Moi!
Meillä on melkosen iso reilun vuoden ikäinen kaveri. Syönyt tosi hyvin, mutta nyt ei oo syönyt kunnolla pariin päivään(omput ja päärynä( herkkupalat) uppoaa, mutta niitä ollaan kyllä annettu/pyritty antamaan melko harvoin, muutama kerta päivässä että teho säilyisi.
Veikkaan että on murrosikää ja jotain protestointia kun ei uppoa( muutenkin protestoi välillä vähän joka asiasta), mutta pieni pelko että joku sisäelinvammakin voinut tulla kun toi kolautti itsensä aika kovaa juostessaan kun tuli vieraita, eikä nyt siis ole syönyt muuta kun niitä porkkanoita ja omppuja...
Lähteekö muka koiran nälkä pelkillä hedelmillä , vai pitäisikö huolestua? Ollaan kuitenkin käyty ulkona vähintään 25-30min 3 kertaa päivässä joten vähän ihmettelen ettei kasvavalla ja isolla sällillä ole nälkä :/
Iso koira ei syö
3
94
Vastaukset
- 311
Koira on lihansyöjä, ei se hedelmillä elä. Sitä paitsi porkkanat ei edes sula koiran vatsassa eikä se saa niistä mitään irti.
Anna papanaa lihaa kuppiin, jos ei kelpaa niin ota kuppi pois lattialta ja tarjoa vasta seuraavana ruoka-aikana. EI VÄLIPALOJA! Koirahan oppii muuten heti, että kun vähän nyrpistelee nokkaansa niin heti tulee herkkuja. - koirakastike
Koira syö herkut eli ei ainakaan kipujen takia ole syömättä. Loppuiko syönti heti kolauksen jälkeen siten ettei esimerkiksi iltaruokaansa syönytkään?
Onko koira leikkaamaton uros? Silloin syynä saattaa olla lähistöllä asusteleva juoksuinen narttu joka saa nuoren koiran hormonit hyrräämään. Iän myötä koirra rauhoittuu ja syö silloinkin kun juoksuisia narttuja on ympäristössä, jos kyse on siitä.
Oletko viime aikoina antanut jotain ekstraa ruuan mukana ja nyt ilman herkkua, jolloin koira voi odotella sitä parempaa ruokaa.
Jos olet huolissasi niin voit aina soitella sinne eläinlääkärin puolelle. - sgdrgdr
Herkku muutaman kerran kerran päivässä on ihan liian usein, jos se alkaa haitata koiran normaalia syömistä. Kuka sitä nyt tavallista ruokaa söisi, jos tietäisi saavansa aamulla, iltapäivällä, salkkarien aikaan ja vielä iltalenkinkin jälkeen annoksen jälkiruokaa...
Koira ei elä hedelmillä. Vaihtakaa ne herkut edes johonkin lihansyöjälle sopivaan, kuten pieniin lihanökkösiin, ja antakaa ne ruuan/koulutuksen yhteydessä palkkana. Ja herkkuja/välipaloja ei anneta enää siinä vaiheessa, kun oikea ruoka ei maistu.
Nyt kuulostaa vähän siltä, että olette opettamassa koiraa nirsoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279