Järkyttävä tarina vammaisesta naisesta.LUKEKAA!

Mongolidi

Olen 62 vuotias poliosta vammautunut nainen.

Asun keskellä metsää ja minulla on sakokaivo josta vesi menee ojaan, joka päättyy vanhalle kaatopaikalle. Minun pitää kirjoittaa pyrokraateille ja pyytää armoa tai laittaa 30 000 e vesi järjestelmiin.

Käytämme paljon pesuvettä, koska mieheni on aivovammainen ja hoidan häntä kotona. paskaa pitää pakaroista pestä.

Tulomme on 1200 e/kk.

Erään ministerin äiti on naapurini ja ikää 65. Rahaa on kuin roskaa ja ihan uusi mersu. Hänen ei tarvitse tehdä mitään.

Tämä on ikä rasismia ja ruotsalaisten aatelissukujen rasismia köyhää suomen kansaa kohtaan.

Muuten kaivomme vesi on aina ollut hyvää vaikka ennen meni myös sikojen kusi samaan sakokaivoon. ELi emme vaaranna pina tai pohjavesiä ja meri on jokiapitkin noin 1000 km päässä.

Miksi minun täytyy maksaa siitä että rantaruotsalaisten mökkiveet muka pysyisivät levättöminä.

Eikö heidän kapitalisminsa juuri tuhoa tätä vettä, heidän tehtaansa ja öljytankkerinsa. Venäjä sentään teki ekoteon ja rakensi kaasuputken.

Hulluja nuo ruotsalaiset tyhmä ja se sotahullu kalsberg, taitaa olla kokaiinissa nekin, ainakin naama oli tyhmällä päivälehdessä niin valkonen.

"Tämä oli Outokumpulaisen naisen tarina. Outokumpu sivuilta kopioitu."

"Eiköhän viranomaiset vaadi kohtuuttomia tämänkin naisen ja vammautuneen aviomiehen suhteen ? SUUTUTTAA.!

1

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sensuuria....

      sensururointi?
      21.10.2014 15:40
      0
      Sulje
      Se alkaa näyttää varmalta että asetus muutetaan tai perutaan kokonaan.
      Asetus jota ei olisi pitänyt koskaan laatia.
      Kiitos Kepu ja Paula Lehtomäki, onnistuitte säätämään kaikkien aikojen vihatuimman lain, ainakin Ilta-Lehden mukaan..
      Nyt Keskustapuoluekin säikähti ja vaatii asetuksen lievennystä ja jatkoaikaa 2030 asti, asetuksen jonka Matti Vanhasen hallitus sääti.
      Koko hulluushan ei olisi paljastunut jollei ylen toimittaja M. Backman olisi tehnyt kohudokumenttia Hyttysenpäästö Itämeressä jossa hän todisti ettei niistä muovipömpelikemikaali pöntöistä ollut mitään hyötyä.

      Koska ne ei toimineet. Ei vaikka kuinka olisi kemikaaleja lisännyt satojen eurojen edestä vuosittain.
      Joten moni laittoi 10 000-20 000 euroa ihan turhaan.
      Myös TM Rakennusmaailma teki vuoden tai vuosien ajan testejä ja totesi muovipöntöt toimimattomiksi.
      Eräs syy oli että pienet taloudet ei tuottaneet tarpeeksi ulostetta jolloin bakteerit kuolivat eikä auttaneet kemikaalien lisäyskään.
      Talviaika lisäsi ongelmia, kaitpa niitä bakteeripömpeleitä olisi pitänyt lämmittää sähköllä, sähköhän on halpaa, vai mitä ?
      M. Backamanin kommentteja löytyy ylen netistä. Samoin Rakennus Maailman juttuja.
      Mitähän tuumivat nyt ne jotka laittoivat kymppitonnin tai parikymmentä euroa hukkaan ?
      Tuttavani oli ensimmäisiä tuntemania henkilöitä jotka hankkivat laitteiston ensimmäisten joukossa.
      Se vain ettei ole saanut vieläkään muovihökötystä toimimaan.
      Eikä tule saamankaan, kaikki konstit on kokeillut, nyt on luovuttanut.
      Katkera mies on nykyään. Mitenhän käy jos ruvetaan vaatimaan rahoja takaisin kun lainkuuliaisemmat kiiruhti ostamaan/laittamaan näitä laitteistoja ?
      Heidän pitäisi jonkinlainen korvaus saada, vaikeaa se on ja tuskin saavat euronkaan hyvitystä.
      Onneksi asia ei koske itseäni koska asun kaupungissa, en kyllä olisikaan laittanut rahojani moiseen...
      Tiedän myös erään perheen joka kai halusi olla "edelläkävijä" ja kaitpa myöskin lainkuuliainen, niin he ottivat lainaa pankista ja ei se laitteisto heilläkään toimi.
      Luin myös jostain näiltä sivuilta että Ylikylään on perustettu yhteispuhdistamo joka ei pelitä, pitääkö se paikkansa?
      Asun nykyään Joensuussa, alun perin olen Nurmeksesta kotoisin ja luen Nurmeksen uutisia täältä Suomi24 palstalta ja sen olen huomannut että näillä palstoilla käydään aika vilkasta keskustelua, tälläkin palstalla on näköjään jo yli 700 lukijaa joten asia kiinnostaa monia.
      Mikäpä minä olen ketään neuvomaan mutta neuvon kuitenkin jos kelpaa: laittakaa ne rahat muuhun kuin tarpeettomiin pönttöihin..
      Uunin sytykkeenäkin niistä rahoista on enempi hyötyä kuin " puhdistamoista .."

      Tämäkin häviää.." Nurmes-palstalla on ruvettu sensuroimaan, eräs palsta jätevesi asetuksesta poistettu. AIHEETTOMASTI.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      245
      1836
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1423
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      104
      1095
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      950
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      821
    Aihe