Tutkimukset osoittavat vastoin kaikkia uskomuksia että Coca cola ehkäisee hampaiden reikiintymistä. Useiden tutkijoiden mukaan Coca cola sittenkin ehkäisee reikiintymistä vaikka yleinen mielipide on päinvastainen.
Coca cola ja hampaat
9
449
Vastaukset
- justus13
itekkin oon monta vuotta cokista juonu ja ei yhtään reikiä oo tullu
ei ole yllättävä uutinen - kar0l1na
harmi kun moni ei tiedä tätä ;(
- Äiti 38v.
mutta siinähän on paljon sokeria? mielestäni aika höpönlöpöä. uskon hammaspeikon olemassaoloon...
- lightililli
Ei Light colassa ole muruakaan sokeria!
- Huoooooooooooooooooo
TÄYTTÄ KAKKAA! Isäni on juonut kokista yli 15 vuotta koska kahvi närästää. Hän juo sitä 3litraa päivässä. Kahvin juonnin vaihtaminen kokikseen aiheutti hänelle 30kg ylipainoa ja mädäntyneet hampaat. Käy säännöllisesti hoidattamassa hammaslkrissä ja painottavat että coca-cola syövyttää hampaita. sitä paitsi, kalkkeumat vessanpytystä saa kaikista helpoiten coca-colalla. JA youtubesta löytyy video missä kananmuna laitetaan kokikseen, vuoden päästä kalkkikuori on täysin kadonnut. Kertoo jotain hampaittesi tulevaisuudesta? Aloittaja on varmasti ensinnäkin provo ja toisekseen tuollainen tutkimus on kyllä ollu coca-cola firman maksama. Päivän parhaat naurut-
- Kolaholisti
Itse olen Coca-Colan suuri fani ja suurkuluttaja. Kerran viikossa ostan 24-packin Colaa ja juon sen yksin viikossa. Haluaisin kuitenkin lähteitä tälle tutkimukselle.
- pepsimax
Huoooooohottajan isän kannattaisi huolehtia hampaiden pesusta kahdesti vuorokaudessa.
Kerrot että kananmunan annetaan lillua vuosi kokiksessa. Kuori häviää siinä ajassa. Kokeile liottaa kananmunaa vedessä vuoden ajan. Takaan että kuori liukenee siinä ajassa. Kananmunan kuori on kalkkia, huokoista pehmeää ainetta. Mikä tahansa neste liuottaa sen kun tarpeiksi annetaan aikaa.
Lisäksi kananmuna mätänee vuoden aikana.
Puhdistusteho perustuu hiilihappoon ja sitruunahappoon. Näitä on kaikissa hiilihapollisissa limppateissa ja sitruunahappoa kaikissa sitrushedelmissä. - idiootit
Coca Cola ei todellakaan ehkäise hampaiden reikiintymistä!
- addikteille
http://www.hingepeegel.ee/toitumine/mis-juhtub-meie-kehaga-parast-coca-cola-joomist/
google kääntäjällä selviää mitä saat elimistöösi ja kevyt juomat kaikkein pahinta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019