Heittelyä rannalla ensi alkuun ja vaikka sitten lyöntiäkin jollain kentällä. Tokihan täällä Arskalla kansallispeliäkin harrastaneita on?
Eikä nyt olla ronkeleita sukupuolesta (oma se rumempi) tahi aiemmasta sarjatasosta, kunhan päästään pitämään vähän tatsia petskuun. Kaikki pelaa, kuten potkupalloakin joskus markkinoitiin.
Jos luet tämän ja laji ei satu itselle, mutta tiedät jonkun, jolla on taustaa, niin kehotapa laittamaan tähän ketjuun viestiä.
Pesäpalloa aurinkorannikolla
7
261
Vastaukset
- SuperJymy
Sotkamon Jymy voi käydä antamassa pientä esimakua kansallispelistämme.
- Vottonen
Ei tässä esimakuun, eikä jälkimakuunkaan, tarvita suomenmestareita tai muita supermiehiä ja -naisia, vaan ihan taviksia, jotka ymmärtävät hyvän päälle.
- Vottonen
Lokakuu oli lokakuu, mutta nyt on marraskuu. Erinomainen kuu, erinomaiset kelit lyödä palloa väliin.
Kuin mustanaamio, pesäpalloilija kävelee kaupungin kaduilla kuin kuka tahansa meistä. Päälle ei välttämättä mistään arvaa. Eli sanaa puskikseen kiertämään, että saadaan petskuväkeä koolle. - pesis on ykkönen
onko sitä pesäpalloväkeä saatu kokoon. itse olen tulossa sinne tässä lähiaikoina olis kiva tietää jos sitä porukkaa sais kasaan. itse olen pelannut pesistä mestaruus sarja tasolta nykyiseen seniori tasolle
- Vottonen
Eiköpä väki ala tässä pikku hiljaa heräillä. Aurinkorannikon suomalaisella koululla laitetaan lähipäivinä aiheen esittely jakoon sähköisellä ilmoituspalstalla sekä myös perinteisenä printtinä ensi lauantain vanhempain päivänä.
Otahan omaa räpylää mukaan ja vaikka pallojakin. Milloin olet Aurinkorannikolla?
- Vottonen
Kymmenen henkilön ensimmäinen miitti on pidetty ja huomenna perjantaina (5.12.) kokoonnutaan heittelemään ja vähän lyömäänkin Los Bolichesin rannalle. Meille järjestynee myös muutama ylimääräinen räpylä.
Tapaamispaikka Confortel-hotellin edessä klo 15:00, tervetuloa! - Vottonen
2015 käynnistellään ensi lauantaina (17.1.) tutussa paikassa Confortel-hotellin edessä klo 10:00.
Tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_242514Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581873Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup161435Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3041115Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua141095- 2591002
- 63965
- 146913
- 50847
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113837