Mitäs mietitte onko kokemuksia urakoitsijoilta, onko järkevää ostaa konetta ja aloittaa urakoimaan esim harvesteri, PONSSE Ergo jne. Onko kannattavaa vai voiko odottaa konkurssia.
Metsäkoneurakointi kannattavuus?
5
2548
Vastaukset
- vanha lopettaa
Parasta ostaa 3 UUTTA ketjua KERRALLA, hoidat siirrot itse ja teet laskutuksen, kyllä se siitä lähtee.
Mitään vaaraa konkurssista ei uusilla koneilla ole, vanhat ovat loputon raha reikä.- kiinnostunut jcv
paljon tuohon joutuu sijottaan ja kauanko pitäs paiskia ,että olis omillaan ?
- uutta tilalle
kiinnostunut jcv kirjoitti:
paljon tuohon joutuu sijottaan ja kauanko pitäs paiskia ,että olis omillaan ?
Alle 3 miljoonanhan noi lähtee, muutaman vuoden kuolettelet ja sitten vaihtoon.
- Metsäkone1
Mites itse olet aloittanut onko sinulla minkäänlaista koulutusta metsäkoneenkäytöstä, itse valmistun kolmen vuoden päästä maarakennusalan ammattilaiseksi joten kaivinkoneen käyttö tulee tutuksi mutta entä itselläsi, sillä kokemusta teikäläisellä varmaan on, mutta onko alalla käytävä jonkinlaisia koulutuksia vai riittääkö vain tieto-taito?
- ponsse.
Ei mitään turhia kouluja, ostat vain koneet ja alat paiskia töitä yötäpäivää.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405392Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1282224- 1461780
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko801515Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181468Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191404Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821315- 711237
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701188- 391162