Auttakaahan naista hädässä!
Ongelma on se että mieheni laukeaa nykyään ihan kohtuuttoman nopeasti. Sillä ei oikeastaan ole mitään merkitystä kauanko esileikki on kestänyt sillä kultuni laukeaa joka tapauksessa muutaman työnnön jälkeen. Miten voisin auttaa miestäni pidättelemään itseään kauemmin?
Seksi ei suju, miehet apuun!!!
12
5375
Vastaukset
- oli meilläkin
Joo,
varsinkin esikoisen syntymän jälkeen ei seksiä harrastettu 4 kuukauteen. Sitten meni melkein vuosi tahtiin pano per 10 päivää. Mutta laukesin usein.
Homma parani sillä, että kiristettiin tahtia, vähintään kerran viikossa, mieluiten kolmesti. Ja pikatykitys jäi historiaan. Eli ei ollut paineita vaan saa nautiskella. - Konsti
Toinen kerta kestääkin jo vähä pitempään ja kolmas jo onkin ihan mukavan pituinen naima sessio.
Kokeilleppas näin.- Konsti
päivänä eikä viikojen päästä.
Hyvät naiset käyttäkää vähän myös järkeänne jo sitä on. - Hidas
Konsti kirjoitti:
päivänä eikä viikojen päästä.
Hyvät naiset käyttäkää vähän myös järkeänne jo sitä on.Toka kierros harvoin onnistuu koska mieheni erektio ei pysy tarpeeksi kovana ja jos pysyykin niin korkeintaan sen 3min.
- rakastajatar
Hidas kirjoitti:
Toka kierros harvoin onnistuu koska mieheni erektio ei pysy tarpeeksi kovana ja jos pysyykin niin korkeintaan sen 3min.
Ota ensin rajusti poskeen ja sitten hetken päästä herättelet sen uudelleen ja sitten alotatte vasta nainnin!!!
Näin mä teen kullalleni, jos on päässyt paineet kasaantuu... aika harvoin kyllä, kun pyrin helpottamaan hänen oloaan ainakin kerran päivässä (pidän suihin otosta, en tee sitä velvollisuuden tunnosta)! - Hidas
rakastajatar kirjoitti:
Ota ensin rajusti poskeen ja sitten hetken päästä herättelet sen uudelleen ja sitten alotatte vasta nainnin!!!
Näin mä teen kullalleni, jos on päässyt paineet kasaantuu... aika harvoin kyllä, kun pyrin helpottamaan hänen oloaan ainakin kerran päivässä (pidän suihin otosta, en tee sitä velvollisuuden tunnosta)!...ei auta tässä tapauksessa. Hyvällä säkällä mieheni onnistuu saamaan erektion vielä kolmannenkin laukeamisen jälkeen mutta se laukeaminen tapahtuu aina 3min.sisällä kun itse akti alkaa. :( Voiskohan jostain penisrenkaasta (?)tms. olla apua? Onko joku kokeillut?
- rakastajatar
Hidas kirjoitti:
...ei auta tässä tapauksessa. Hyvällä säkällä mieheni onnistuu saamaan erektion vielä kolmannenkin laukeamisen jälkeen mutta se laukeaminen tapahtuu aina 3min.sisällä kun itse akti alkaa. :( Voiskohan jostain penisrenkaasta (?)tms. olla apua? Onko joku kokeillut?
Rengasta on kokeiltu ja kyllä on ihana laite, mutta meillä toimii päinvastoin, eli mies tulee nopeammin renkaan kanssa kuin ilman...
Sellaista peniksen puudutus geeliä on mm. hotlipsissa sen tuote nimi oli kai ironman tai joku sellanen! Eli kun sitä levittelee elimelle niin pitäis suurimman tunto herkkyyden turtua ja näin ollen äijjästä tulee kone =)... en tiiä toimiiko, mut kannattaa kokeilla! - Ragazzi*
rakastajatar kirjoitti:
Rengasta on kokeiltu ja kyllä on ihana laite, mutta meillä toimii päinvastoin, eli mies tulee nopeammin renkaan kanssa kuin ilman...
Sellaista peniksen puudutus geeliä on mm. hotlipsissa sen tuote nimi oli kai ironman tai joku sellanen! Eli kun sitä levittelee elimelle niin pitäis suurimman tunto herkkyyden turtua ja näin ollen äijjästä tulee kone =)... en tiiä toimiiko, mut kannattaa kokeilla!Seksikauppojen myymät puudutevoiteet toimivat mutta ovat kalliita. Tutkin kerran yhden tuubin tuoteselostetta ja siinä oli vaikuttavana aineena muistaakseni lidokaiini. Se on hyvin yleistä puudutusainetta... hammaslääkäritkin sitä pistävät ikeniin.
Halvemmalla pääsee kun hakee apteekista Emla -nimistä puudutevoidetta pikkutuubin. Se on tarkoitettu esim. palovamma-alueiden kivunlievitykseen. Itse ostin sitä kun olin menossa poltattamaan syyliä pois. Puudukeainetta on senverran lievästi että on reseptivapaa. Mummonmarkoissa se tuubi oli vitosen luokkaa, joten tuskin se nytkään paria euroa enempää on. Ja täysin samat aineet kuin seksikauppojen 10 kertaa kalliimmissa voiteissa. - rakastajatar
Ragazzi* kirjoitti:
Seksikauppojen myymät puudutevoiteet toimivat mutta ovat kalliita. Tutkin kerran yhden tuubin tuoteselostetta ja siinä oli vaikuttavana aineena muistaakseni lidokaiini. Se on hyvin yleistä puudutusainetta... hammaslääkäritkin sitä pistävät ikeniin.
Halvemmalla pääsee kun hakee apteekista Emla -nimistä puudutevoidetta pikkutuubin. Se on tarkoitettu esim. palovamma-alueiden kivunlievitykseen. Itse ostin sitä kun olin menossa poltattamaan syyliä pois. Puudukeainetta on senverran lievästi että on reseptivapaa. Mummonmarkoissa se tuubi oli vitosen luokkaa, joten tuskin se nytkään paria euroa enempää on. Ja täysin samat aineet kuin seksikauppojen 10 kertaa kalliimmissa voiteissa.Hyvä vinkki!
Onko se turvallista myös naisen herkille limakalvoille, kun aktista on kuitenkin kyse!? - Ragazzi*
rakastajatar kirjoitti:
Hyvä vinkki!
Onko se turvallista myös naisen herkille limakalvoille, kun aktista on kuitenkin kyse!?Se ehtii imeytyä eikä puuduta sinua ;-)
- mä.
Hidas kirjoitti:
...ei auta tässä tapauksessa. Hyvällä säkällä mieheni onnistuu saamaan erektion vielä kolmannenkin laukeamisen jälkeen mutta se laukeaminen tapahtuu aina 3min.sisällä kun itse akti alkaa. :( Voiskohan jostain penisrenkaasta (?)tms. olla apua? Onko joku kokeillut?
... se suuseksi olisi (myös) toisinpäin, pääsisit sinäkin nauttimaan.
- mä.
mä. kirjoitti:
... se suuseksi olisi (myös) toisinpäin, pääsisit sinäkin nauttimaan.
_yksikään_ nainen ei ole sitä pahalla ottanut, mutta ehkä yllättynyt ensimmäisellä kerralla :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271062- 75901
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48855Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733