Mies 791

Kirkas tähtitaivas?

Miltä osin elämäni muuttuu tämän loppuvuoden aikana? Näkyykö minulle minkälainen elämänpolku kotiasiat/työ? Tuleeko paikkakunnan vaihto eteen muutosten myötä? Olen brunette sydämeni on vienyt vaalea mies.

7

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

Olet elänyt tähän mennessä mutkikasta polkua. Se vaikuttaisi jatkuvan samankaltaisena. Mies tulee olemaan mukana kuvioissasi, siltä osin muuttuu. Jotenkin tuntuu, että paistat joulukinkun vielä siinä uunissa joka sinulla nyt on, mutta seuraavaa et.

• Kirkas tähtitaivas?

Kiitos. Muuttaako hän tänne suurempaan kaupunkiin sitten ensi vuonna vai näkyykö ihan uusi (eri kaupunki kuin missä nyt asun)? Missä sen joulukinkun paistamme.

• Kirkas tähtitaivas? kirjoitti:

Kiitos. Muuttaako hän tänne suurempaan kaupunkiin sitten ensi vuonna vai näkyykö ihan uusi (eri kaupunki kuin missä nyt asun)? Missä sen joulukinkun paistamme.

Hei!

Näyttäisi siltä, että vaihdat ensi vuoden aikana kämppää, joten ensi vuoden jouluna paistat kinkun eri uunissa. Tänä vuonna paistat kinkun siinä uunissa joka sinulla on. Minulle ei nouse, minne olet ensi vuonna muuttamassa. Mutta se voi tarkoittaa myös sitä, että asut samassa kämpässä, mutta liesi menee vaihtoon, joskin se on epätodennäköisempää. Useimmiten lieden vaihtuminen tarkoittaa asunnon vaihtumista ainakin minulle.

• Kirkas tähtitaivas?
        mies791 kirjoitti:

Hei!

Näyttäisi siltä, että vaihdat ensi vuoden aikana kämppää, joten ensi vuoden jouluna paistat kinkun eri uunissa. Tänä vuonna paistat kinkun siinä uunissa joka sinulla on. Minulle ei nouse, minne olet ensi vuonna muuttamassa. Mutta se voi tarkoittaa myös sitä, että asut samassa kämpässä, mutta liesi menee vaihtoon, joskin se on epätodennäköisempää. Useimmiten lieden vaihtuminen tarkoittaa asunnon vaihtumista ainakin minulle.

Kiitos. Haluan tietää miksi vaihtaisin kämppää ensivuoden puolella? Onko joku suurempi muutos tähän syynä koska näit uuden kämpän? Sitten kun on aikaa katsoa- jonossa!

• Kirkas tähtitaivas?
        Kirkas tähtitaivas? kirjoitti:

Kiitos. Haluan tietää miksi vaihtaisin kämppää ensivuoden puolella? Onko joku suurempi muutos tähän syynä koska näit uuden kämpän? Sitten kun on aikaa katsoa- jonossa!

Vielä nosto sitten kun on aikaa katsoa! Kiitos

• Kirkas tähtitaivas? kirjoitti:

Vielä nosto sitten kun on aikaa katsoa! Kiitos

Hei!

Sinulla näyttäisi tilanne muuttuvan ensi vuonna radikaalisti.
        Mikään ei suoranaisesti pakota vaihtamaan asuntoa, mutta tällä näkymällä tosiaan olisi se että ensi vuoden kinkun paistat eri uunissa. Se voi olla, että asut edelleen samassa kämpässä, mutta voi olla että paistat kinkun miesystäväsi luona. Mutta kaikenkaikkiaan, kinkun paistaminen eri uunissa on minulla aina tarkoittanut kämpän vaihtumista.

Ole rohkea. Edessäsi olevat muutokset ovat sellaisia, joista olet hyvilläsi.

• Kirkas tähtitaivas?
        mies791 kirjoitti:

Hei!

Sinulla näyttäisi tilanne muuttuvan ensi vuonna radikaalisti.
        Mikään ei suoranaisesti pakota vaihtamaan asuntoa, mutta tällä näkymällä tosiaan olisi se että ensi vuoden kinkun paistat eri uunissa. Se voi olla, että asut edelleen samassa kämpässä, mutta voi olla että paistat kinkun miesystäväsi luona. Mutta kaikenkaikkiaan, kinkun paistaminen eri uunissa on minulla aina tarkoittanut kämpän vaihtumista.

Ole rohkea. Edessäsi olevat muutokset ovat sellaisia, joista olet hyvilläsi.

Näit minulle seuraavaa. Sinulla näyttäisi tilanne muuttuvan ensi vuonna radikaalisti
        Haluan tietää! Millä tavalla muutokset alkavat? Liittykö se rakkauteen, työhön vai muuttoon? Ja vuodenaika? Kiitos avustasi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3862
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3020
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2951
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      372
      2021
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1146
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      969
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      941
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      940
    Aihe