Vihaan naisia

heitter

Olen ollut jo ala-asteelta ongelmissa naisten kanssa riitoja,vittuilua,väkivaltaa tyttöjen poikaystäviltä. Seksiä ollut todella niukasti mikä lisää vitutusta.Tasaarvo muka tuo miehille hyvää,mitä hyvää se tuo?
Toivoisin sotaa ja anarkiaa niin naiset olis kusessa.

3

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitun naistenvihaaja

      Shut up!! Mä taas vihaan tollasia luusereita!!!!!!

    • i know uoy

      Mun elämästä n 7 vuotta (11-18v) oli helvettiä yhden naispuolisen narsistin vuoksi. Alkuun vihasin ja olin katkera hänelle ja kaikille muille tytöille, jotka hänen mukanaan osallistuivat touhuun. Lisäksi he manipuloivat myös pojat touhuun mukaan. Syytin itseäni, vihasin itseäni ja useammin kuin kerran suunnittelin tappavani iseni.
      Aloin lukea psykologiaa löytääkseni selityksen, mikä minussa oli vialla, kun en kelvannut heille. Totta, olin erilainen. En kulkenut muodin mukana, olin ikäistäni kypsempi, enkä kulkenut lauman mukana. Toisin sanoen ajattelin omilla aivoillani, uskalsin olla erilainen. Ymmärsin, että minulla on oikeus olla sellainen kuin olen, eikä minun tarvinnut esittää jotain muuta. Vika olikin siis heissä, sillä he vihasivat sitä, että kapinoin heidän ideologiaansa (laumaidiotismia) vastaan.
      Ymmärsin myös, että suurin nautinto minkä he olisivat voineett saada, olisi ollut se, että olisin murtunut, muuttunut katkeraksi ja naisia vihaavaksi surkimukseksi. Sen sijaan opettelin ymmärtämään ihmismieltä; miehen mieltä ja naisen mieltä. Kun pääsin eroon heistä, huomasin että minun oli helpompi ystävystyä naisten, kuin miesten kanssa. En jaksa olla vihainen edes sille tietylle narsistille, joka piinasi minua arvokkaimman kasvuni ajan. Osin hänen ansiostaan olen sellainen kuin olen; vahvempi, ymmärtävämpi, tolerantimpi ja yksinkertaisesti; rakastavampi.
      Ei kannata haaskata elämäänsä kurjuudessa, katkeruudessa ja mielipahassa rypemiseen. Ei kannata antaa heille sitä, mistä sellaiset ihmiset saavat voimansa. Ja kannattaa muistaa, että timantit syntyvät äärimmäisessä paineessa. Kuona pysyy aina kuonana. Rakkaus ja viha ovat liian arvokkaita tunteita haaskattavaksi. Ja siinä missä rakkaus ja välittäminen parantavat, viha ja katkeruus syövät hapon lailla ihmisen sisältä ontoksi. Viha on voimakas tunne, mutta katkeroituessaan se tekee ihmisen heikoksi ja hauraaksi. Loppujen lopuksi vihaaminen satuttaa eniten sinua itseäsi.

      Toivon, ettet koe kirjoitustani alentuvana, syyllistävänä tai väheksyvänä. Se olisi sitä, jollen olisi itse kulkenut samaa tietä, palanut vihassani loppuun ja selviytynyt siitä. Uskon, että ymmärrän miltä sinusta tuntuu, kohtalon veljeni.

      https://www.youtube.com/watch?v=Vj-B42gXcoQ

      Ja naiset; oottehan te ihania :)

    • rauhaa1

      EI välttämättä niitä PARHAITA KOKEMUKSIA NAISISTA ... MUTTA onhan MULLA JA X LLÄ kaksi IHANAA LASTA .... ASUNU JO PITKÄÄN YKSIN ..... PEACE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe