Heittelyä rannalla ensi alkuun ja vaikka sitten lyöntiäkin jollain kentällä. Tokihan täällä Arskalla kansallispeliäkin harrastaneita on?
Eikä nyt olla ronkeleita sukupuolesta (oma se rumempi) tahi aiemmasta sarjatasosta, kunhan päästään pitämään vähän tatsia petskuun. Kaikki pelaa, kuten potkupalloakin joskus markkinoitiin.
Jos luet tämän ja laji ei satu itselle, mutta tiedät jonkun, jolla on taustaa, niin kehotapa laittamaan tähän ketjuun viestiä.
Pesäpalloa aurinkorannikolla
7
248
Vastaukset
- SuperJymy
Sotkamon Jymy voi käydä antamassa pientä esimakua kansallispelistämme.
- Vottonen
Ei tässä esimakuun, eikä jälkimakuunkaan, tarvita suomenmestareita tai muita supermiehiä ja -naisia, vaan ihan taviksia, jotka ymmärtävät hyvän päälle.
- Vottonen
Lokakuu oli lokakuu, mutta nyt on marraskuu. Erinomainen kuu, erinomaiset kelit lyödä palloa väliin.
Kuin mustanaamio, pesäpalloilija kävelee kaupungin kaduilla kuin kuka tahansa meistä. Päälle ei välttämättä mistään arvaa. Eli sanaa puskikseen kiertämään, että saadaan petskuväkeä koolle. - pesis on ykkönen
onko sitä pesäpalloväkeä saatu kokoon. itse olen tulossa sinne tässä lähiaikoina olis kiva tietää jos sitä porukkaa sais kasaan. itse olen pelannut pesistä mestaruus sarja tasolta nykyiseen seniori tasolle
- Vottonen
Eiköpä väki ala tässä pikku hiljaa heräillä. Aurinkorannikon suomalaisella koululla laitetaan lähipäivinä aiheen esittely jakoon sähköisellä ilmoituspalstalla sekä myös perinteisenä printtinä ensi lauantain vanhempain päivänä.
Otahan omaa räpylää mukaan ja vaikka pallojakin. Milloin olet Aurinkorannikolla?
- Vottonen
Kymmenen henkilön ensimmäinen miitti on pidetty ja huomenna perjantaina (5.12.) kokoonnutaan heittelemään ja vähän lyömäänkin Los Bolichesin rannalle. Meille järjestynee myös muutama ylimääräinen räpylä.
Tapaamispaikka Confortel-hotellin edessä klo 15:00, tervetuloa! - Vottonen
2015 käynnistellään ensi lauantaina (17.1.) tutussa paikassa Confortel-hotellin edessä klo 10:00.
Tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412625Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3992129Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201932Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1251623Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151581Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211113Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01112- 741019
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925