Kun pakkohiihtoja pakkoluistelu

pakkohiihto pois kou

taas joulun jälkeen alkavat niin oletteko ostelleet lapsillenne uudet kallitiit sukset ja luistimet, vaikkei koulussa juurikaan hiihdetä kuin kerran tai kaksi? Me ei, sillä ne menee hukkaan, kellarissa niitä ei kukaan käytä. Meillä lapset sairastaa juuri silloin aina kun on pakkohiihtoa ja laturetkiä, ei ole kiva mennä umpihankeen hiihtää hikisenä ja sataa kilometriä, minusta se on tökreää, kun opettajat ajaa autolla sen reitin.

Meillä raha laitetaan tärkeämpään, taiteisiin musiikkiin ja käsitöihin joista varmasti tulee ammatti, ja näin ollen pakkohiihto on tökreää.

Hip hop vaan sukset takkaan ja flyygeli ja kirjallisuutta tilalle.

5

217

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenkku opettaja

Vitsinä huono.

Trollina tyhmä.

Seuraus? Säälin tunne.

• opet oppiin!

Pakkohiihto ja luistelu pois. Samoin pakkoliikunta. Opettajille sensijaan pakkoliikuntaa, ovat lihavia ja laiskoja. Autolla tullaan ja autolla lähdetään ja liikuntatunnit liikutaan autolla.

• Et-opelta

Oli vitsailua tai ei, niin 2pakkouskonto" koulussa kirkkoon kastamisen seurauksena on keskiaikaista holhoamista lasten aikuisia huoltjia khtaa samoin kuin lukiolaisia kohtaan.

Huoltajien ja lukiolaisten tulisi sada itse päättää, opiskelevatko katsomusaineenaan elämänkatsomustietoa vai uskontoa.

Nyt vain kirkkoon kuulumattomat saavat valita, kirkoon liitetyn lapsen huoltajat sekä kirkkoon liitetyt lukiolaiset eivät saa

• Et-opelta

"pakkouskonto" tai pakkouskonto, pakko mikä pakko,
        vaikka toisilla on valinnan vapaus ja toisilla siis ei

• ET-opelta
        Et-opelta kirjoitti:

"pakkouskonto" tai pakkouskonto, pakko mikä pakko,
        vaikka toisilla on valinnan vapaus ja toisilla siis ei

Anteeksi palstaliset pyydän teiltä, minulla on huono olo ja siksi olen vihainen pakkouskonnosta. Pitäis muistaa ottaa lääke läkärin ojheen mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2185
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      780
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      696
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      686
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      60
      570
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe