Mies 791

Kirkas tähtitaivas?

Miltä osin elämäni muuttuu tämän loppuvuoden aikana? Näkyykö minulle minkälainen elämänpolku kotiasiat/työ? Tuleeko paikkakunnan vaihto eteen muutosten myötä? Olen brunette sydämeni on vienyt vaalea mies.

7

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

      Olet elänyt tähän mennessä mutkikasta polkua. Se vaikuttaisi jatkuvan samankaltaisena. Mies tulee olemaan mukana kuvioissasi, siltä osin muuttuu. Jotenkin tuntuu, että paistat joulukinkun vielä siinä uunissa joka sinulla nyt on, mutta seuraavaa et.

      • Kirkas tähtitaivas?

        Kiitos. Muuttaako hän tänne suurempaan kaupunkiin sitten ensi vuonna vai näkyykö ihan uusi (eri kaupunki kuin missä nyt asun)? Missä sen joulukinkun paistamme.


      • Kirkas tähtitaivas? kirjoitti:

        Kiitos. Muuttaako hän tänne suurempaan kaupunkiin sitten ensi vuonna vai näkyykö ihan uusi (eri kaupunki kuin missä nyt asun)? Missä sen joulukinkun paistamme.

        Hei!

        Näyttäisi siltä, että vaihdat ensi vuoden aikana kämppää, joten ensi vuoden jouluna paistat kinkun eri uunissa. Tänä vuonna paistat kinkun siinä uunissa joka sinulla on. Minulle ei nouse, minne olet ensi vuonna muuttamassa. Mutta se voi tarkoittaa myös sitä, että asut samassa kämpässä, mutta liesi menee vaihtoon, joskin se on epätodennäköisempää. Useimmiten lieden vaihtuminen tarkoittaa asunnon vaihtumista ainakin minulle.


      • Kirkas tähtitaivas?
        mies791 kirjoitti:

        Hei!

        Näyttäisi siltä, että vaihdat ensi vuoden aikana kämppää, joten ensi vuoden jouluna paistat kinkun eri uunissa. Tänä vuonna paistat kinkun siinä uunissa joka sinulla on. Minulle ei nouse, minne olet ensi vuonna muuttamassa. Mutta se voi tarkoittaa myös sitä, että asut samassa kämpässä, mutta liesi menee vaihtoon, joskin se on epätodennäköisempää. Useimmiten lieden vaihtuminen tarkoittaa asunnon vaihtumista ainakin minulle.

        Kiitos. Haluan tietää miksi vaihtaisin kämppää ensivuoden puolella? Onko joku suurempi muutos tähän syynä koska näit uuden kämpän? Sitten kun on aikaa katsoa- jonossa!


      • Kirkas tähtitaivas?
        Kirkas tähtitaivas? kirjoitti:

        Kiitos. Haluan tietää miksi vaihtaisin kämppää ensivuoden puolella? Onko joku suurempi muutos tähän syynä koska näit uuden kämpän? Sitten kun on aikaa katsoa- jonossa!

        Vielä nosto sitten kun on aikaa katsoa! Kiitos


      • Kirkas tähtitaivas? kirjoitti:

        Vielä nosto sitten kun on aikaa katsoa! Kiitos

        Hei!

        Sinulla näyttäisi tilanne muuttuvan ensi vuonna radikaalisti.
        Mikään ei suoranaisesti pakota vaihtamaan asuntoa, mutta tällä näkymällä tosiaan olisi se että ensi vuoden kinkun paistat eri uunissa. Se voi olla, että asut edelleen samassa kämpässä, mutta voi olla että paistat kinkun miesystäväsi luona. Mutta kaikenkaikkiaan, kinkun paistaminen eri uunissa on minulla aina tarkoittanut kämpän vaihtumista.

        Ole rohkea. Edessäsi olevat muutokset ovat sellaisia, joista olet hyvilläsi.


      • Kirkas tähtitaivas?
        mies791 kirjoitti:

        Hei!

        Sinulla näyttäisi tilanne muuttuvan ensi vuonna radikaalisti.
        Mikään ei suoranaisesti pakota vaihtamaan asuntoa, mutta tällä näkymällä tosiaan olisi se että ensi vuoden kinkun paistat eri uunissa. Se voi olla, että asut edelleen samassa kämpässä, mutta voi olla että paistat kinkun miesystäväsi luona. Mutta kaikenkaikkiaan, kinkun paistaminen eri uunissa on minulla aina tarkoittanut kämpän vaihtumista.

        Ole rohkea. Edessäsi olevat muutokset ovat sellaisia, joista olet hyvilläsi.

        Näit minulle seuraavaa. Sinulla näyttäisi tilanne muuttuvan ensi vuonna radikaalisti
        Haluan tietää! Millä tavalla muutokset alkavat? Liittykö se rakkauteen, työhön vai muuttoon? Ja vuodenaika? Kiitos avustasi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      743
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      724
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      59
      718
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      717
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      655
    Aihe