Miksi pelotellaan?

Greeng

Miksi pelotellaan nyt koko ajan nimenomaan omakotitalojen myyjiä ja ostajia? Koko ajan pukkaa kaikkialta negatiivisia uutisia ja pelotteluja. Kukaan ei uskalla tehdä mitään.
Miten tästä päästäisiin eteenpäin??
Itse ostaisin heti yhden talon kun vaan tämä oma menisi. Mikä ihme torppaa ihmisten haluja, eihän tämä maailmantilanne tai Suomen tilanne ole mitenkään lohduton, sellaista kuvaa vaan koko ajan yritetään viljellä!

11

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50000 liikaa?

      Jos sun talossa on hintapyynnin päiväys mennyt umpeen? Ei tätä nykyä kukaan enää osta ylihinnoiteltuja ja myyjän tunnearvolla höystettyjä taloja, pitää olla realismia. Oikeilla hintapyynneillä varustetut talot menee kaupaksi siinä kuin rivari ja kertsariosakkeetkin. Ajat muuttuvat, ei sen ihmeempää.

      • tyhmääporukkaa

        Täysin totta!


    • maansa myyny

      joo, ei tunteella vaan järjellä

    • Greeng

      NO hintaa on pudotettu koko ajan alaspäin joten ei ole kyse siitä että pidettäisiin kiinni uppiniskaisesti jostain hinnasta.
      mutta mitään ei vaan tapahdu. kaikki tuntuu olevan jotenkin peloissaan eikä uskalla tehdä mitään. Ihme juttu

      • voivoi

        Alkaako vouti lähenemään?


    • Kodinostaja

      Onko ap tehnyt kotiinsa pintaremontin myyntiä edistääkseen?

      Sitä ei kannata tehdä kovin laajasti, sillä ostajalla on harvoin sama maku kuin myyjälla, joten asunto/talo voi jäädä myös siksi ostamatta, että myyjän tekemä remppa on nostanut hintaa, ,mutta ostajan pitäisi vielä alkaa remppaamaan se koti, ehkä aloittaa laminaatin purkamisella - ei välttämättä kiinnosta sitten.

      Olen nähnyt koteja myynnissä ennen ja jälkeen pintaremontin, joten tiedän myös sen, että moni peittelee ihan hirveässä kunnossa olevia seiniä, kattoja ja lattioita pintaremontilla - jopa kosteusvahinkoja - kosteuslänttejä katossa ja lattiassa.. Siksipä nykyään pintaremonttien tekeminen voi olla jopa myynnin este.

      Erittäin järkevää olisi siivota koti tosi puhtaaksi ja tavarat järjestykseen, ja ehdottomasti kaikki ylimääräiset tavarat pois kodista, niin se näyttää paljon avarammalta ja paremmalta.

      Tsemppiä myyntiin! :)

      • Greeng

        ap ei ole tehnyt remppaa juuri siksi, kun siinä ei ole järkeä eikä se nosta hintaa kuitenkaan.
        meillä on viimeisen päälle aina siivottu ja melkein vähän jopa stailattu (sohvatyynyt vaidhettu ;) mutta ei niin ei.
        ja kuten sanottu, hintaakin pudotettu.
        tiedä sitten mikä mättää . sijaintihan se kuulemma on tärkeää mutta eikö kukaan enää halua asua omassa rauhassa luo9nnon keskellä ei mitään?
        eikä siis vieläkään ole mennyt talo.


      • r68gt7yuh09
        Greeng kirjoitti:

        ap ei ole tehnyt remppaa juuri siksi, kun siinä ei ole järkeä eikä se nosta hintaa kuitenkaan.
        meillä on viimeisen päälle aina siivottu ja melkein vähän jopa stailattu (sohvatyynyt vaidhettu ;) mutta ei niin ei.
        ja kuten sanottu, hintaakin pudotettu.
        tiedä sitten mikä mättää . sijaintihan se kuulemma on tärkeää mutta eikö kukaan enää halua asua omassa rauhassa luo9nnon keskellä ei mitään?
        eikä siis vieläkään ole mennyt talo.

        Muuttotappiopaikkakunnilla pitää hinnasta ottaa enemmän pois. Kohde olisi ollut tärkeää hinnoitella oikeammalle tasolle jo heti sitä alunperin myyntiin laitettaessa. Myyntiongelmat muuttotappiopaikkakunnilla koskee kaikkia asuntoja.


      • Ghkloiuj
        Greeng kirjoitti:

        ap ei ole tehnyt remppaa juuri siksi, kun siinä ei ole järkeä eikä se nosta hintaa kuitenkaan.
        meillä on viimeisen päälle aina siivottu ja melkein vähän jopa stailattu (sohvatyynyt vaidhettu ;) mutta ei niin ei.
        ja kuten sanottu, hintaakin pudotettu.
        tiedä sitten mikä mättää . sijaintihan se kuulemma on tärkeää mutta eikö kukaan enää halua asua omassa rauhassa luo9nnon keskellä ei mitään?
        eikä siis vieläkään ole mennyt talo.

        No miksi ette itse halua asua syrjäseudulla? Ehkä muut ovat kaukaa viisaita... Jos työpaikkaa on vaikea löytää tai saada pidettyä ihan kaupungissakin, niin sitä vaikeampi jollain harvaan asutulla pikkupaikkakunnalla.


    • 124421124

      Absoluuttinen totuus on, että Suomen talous on todella pahasti pielessä ja homma on menossa koko ajan huonompaan suuntaan. Eikös juuri tänään lukenut jossain, että Suomen pitäisi muka ottaa lisää maahanmuuttajia, eli toisin sanonen lisää pummeja...

    • jurinyrtr

      Kyllä jokaisesta omakotitalosta löytyy kosteusongelmia, ainakin kun etsimällä etsitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe