Olen ollut jo ala-asteelta ongelmissa naisten kanssa riitoja,vittuilua,väkivaltaa tyttöjen poikaystäviltä. Seksiä ollut todella niukasti mikä lisää vitutusta.Tasaarvo muka tuo miehille hyvää,mitä hyvää se tuo?
Toivoisin sotaa ja anarkiaa niin naiset olis kusessa.
Vihaan naisia
3
232
Vastaukset
- Vitun naistenvihaaja
Shut up!! Mä taas vihaan tollasia luusereita!!!!!!
- i know uoy
Mun elämästä n 7 vuotta (11-18v) oli helvettiä yhden naispuolisen narsistin vuoksi. Alkuun vihasin ja olin katkera hänelle ja kaikille muille tytöille, jotka hänen mukanaan osallistuivat touhuun. Lisäksi he manipuloivat myös pojat touhuun mukaan. Syytin itseäni, vihasin itseäni ja useammin kuin kerran suunnittelin tappavani iseni.
Aloin lukea psykologiaa löytääkseni selityksen, mikä minussa oli vialla, kun en kelvannut heille. Totta, olin erilainen. En kulkenut muodin mukana, olin ikäistäni kypsempi, enkä kulkenut lauman mukana. Toisin sanoen ajattelin omilla aivoillani, uskalsin olla erilainen. Ymmärsin, että minulla on oikeus olla sellainen kuin olen, eikä minun tarvinnut esittää jotain muuta. Vika olikin siis heissä, sillä he vihasivat sitä, että kapinoin heidän ideologiaansa (laumaidiotismia) vastaan.
Ymmärsin myös, että suurin nautinto minkä he olisivat voineett saada, olisi ollut se, että olisin murtunut, muuttunut katkeraksi ja naisia vihaavaksi surkimukseksi. Sen sijaan opettelin ymmärtämään ihmismieltä; miehen mieltä ja naisen mieltä. Kun pääsin eroon heistä, huomasin että minun oli helpompi ystävystyä naisten, kuin miesten kanssa. En jaksa olla vihainen edes sille tietylle narsistille, joka piinasi minua arvokkaimman kasvuni ajan. Osin hänen ansiostaan olen sellainen kuin olen; vahvempi, ymmärtävämpi, tolerantimpi ja yksinkertaisesti; rakastavampi.
Ei kannata haaskata elämäänsä kurjuudessa, katkeruudessa ja mielipahassa rypemiseen. Ei kannata antaa heille sitä, mistä sellaiset ihmiset saavat voimansa. Ja kannattaa muistaa, että timantit syntyvät äärimmäisessä paineessa. Kuona pysyy aina kuonana. Rakkaus ja viha ovat liian arvokkaita tunteita haaskattavaksi. Ja siinä missä rakkaus ja välittäminen parantavat, viha ja katkeruus syövät hapon lailla ihmisen sisältä ontoksi. Viha on voimakas tunne, mutta katkeroituessaan se tekee ihmisen heikoksi ja hauraaksi. Loppujen lopuksi vihaaminen satuttaa eniten sinua itseäsi.
Toivon, ettet koe kirjoitustani alentuvana, syyllistävänä tai väheksyvänä. Se olisi sitä, jollen olisi itse kulkenut samaa tietä, palanut vihassani loppuun ja selviytynyt siitä. Uskon, että ymmärrän miltä sinusta tuntuu, kohtalon veljeni.
https://www.youtube.com/watch?v=Vj-B42gXcoQ
Ja naiset; oottehan te ihania :) - rauhaa1
EI välttämättä niitä PARHAITA KOKEMUKSIA NAISISTA ... MUTTA onhan MULLA JA X LLÄ kaksi IHANAA LASTA .... ASUNU JO PITKÄÄN YKSIN ..... PEACE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043