Bonuskortaddikt.

bonus på bonus

Jag har märkt att jag i princip gör mina uppköp i de affärer där jag får "sparpengarna " direkt på mitt konto.En annan kedjas kort använder jag då när de har nedsatta priser på litet dyrare varor. Det skall annars böjas i tid,också barn har bonuskort ,vi var med barnbarnet på shoppingrunda och så blev vi hungriga.Hamburgare och franskisar kändes som ett bra alternativt.Naturligtvis gick vi till den hamburgerkedjan där man fick rabatt med bonuskortet.

5

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dagens melodi

Man har nog så många bonus och rabattkort att det är svårt att hålla reda på dem alla.

• Jag tittar inte efter bonus och liknande. Vill alltid handla kvalitetsvaror, kosta vad kosta.

• smaksak

Många handlar på Lidl igen därför att varorna är förmånliga utan bonus.

• mummeli....
        smaksak kirjoitti:

Många handlar på Lidl igen därför att varorna är förmånliga utan bonus.

Vår vardag är nuförtiden fylld av olika kort.Jag sade alltid att jag åtminstone tänker fortsätta att betala kontant.Jo,minsann,Ottoautomaten togs bort i vår stadsdelen och inte ids man alltid åka ner till centrum och lyfta pengar.
        Nu betalar jag med kort och räkningarna på nätet.Det fungerar förstås bra det också.

• samarbete
        mummeli.... kirjoitti:

Vår vardag är nuförtiden fylld av olika kort.Jag sade alltid att jag åtminstone tänker fortsätta att betala kontant.Jo,minsann,Ottoautomaten togs bort i vår stadsdelen och inte ids man alltid åka ner till centrum och lyfta pengar.
        Nu betalar jag med kort och räkningarna på nätet.Det fungerar förstås bra det också.

Jag är tacksam för en viss kedjas bonuskort,man får information och betjäning på svenska på tvåspråkiga orter.Dessutom har de ägarkundstidning på svenska.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      168
      10330
    2. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      55
      2823
    3. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      81
      2539
    4. 85
      2371
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      147
      2104
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      243
      1937
    7. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      44
      1402
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1385
    9. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      115
      1197
    10. Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!

Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei
      Tv-sarjat
      34
      873
    Aihe