Hei, onko mitään Oulun kulmataloon liittyviä kummitusjuttuja olemassa?
Oulun Kulmatalo
8
4191
Vastaukset
- OokkonääkiOulusta?
Mikä Kulmatalo?
- tum
KulpKulmatalo on oulussa eräs talo, google maps näyttää :) eli se on oikokadun, torikadun ja kajaaninkadun keskellä oleva talo, jossa on uskottu kummittelevan. Toisaalta, missäpä oulun talossa ei olisi :)
- OokkonääkiOulusta?
tum kirjoitti:
KulpKulmatalo on oulussa eräs talo, google maps näyttää :) eli se on oikokadun, torikadun ja kajaaninkadun keskellä oleva talo, jossa on uskottu kummittelevan. Toisaalta, missäpä oulun talossa ei olisi :)
https://www.google.fi/maps/place/Oikokatu, 90100 Oulu/@65.0151728,25.4726719,3a,75y,287.63h,82.45t/data=!3m4!1e1!3m2!1sCw0l4azRlOETd6yoKQWp9Q!2e0!4m2!3m1!1s0x468032a8aeb3b8e9:0xc059aed5983c2885
Oletan sen olevan jompi kumpi noista?
- Eva Sahlberg
Monissa kulmataloissa on nettikummitus kummitellut.
- 8DD
Siivoojana kolusin Kulman, eli Rautatienkatu 18, nurkkia melko kauan, eikä näkynyt kummituksia. Oikein mukava ja kaunis talo. Juuri teen tutkimusta kyseisestä talosta, ja eksyin sivustolle..
- Hullisak
Sehän on rautatieaseman lähellä oleva keltainen talo, jossa rautaportti. Siellä on kummitellut. Joku päätön mies siinä pihalla seisonut siinä b-rapun edessä. Liittyy jotenkin sisällissotaan se juttu eli siellä vintillä joitain ruumiita ollut silloin ja se päätön etsii päätänsä yhä tänäkin päivänä. Jostain kuulin tällaisen tarinan
- Anonyymi
Ne ruumiit ovat olleet sisällisodan aikaan säilössä Kulmatalon kivijalassa, koska 1918 itse taloa ei vielä oltu rakennettu, vain kivijalka oli. Talo kokonaan on rakennettu 1922.
- olikosekummitus
oikaisin tässä yhtenä päivänä siitä pihn poikki ja kauhean näköistä kun siinä parvekkeella seisoi sellainen hyvin pitkä mies. niinkuin olisi leijunut. todella oudon näköinen. sellainen kynttelikkö hänellä kädessä ja musta puku. katsoi vain minua ja alkoi kadota siihen parvekkeeseen kuin johonkin hissiin. siis vain lyheni ja lyheni ja ei varmasti kukaan avannut sen parvekkeen ovea ja ihan selvästi näin sen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2655293- 644287
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204281- 513670
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363667Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest443520Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv352817Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232586
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435