Oulun Kulmatalo

ihmisen lapsonen

Hei, onko mitään Oulun kulmataloon liittyviä kummitusjuttuja olemassa?

8

3968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OokkonääkiOulusta?

Mikä Kulmatalo?

• tum

KulpKulmatalo on oulussa eräs talo, google maps näyttää :) eli se on oikokadun, torikadun ja kajaaninkadun keskellä oleva talo, jossa on uskottu kummittelevan. Toisaalta, missäpä oulun talossa ei olisi :)

• OokkonääkiOulusta?
        tum kirjoitti:

KulpKulmatalo on oulussa eräs talo, google maps näyttää :) eli se on oikokadun, torikadun ja kajaaninkadun keskellä oleva talo, jossa on uskottu kummittelevan. Toisaalta, missäpä oulun talossa ei olisi :)

https://www.google.fi/maps/place/Oikokatu, 90100 Oulu/@65.0151728,25.4726719,3a,75y,287.63h,82.45t/data=!3m4!1e1!3m2!1sCw0l4azRlOETd6yoKQWp9Q!2e0!4m2!3m1!1s0x468032a8aeb3b8e9:0xc059aed5983c2885

Oletan sen olevan jompi kumpi noista?

• Eva Sahlberg

Monissa kulmataloissa on nettikummitus kummitellut.

• 8DD

Siivoojana kolusin Kulman, eli Rautatienkatu 18, nurkkia melko kauan, eikä näkynyt kummituksia. Oikein mukava ja kaunis talo. Juuri teen tutkimusta kyseisestä talosta, ja eksyin sivustolle..

• Hullisak

Sehän on rautatieaseman lähellä oleva keltainen talo, jossa rautaportti. Siellä on kummitellut. Joku päätön mies siinä pihalla seisonut siinä b-rapun edessä. Liittyy jotenkin sisällissotaan se juttu eli siellä vintillä joitain ruumiita ollut silloin ja se päätön etsii päätänsä yhä tänäkin päivänä. Jostain kuulin tällaisen tarinan

• Anonyymi

Ne ruumiit ovat olleet sisällisodan aikaan säilössä Kulmatalon kivijalassa, koska 1918 itse taloa ei vielä oltu rakennettu, vain kivijalka oli. Talo kokonaan on rakennettu 1922.

• olikosekummitus

oikaisin tässä yhtenä päivänä siitä pihn poikki ja kauhean näköistä kun siinä parvekkeella seisoi sellainen hyvin pitkä mies. niinkuin olisi leijunut. todella oudon näköinen. sellainen kynttelikkö hänellä kädessä ja musta puku. katsoi vain minua ja alkoi kadota siihen parvekkeeseen kuin johonkin hissiin. siis vain lyheni ja lyheni ja ei varmasti kukaan avannut sen parvekkeen ovea ja ihan selvästi näin sen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6943
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4602
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      4075
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      70
      3199
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1676
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1660
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1563
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1429
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1217
    Aihe