Katsoisitko minullekin. Rakkauteen toivoisin katsantoa. Myös asuntoasiat ovat mielenpäällä.
Kiitos sinulle :)
Mies791
4
50
Vastaukset
Hei!
Sinulle näkyy olevan pientä hiillosta, eli pienellä kohennuksella siitä syntyy tuli. Asia on siis sinusta itsestäsi kiinni.
Asunnon suhteen tuntuisi että ole rauhassa. Älä tee hätiköityjä päätöksiä, mutta se päätös jonka teet on oikea.- Syyssade14
Kiitos sinulle :)
Mielenkiintoinen katsanto...en saa siitä heti kiinni, mutta ehkä se aukeaa vielä. Hei!
Hiillos ja tuli yleensä näyttäytyvät minulle rakkauteen liittyen. Jos en näe edes hiillosta, niin tunteita ei silloin ole. Pieni hiillos kohentuu puhaltamalla, tuli on vahvaa ja kipinöivä tuli on kuten tiedät. Sinulle näkyi pieni hiillos, eli se tarkoittaa että sinulle on tiedossa jotain. Asunnon suhteen, ole tosissaan tarkkana. Älä mene ensimmäiseen, joka sinulle tarjotaan.- Syyssade14
Kiitos selvennöksestä Mies791 :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683