Pesäpalloa aurinkorannikolla

Vottonen

Heittelyä rannalla ensi alkuun ja vaikka sitten lyöntiäkin jollain kentällä. Tokihan täällä Arskalla kansallispeliäkin harrastaneita on?

Eikä nyt olla ronkeleita sukupuolesta (oma se rumempi) tahi aiemmasta sarjatasosta, kunhan päästään pitämään vähän tatsia petskuun. Kaikki pelaa, kuten potkupalloakin joskus markkinoitiin.

Jos luet tämän ja laji ei satu itselle, mutta tiedät jonkun, jolla on taustaa, niin kehotapa laittamaan tähän ketjuun viestiä.

7

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuperJymy

Sotkamon Jymy voi käydä antamassa pientä esimakua kansallispelistämme.

• Vottonen

Ei tässä esimakuun, eikä jälkimakuunkaan, tarvita suomenmestareita tai muita supermiehiä ja -naisia, vaan ihan taviksia, jotka ymmärtävät hyvän päälle.

• Vottonen

Lokakuu oli lokakuu, mutta nyt on marraskuu. Erinomainen kuu, erinomaiset kelit lyödä palloa väliin.

Kuin mustanaamio, pesäpalloilija kävelee kaupungin kaduilla kuin kuka tahansa meistä. Päälle ei välttämättä mistään arvaa. Eli sanaa puskikseen kiertämään, että saadaan petskuväkeä koolle.

• pesis on ykkönen

onko sitä pesäpalloväkeä saatu kokoon. itse olen tulossa sinne tässä lähiaikoina olis kiva tietää jos sitä porukkaa sais kasaan. itse olen pelannut pesistä mestaruus sarja tasolta nykyiseen seniori tasolle

• Vottonen

Eiköpä väki ala tässä pikku hiljaa heräillä. Aurinkorannikon suomalaisella koululla laitetaan lähipäivinä aiheen esittely jakoon sähköisellä ilmoituspalstalla sekä myös perinteisenä printtinä ensi lauantain vanhempain päivänä.

Otahan omaa räpylää mukaan ja vaikka pallojakin. Milloin olet Aurinkorannikolla?

• Vottonen

Kymmenen henkilön ensimmäinen miitti on pidetty ja huomenna perjantaina (5.12.) kokoonnutaan heittelemään ja vähän lyömäänkin Los Bolichesin rannalle. Meille järjestynee myös muutama ylimääräinen räpylä.

Tapaamispaikka Confortel-hotellin edessä klo 15:00, tervetuloa!

• Vottonen

2015 käynnistellään ensi lauantaina (17.1.) tutussa paikassa Confortel-hotellin edessä klo 10:00.

Tervetuloa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      24
      2514
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      58
      1873
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      16
      1435
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      304
      1115
    5. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      14
      1095
    6. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      1002
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      965
    8. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      913
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      50
      847
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      113
      837
    Aihe