K-supermarket

SeppoJ

K kauppa on muuttunut heikompaan suuntaan, mm. ei rasvatontamaitoa, ei irtotomatteja....

Sekavaksi maajussin kaupaksi sitä voisi nyt mielestäni kuvailla.

Lujinkin että aloittanut kauppias on tullut pikkukylän kaupasta.

Onneksi on linnanmaan marketti

21

1090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saksa

      Samaa mieltä. On se vaan niin et kauppias voi olla hyvä tai huono. Alku näyttää todella surkealta. Harmittaa edellisen kauppiaan puolesta et tehty huipputyö menee noin pian hukkaan. Lidl on hyvillään.

      • 3+4

        niin onko siellä kauppias vaihtunut?


    • Neribase

      Kauppias on vaihtunut lokakuun aluta.Entinen lähti kauppiaaksi citymarket Ruskoon.Kalliit on hinnat Supermarketissa,siksipä edelleen saksalaisen kaupan asiakas jo vuosikausia.

      • aei

        joo ja kuulemma se teemu niminen poika kyttäilee asiakkaita niin kuin asiakkaat olisivat varkaita


      • Suomalainen16

        Sinulle Lidlin asiakas: kannattaa harkita muuttoa Saksaan. Suomeen ei tuo yritys voittojaan jätä!


      • Mason 33 deg
        Suomalainen16 kirjoitti:

        Sinulle Lidlin asiakas: kannattaa harkita muuttoa Saksaan. Suomeen ei tuo yritys voittojaan jätä!

        Eikös ne rahat muutenkin mene suomesta Saksaan? EU:n jäsenmaksukin ensi vuonna 1150 miljoonaa euroa. Taitaa olla Lidlillä EU:n salainen tuki, että pystyi leviämään hintoja polkemalla.


      • huonoapalvelua
        aei kirjoitti:

        joo ja kuulemma se teemu niminen poika kyttäilee asiakkaita niin kuin asiakkaat olisivat varkaita

        ei kovin fiksulta vaikuta tämä poika


    • reimariin

      Saman olen huomannut, että valikoimat huonontuneet entisestään. Esimerkiksi hedelmiä jos ostat omenia on jos jonkinmoista, mutta esim. sitrushedelmiä minimaalisen vähän ja huonoja nekin mitä on :( Muutamapa ostaan naapuri kaupoista..

    • Hohhoijjaa

      No höpö höpö taas. Kyllä kauppiaalla on varmasti käytössään tietokoneohjelmat joista seurata mitä tavaraa on mennyt aiemmin ja tilaa sen perusteella myytävät. Rasvatonta maitoa on ihan varmasti ja monta eri merkkiä. Edellinen kauppias oli hyvä mut antakaa nyt mahdollisuus tälle uudellekkin tutustua uuteen paikkaansa, asiakkaisiin ja heidän kulutuskulttuuriinsa ennenkuin lyttäätte.

      • hohhoijaa22

        Mielestäni on hyvä, että on saatu uusi kauppias, joka varmasti palvelee meitä yhtä hyvin kuin edellinenkin. Toivotetaan tervetulleeksi!


      • Miliisi
        hohhoijaa22 kirjoitti:

        Mielestäni on hyvä, että on saatu uusi kauppias, joka varmasti palvelee meitä yhtä hyvin kuin edellinenkin. Toivotetaan tervetulleeksi!

        Eikös se edellinen kauppias ollut melko "natsi" työntekijöilleen. Muutaman tunnen, eikä yhdelläkään heistä ole ikävä edellistä kauppiasta.


    • ASIJAKAS

      Taitaa työntekijät vaihtua ,eihän tuollaista " hoopoa" jaksa kukaan katsoa ALISTUSTA?

      • ripaus1

        Taitaa työntekijät vaihtua ,eihän tuollaista " hoopoa" jaksa kukaan katsoa ALISTUSTA?
        Lukisit ennekuin kirjoittelet, ei "hoopo" ole enää katseltavissa Revontorilla.
        Työntekijät eivät ole siellä ihmettelemässä työnantajaansa, vaan tekemässä töitä.
        Olemme saaneet hyvän kauppiaan, kiitos siitä ja eiku ostoksille.


    • jeed

      halpa halli ?????? jees.

    • apRopoo1o

      Ja uuden kauppiaan myötä hintoja on mielestäni hinattu reilusti ylös! onkos muut huomanneet samaa? Se vvan kauppiaanki kannattais muistaa että asiakkaiden on helppo ilmoittaa mielipiteensä aukasemalla ensi kerralla toisen kaupan ovi...pelkkänä esimerkkinä lauantaimakkara siivutettuna n.220g? oli reilusti alta euron ja mitä se nyt on? saa korjata jos olen väärässä.

      • Miten sen ny ottaa.

        Emmä ny tiiä, kun en syö makkaraa, mutta ainakin Joulun alla sai kahvia halvemmalla kuin Lidlistä, jossa nostettiin Juhlamokan hintaa 40senttiä.
        Lisäksi näkyy joulukarkitkin olevan -50%, jota ei muut kauppiaat näy raskivan tehdä.


      • rUoka kalLista
        Miten sen ny ottaa. kirjoitti:

        Emmä ny tiiä, kun en syö makkaraa, mutta ainakin Joulun alla sai kahvia halvemmalla kuin Lidlistä, jossa nostettiin Juhlamokan hintaa 40senttiä.
        Lisäksi näkyy joulukarkitkin olevan -50%, jota ei muut kauppiaat näy raskivan tehdä.

        No kyllä se näkyy noussen hinta muissakin kuin makkarassa,


    • Ketjun muuttaja

      Saman olen huomannut,vantumassa olevia ruokatarvikkeita, ei ollut aiemmin ainakaan useasti.

      • Arc1

        Hinnat sielä ainakin nousi kun kauppias vaihtui...


      • joopa, joo........
        Arc1 kirjoitti:

        Hinnat sielä ainakin nousi kun kauppias vaihtui...

        Ruokahan maksaa ja ei ne erot niin suuret ole, mutta se on totta että valikoima on selvästi nykyään huonompi. paljon myydään "ei oota". Olisin viime pyhäksi ostanut paistia uuniin, mutta lihatiskillä oli ainoastaan sianlihaa ja valmiissa pakkauksissa pieniä valmiiksi maustettuja lihoja. Oulun marketeista löytyi sitten muutakin kun possua, että se siitä paikkakunnan kauppojen kannattamisesta.


    • KKaupEntinen ASIAKAS

      Verratkkapa niitä hintoja kyllä kauppias on pistänyt tuulemaan, ainakin hintojen osalta nousua on ja reilusti, siihen malliin että alkaa käydä toisen kaupan ovet ainakin minun kohalta ..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      135
      2242
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      384
      1747
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1745
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1216
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      116
      1075
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      99
      1072
    7. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1024
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1013
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      907
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      888
    Aihe