Ei kannata valittaa joutumista etävanhemmaksi. Mulle se on ollut suuri hyöty että en ole ollut tekemisissä lasten kanssa. Olen saanut keskittyä työhöni ja opiskeluun. Nyt olen johtoryhmän vetäjänä. Asunnon olen jo aikoja sitten maksanut ja eläkeiän lähestyessä mietin miten sijoitan omaisuuden itseäni varten. Tuskin lapset edes pystyvät vanhuuteen tarjoamaa sitä mitä rahalla voi ostaa. Minä olen kiitollinen äidille että on tehnyt työn siihen että lapset on etääntyyn. Ei ole yksinäisyyttä, sillä harrasteet on tuonut paljon ystäviä. Ei varmasti harrastuksiin olis ollut aikaa jos ne äidin lapset olisi ollut huolettavana. Olen sitä mieltä että jos äidit ei halua lasten tutustua isään, niin se on ihan oikein. Kyllä tässä maalimassa on muutakin kuin lapset.
helppoa kuin heinänteko
4
74
Vastaukset
- Totta toinen puoli
Kyllä sinä ikävöit niitä lapsia koska sulla tuli noin aikasten aamulla mieleen yksinhuoltajat palstalle tulla angstaa;)
Heh. - aikansa oottellen
Juu siinä säästää rahaa, kun ei tarvi olla huolissaan hintojen noususta. Vaikka hinnat kaksinkertaistuisivat tai tulisi ylläriosotja lapsille, niin ei tarvi välittää, kun maksat sovitun elarin, niin se on siinä.
Ja kun menee suoraan tilistä ei tavi edes sitä muistaa, se menee itsestään.
Ei tarvi ulkoiluttaa tai kuunnella huutoja, ei tarvi mitään tehdä lasten eteen.
Tämä on parasta aikaa, sitten kun ovat isoja, voi olla tekemisissä enempi, mutta nyt vastuu voi olla vain äidillä, tehkööt hän rankimman työn, mies astuu kuvioihin vasta kun jaksaa..- sinä käy niin, että
Se aika ei tule ikinä.
- äiti omii
Minkäs teet kun äiti omii lapset piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362