Osaisko joku sanoa mikä on 1.8t pasuunassa.? Ei anna vikakoodia. Pyörii laihalla ja tuntuu niinku hyytyisi ahot ei nouse ku 0.5-0.6 bar normaalisti nouse 1 baariin.. vaihdettu takaisku venttiili (imusarjan alla) ja ilmamassamittari.
Vastaukset 4
- on kokemusta
Ole huoleti. Tuohan on vain ominaisuus. Saman vastauksen saat asiakasystävälliseltä merkkikorjaamolta, joten usko pois vaan.
- -.-
Siinä tapauksessa taitaa "merkkikorjaamolla" taitaa olla Valekorjaaja.. ite ainaki laittasin reklamaatiota epäpätevästä korjaajasta.....
Mistä tiedät, että pyörii laihalla??
Ahtopaineen hyytyminen viittaa turbon alipaine-ohjauksessa olevaan vuotoon. Kun alipaine vuotaa, ei ahdin nosta paineita kuin vasta kovilla kierroksilla ja sielläkin jää vajaaksi.- 1.8t
kun autolla kiihyttää liiaksi niin konehuoneessa kuuluu pauke ja silloin ahtomittarin viisari pomppii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2121009Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98811
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "212746- 67662
- 39567
- 64566
- 45560
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513