Mikä ihme vimma siinä on että pitää verrata toisten lapsia omiin? Lapsethan ovat yksilöitä.
"Voi! nyt se ei opikkaan lukemaan ku ei oppinut eskarissa niinkuin meidän Liisa"
Ja yleensäkin toisten lapsista puhuminen.
Voisivat keskittyä omiin lapsiin..
Onko itsetunto niin huono että pitää väärin keinoin yrittää pönkittää sitä..
Vertaatko sinäkin..
2
102
Vastaukset
- Saman huomannut
Voi huhhh, niin samaa mieltä olen kanssasi.
Itselläni on nyt 3 vuotias lapsi.
Lapsi on kehittynyt normaalisti, mutta ei ole ehkä se kaikista nopein oppija eikä siinä mitään.
Lähipiirissäni on paljon lapsiperheitä.
Hyvin monesti he arvostelevat ja vertailevat lapsia keskenään, ihan kuin ei muuta olisi. Aina leveillään ja kehuskellaan lapsien nopealla oppimisella.
Oma lapsi oppi esim kävelemään 1,3 vuotiaana. Sain päivittäin kuulla tästä päivittelyä "kyllä meillä kaikki ovat kävelleet jo 9 kk" onkohan jaloissa jotain vikaa kun ei kävele" jne jne.
Samaa puhumisen, saksilla leikkaamisen ja ihan kaiken kanssa.
Eli keskittykää omiin lapsiinne.
Ei pitäisi kiinnostaa milloin jonkun toisen lapsi oppii mitäkin taitoja!- ap.
Näimpä. Mielestäni tärkein on kuitenkin se että lapsi on terve. Mitä väliä jos oppii myöhemmin, kun oppii kuitenkin.
Ja toki on niitäkin jotka tarvitsevat erityishuomiota. Entä sitten...nykyään saa monenlaista apua jos tarvitsee..
Mutta juuri tällainen hysteerinen vouhotus on aivan turhaa ja typerää.
Kyllä omat vanhemmat tuntevat oman lapsensa parhaiten.
Useastihan nämä vouhottajat eivät huomaa mitään vikaa näissä omissa kullanmuruissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892