Heittelyä rannalla ensi alkuun ja vaikka sitten lyöntiäkin jollain kentällä. Tokihan täällä Arskalla kansallispeliäkin harrastaneita on?
Eikä nyt olla ronkeleita sukupuolesta (oma se rumempi) tahi aiemmasta sarjatasosta, kunhan päästään pitämään vähän tatsia petskuun. Kaikki pelaa, kuten potkupalloakin joskus markkinoitiin.
Jos luet tämän ja laji ei satu itselle, mutta tiedät jonkun, jolla on taustaa, niin kehotapa laittamaan tähän ketjuun viestiä.
Pesäpalloa aurinkorannikolla
7
300
Vastaukset
- SuperJymy
Sotkamon Jymy voi käydä antamassa pientä esimakua kansallispelistämme.
- Vottonen
Ei tässä esimakuun, eikä jälkimakuunkaan, tarvita suomenmestareita tai muita supermiehiä ja -naisia, vaan ihan taviksia, jotka ymmärtävät hyvän päälle.
- Vottonen
Lokakuu oli lokakuu, mutta nyt on marraskuu. Erinomainen kuu, erinomaiset kelit lyödä palloa väliin.
Kuin mustanaamio, pesäpalloilija kävelee kaupungin kaduilla kuin kuka tahansa meistä. Päälle ei välttämättä mistään arvaa. Eli sanaa puskikseen kiertämään, että saadaan petskuväkeä koolle. - pesis on ykkönen
onko sitä pesäpalloväkeä saatu kokoon. itse olen tulossa sinne tässä lähiaikoina olis kiva tietää jos sitä porukkaa sais kasaan. itse olen pelannut pesistä mestaruus sarja tasolta nykyiseen seniori tasolle
- Vottonen
Eiköpä väki ala tässä pikku hiljaa heräillä. Aurinkorannikon suomalaisella koululla laitetaan lähipäivinä aiheen esittely jakoon sähköisellä ilmoituspalstalla sekä myös perinteisenä printtinä ensi lauantain vanhempain päivänä.
Otahan omaa räpylää mukaan ja vaikka pallojakin. Milloin olet Aurinkorannikolla?
- Vottonen
Kymmenen henkilön ensimmäinen miitti on pidetty ja huomenna perjantaina (5.12.) kokoonnutaan heittelemään ja vähän lyömäänkin Los Bolichesin rannalle. Meille järjestynee myös muutama ylimääräinen räpylä.
Tapaamispaikka Confortel-hotellin edessä klo 15:00, tervetuloa! - Vottonen
2015 käynnistellään ensi lauantaina (17.1.) tutussa paikassa Confortel-hotellin edessä klo 10:00.
Tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605768- 1144958
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4022943Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s951421Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401129- 65961
- 29958
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46886Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109867Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839