Mitäs mietitte onko kokemuksia urakoitsijoilta, onko järkevää ostaa konetta ja aloittaa urakoimaan esim harvesteri, PONSSE Ergo jne. Onko kannattavaa vai voiko odottaa konkurssia.
Metsäkoneurakointi kannattavuus?
5
2572
Vastaukset
- vanha lopettaa
Parasta ostaa 3 UUTTA ketjua KERRALLA, hoidat siirrot itse ja teet laskutuksen, kyllä se siitä lähtee.
Mitään vaaraa konkurssista ei uusilla koneilla ole, vanhat ovat loputon raha reikä.- kiinnostunut jcv
paljon tuohon joutuu sijottaan ja kauanko pitäs paiskia ,että olis omillaan ?
- uutta tilalle
kiinnostunut jcv kirjoitti:
paljon tuohon joutuu sijottaan ja kauanko pitäs paiskia ,että olis omillaan ?
Alle 3 miljoonanhan noi lähtee, muutaman vuoden kuolettelet ja sitten vaihtoon.
- Metsäkone1
Mites itse olet aloittanut onko sinulla minkäänlaista koulutusta metsäkoneenkäytöstä, itse valmistun kolmen vuoden päästä maarakennusalan ammattilaiseksi joten kaivinkoneen käyttö tulee tutuksi mutta entä itselläsi, sillä kokemusta teikäläisellä varmaan on, mutta onko alalla käytävä jonkinlaisia koulutuksia vai riittääkö vain tieto-taito?
- ponsse.
Ei mitään turhia kouluja, ostat vain koneet ja alat paiskia töitä yötäpäivää.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682827
- 2012107
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.592091- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91561- 841278
- 811090
- 951049
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2011049