sulla Contit
        turbo-skoda kirjoitti:

        Ajelin tänään mökiltä kotiin aamupäivällä ja satoi aika rankasti. Laitoin motarilla vakkarin nopeuteen 130 km/h. Mulla on alla melkein uudet Continental PremiumContactit. Kukaan ei mennyt ohi. Priimiumitkin matelivat alle sallitun nopeuden. Olen kuullut, että leveät renkaat ovat vaaralliset vesikelillä, varsinkin kun kulutuspinta on vähissä.

        Mitkäs renkaat siinä Skodassasi on?


    • valtrat nousuun

      Se alkaa nyt volvo jyräämään markkinoita saksan maalla, koska tuntuu olevan laatu nousussa!

    • Olennainen se pointti

      Listallahan olikin vain parhaat merkit...
      Jos siihen olisi otettu kaikiki rubumerkitkin, niin se olennaisuus, jota haluttiin saada olisi helposti hukkunut massaan. Eihän rubumerkkien listaus olisi tuonut mitään lisää tuohon listaan...

    • No myyhän se

      kohtuullisesti IVY-maissa. Ja siellähän on totuttu että tyytyväisyys ei ole ostoargumentti vaan että jonkun Trabin tai Skodan yleensä saa.

      • sylvi.

        Vaari nyt vaan ottaa ihan rauhallisesti ja lepäilee. Maailma on muuttunut paljon niistä vanhoista hyvistä ajoista.


    • PullShitti

      "Tyytyväisyysmittauksessa hännille jäi Chevrolet. Peräpään joukkoon kuuluivat myös Fiat, Citroën, Renault ja Peugeot."

      Ei ainakaan siis hännillä.

      Ja missäs sitten Seat, Jaguar, Ford, Opel, Mitsubishi, Nissan, jne.?

    • Vain Skodaelämää

      Skodamaailman sokaisemat rehvelit taas valittaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe