että joutui äänestykseen, ei ole kuitenkaan mitään voitta-ainesta. Ihan huomaaton nainen, vaikka lähtis pois, Ei tule ikävä. Mitä Anna on saanut tuolla aikaan, ei yhtään mitään muuta kuin mielistellyt muille. On ehkä kiltti, mutta autaako toi kiltteys mitään, ei mitään.
Ihan hyvä Annalle,
8
146
Vastaukset
- -mies-
Anna on mielenkiintisempi persoona kuin Armi ja huomattavasti viehättävämpi. Kyllä pitäisi voittaa Armi. Ja mikäli Jonna pääsee testauttamaan suosioaan, niin Jonnahan sieltä tipahtaa luultavimmin. Totta kyllä, että hyvä jokaiselle asukkaalle käydä joskus äänestyksessä. Se tekee hyvän olon jälkeenpäin, jos siitä edes kerran selviää.
- Hoitoon mielummin
Mua on alkanut oikeesti nyt jo vituttaa tuo Annan päättämättömyys kaikissa asioissa?? Miten joku ei osaa jumalauta päättä asioista?? Ihn sakee kersa näyttää olevan ja ihan seko päästään oikeesti??
- niinkuniinkuniinku
Jos Anna jää taloon. Olisi aika alkaa pärjätä omillaan. Ratsastaa Jonathanin ja Jonnan viisaudella eteenpäin . Nimeämiset tulleet Annalle aina yllätyksinä. Joka kerran ähkii ja puhkii PK-huoneessa, kun yrittää keksiä jonkun, jolle antaa 2 pistettä. Viimeksi meni 20 min. Seuraavalla kerralla toivottavasti joutuu antamaan 3 pistettä itselleen, jos ei suoriudu tehtävästä normi ajassa. AAAAAAAääääääääööööööööAAAAööööö niinku, niinku... niinku...niinku...ihan vähän aikaa vielä, ei mee enää pitkään, ääääää ööööö... niinku..apua..oikeesti..oikeesti
Ei voittoon! - Jussi voittoon
Miks tuo nenärenkainen alvariinsa nälvii Tuulikkia joka on tehnyt koko ajan töitä sisällä ja ulkona? Ite istuu röökillä kuin tatti perseellään ja kyttää kaikkia huomautellen illkeästi.Ei ainakaan voittaja-ainesta käyttäytymisen perusteella.Esim.Jussi k.eri maata.Toivottavasti pärjää perille asti.
- Jonathan &tuijan fan
Kyllä minua Anna säälittää... maailma on liian kova humanisteille, LOL
- Ehhehee
Mitenköhän mahtaa käydä, jos Anna menee joskus vihille, ja pappi kysyy: Tahdotko ?????
- Pysy vanhanapiikana
Sama tullut mieleen. Just tuossa tapauksessa se alkaa Annalla. Tämä nolo, änkkääminen: Öööö-ö-ööö?
Oota kun, mä oon, öööö siis ihan paniikissa, kamalaa, jännittää ihan kauheesti, iiiiiiiiiiiihhh argh, iiiiiiiik-uuhhh!!!
Siis eiiii, apuaa, mä en pysty!!! Joo, oota hmmmmm, öööööö? Eiiiih! Hahhah-haa iiiiiiiik eiiii!!!!
- khgggr
Anna on ihme kikattaja. Pikkulikka.
Vähän turhankin kikattelija.
Vähän niinkuin olisi ulkona vähän kaikesta.
Itkee pillittää, kun joutuu äänestykseen.
Epäilen kuitenkin, että Armi on se, joka lähtee nyt talosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760