Hopeisia käärmeitä...

Story12

Näin viime yönä kummaa unta. Se alkoi siitä että pyöräilin jollekkin vanhanaikaiselle pienelle tavarakaupalle tai kirpputorille tms. Siellä oli kaksi myyjää, miehiä molemmat (ei tuttuja) ja toinen heistä oli koko ajan kimpussani. Siis en voinut tehdä melkein mitään,,oletin miehen olevan ihastunut ja päätin lähteä. Hän yritti estellä, ja auttoi lopulta kantamaan kassini pyörän tarakalle. Lähdin polkemaan ja lopulta olin kotona. Kotiin jätin kassit ja päätin lähteä jonnekkin. Kun olin ajanut pyörälläni portistani ulos, ja jäin sulkemaan porttia huomasin että hopeinen laiha ja pieni (about 30cm) tuli pusikosta. Jätin pyöräni siihen paikkaan ja peräännyin tuijottaen käärmettä. Käärmeitä tuli lisää ja jouduin jopa hiukan harppomaan etten astunut niiden päälle. Katsoin kuitenkin koko ajan ensimmäistä huomaamaani käärmettä ja se tuli hitaasti vaanien minua kohti. Pysähdyin hiekkatien päättyessä asfalttiin, ja seisoin periaatteessa keskellä pikatietä. Autoja ei kuitenkaan tullut. Tämä ns. "ensimmäinen" käärme katsoi minua ja pysähtyi, ja sanoi " Sinun kannattaisi mennä tapaamaan häntä". Samalla käärme tavallaan hallitsi toiset käärmeet ja yksikään niistä käärmeistä ei purrut minua, vaan jäi portilleni. Hain pyöräni ja lähdin polkemaan. Päädyin jollekkin paikalle jossa oli laituri ja menin laiturille kävelemään. Tapasin siellä pikkuveljeni ja olin jotenkin pettynyt. Hän siis oli sattumalta siellä. Laituri oli kummallinen siitä, että sen päällä oli toinen laituri ikäänkuin katoksena ja siihen oli laitettu siniset valot. Sillä hetkellä kun olin laiturilla oli muualla romanttisen pimeää, ja alla oleva järvi näytti todella kauniilta hämärässä kun siniset valot hohtivat siihen. Lähdin kuitenkin sieltä veljeni takia. (Oikeasti olen veljeni kanssa hyvissä väleissä)

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulkintaa.

      Hei,

      Tulkitsisin näin, että unissa kirpputorit ja tavarakaupat symboloivat alitajunnan muisto- ja muistipankkia, eli menneisyyden kokemuksia joita unennäkijä on mahdollisesti muistellut ja pohdiskellut.

      Menneessä ilmeisesti ihmissuhde joka on jollain tavalla estänyt unennäkijää etenemästä tai kehittymästä ja jonka hän on tästä syystä jättänyt taakseen
      ( "toinen heistä oli koko ajan kimpussani. Siis en voinut tehdä melkein mitään,,oletin miehen olevan ihastunut ja päätin lähteä. Hän yritti estellä, ja auttoi lopulta kantamaan kassini pyörän tarakalle. Lähdin polkemaan").

      Hopeiset käärmeet ovat ihailijoita tai sulhasehdokkaita (joita unennäkijä väistelee tai kokee muuten vain vaaniviksi ja ahdistaviksi).


      ""ensimmäinen" käärme katsoi minua ja pysähtyi, ja sanoi " Sinun kannattaisi mennä tapaamaan häntä". Samalla käärme tavallaan hallitsi toiset käärmeet ja yksikään niistä käärmeistä ei purrut minua, vaan jäi portilleni. "

      Unen myötä "yksi käärme" ehdottaa että unennäkijän kannattaisi tehdä tilit selviksi menneeseen eli pohdiskella asia loppuun saakka mieltään vaivaamasta todennäköisesti tuosta menneessä tapahtuneesta ihmissuhteesta " Sinun kannattaisi mennä tapaamaan häntä" .
      Muut ihailijat (unen hopeakäärmeet) odottavat portilla sen aikaa kunnes asia saadaan selväksi.

      Unennäkijälle veli on tärkeä ja hän kokee olevansa vastuussa tästä.

      Tämä tulkinta on varsin suuripiirteinen "unitulkinta" koska unennäkijästä ei muuta taustatietoa kuin kyseinen teksti, joten tulkintaan tulee suhtautua siltä pohjalta -- yhtenä monista tulkinnoista.

      Kaunista talven odotusta unennäkijälle ja -- kauniita unia!

      • Story12

        Kiitos! Olet aivan oikeassa tuosta että menneisyydessäni on ollut ihmissuhde joka ns. tuntui junnaavan..se ei edennyt :) Kiitos, samoin! Hyvää talven odotusta ja kauniita unia :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe