Miten olette valinneet: poikakaveri vai yksinäisyys anoreksiassa

MZ=1

Suhteeni on tullut siihen pisteeseen että minun on luultavasti erottava pitkäaikaisesta poikakaverista.

- Kyttää minun syömistä, vaatii että syön yhteisillä aterioilla normimäärän.
- Vaatii että kotona on "normaalia" ruokaa, tämän jotenkin käsitän, koska hän maksaa ruuan.
- Kyttää minun lääkkeiden ottoa, ne tekee minusta ihan sotanorsulihavan. Lääkkeet pitäisi ottaa hänen nähden, jos ja kun lääkkeet joutuu ottamaan ruokailun alussa, en voi mitenkään olla nielemättä niitä.

Olen jotenkin henkisesti loppu, etsin asuntoa itselleni, poikakaveri jää asumaan omaansa joka tapauksessa, minä lähden.

Järki jotenkin sanoo ettei pitäisi lähteä, tahto sanoo haluan itse päättää vapaasti asioistani. Olematta mitenkään tilivelvollinen.

8

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sochi

      Käytännössähän olet joidenkin tuossa mainitsemiesi asioiden perusteella sanomassa, että olet mieluummin sairautesi kuin poikaystäväsi kanssa.

      • Sochi

        Itse valitsin poikaystävän. Ollaan neljä vuotta seurusteltu, ja vaikka kuinka olisin toivonut itselleni muuta ja elämää ilman "kyttäämistä", tiedän hänen haluavan vain parastani. Tästä syystä en voisi heittäytyä täysin tuuliajolle sairauden kanssa. Tiedän että, sinkunkin poikaystäväsi tahtoo vain parastasi, vaikkei aina siltä tuntuisikaan :)


    • 120kg lihasta

      Koko juttuhan on mielisairautta, poikakaverin pitäisi ymmärtää lähteä, ennenkuin altistuu liikaa mieleltään sairaassa parisuhteessa.

    • ei koskaan ei ikinä

      Teillä on poikaystävä? Mulla ei ole ollut vuosiin. Miten olette ylipäätään saaneet poikaystävää? Tai että ne on pysyneet teidän rinnalla? Minä en sais vaikka jostain kumman syystä haluaisin (mitä en tee). Kukaan ei ole suotunut eikä suostu oleen mun kanssa, koska olen "liian laiha", "epämiellyttävän luinen," "luuranko" jne.
      Mutta en edes halua. Mitä sillä tekisin? En voi antaa itseeni koskea kenenkään. Se inhottaa liikaa. Ja haluan elää just omalla tavallani ja päättää kaikki ITSE! Kukaanei pääse ronkkimaan mun asioihin!
      Mieluiten olen ruma luuranko niinkun saan kuulla. Tämä luuranko on VAPAA!!!

    • Sosiaalihoitaja...

      Et muuten lähde minnekkään siitä asunnosta, puhut sosiaalihoitajalle: että hankkii sille entiselle poikakaverille uuden luukun.

      Ei ole mitään syytä sinun muuttaa, tai etsiä asuntoa.

    • shminäkin

      Oo ylpeä tollasesta poikaystävästä, joka tukee noin paljon. Ei oo jokaisella mahdollisuutta. Oletan, että oot huomattavan alipainoinen, kun poikaystäväs on ottanu noin ison roolin huolehtimisessa..koska eihän siinä muuten ois mitään järkeä..
      Tosin tuo mitä hän tekee, kuuluis hoitohenkilökunnalle.

    • plaa

      Valitsin mieheni,nykyisen aviomieheni. Anoreksia ei ole kumppani vaan vie sinut vain syvemmälle mereen.

    • NykyKumppani

      Hyvin sanottu "plaa"

      Oikea kumppani saattaa jaksaa pitää anoreksian kurissa tai jopa auttaa sen voittamisessa.


      Mutta "shminäkin" on ihan hukassa ajatuksensa kanssa että "Tosin tuo mitä hän tekee, kuuluis hoitohenkilökunnalle." Asia kuuluu koko perheelle tai pariskuntana kumppanille.

      Kaikkien tulee olla luomassa kannustavaa ja valvovaa yhteisöä. Hyvin tärkeätä on että kaikille on samat säännöt....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe