uus kirppiskö??

kuka tietää

Pitääkö huhut paikansa et kirppis tulee ent konekeskuksen tiloihin??? Onko se pimpula joka siihen tulossa????

11

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhuillaan

      Hiljaisuus on myöntymisen merkki...niihän tuota huhutaan et pimpula avaa entiseen Konekeskuksen tiloihin.

    • enpä tiedä

      kukapa tietää huhut on huhuja.kylläpä kiinnostaa.mistäpä tuokin on saanut alkunsa.kysy Minnalta saat selvyyden onko asiassa mitään perää.

    • huvittavaa!!!!!!!!

      heh tällaisia juoruja tulee aina kun joku liike lopettaa toimintansa ja toinen etsii tilaa omalle toiminnalleen, ihmiset laskevat yhteen 1 1 eikä se olekaan 3...

      • turhaako mittaamassa

        Kaikki aina pitää olla niin salaperäiatä mut sittehän yon näkee pitääkö huhu paikkaansa.


      • kaksihan se on
        turhaako mittaamassa kirjoitti:

        Kaikki aina pitää olla niin salaperäiatä mut sittehän yon näkee pitääkö huhu paikkaansa.

        Se onkin kaksi :))) osaan ainakin minä laskea:))))


      • kuultu kans
        kaksihan se on kirjoitti:

        Se onkin kaksi :))) osaan ainakin minä laskea:))))

        Kuulin kans et pimpula avaa kirppusa konekeskuksen tiloihin ennen joulua


      • pitänee käyä kahtoo
        kuultu kans kirjoitti:

        Kuulin kans et pimpula avaa kirppusa konekeskuksen tiloihin ennen joulua

        Nivalaan avataan uusi kirppis kans entisen säilyn huonekaluliikkeen tiloihin 3.11 avajaiset ja on iso 1500 m2 villiskirppis ;) sinne siis.


      • Eikai vain...
        pitänee käyä kahtoo kirjoitti:

        Nivalaan avataan uusi kirppis kans entisen säilyn huonekaluliikkeen tiloihin 3.11 avajaiset ja on iso 1500 m2 villiskirppis ;) sinne siis.

        Villiskirpppis??? Kukahan sitä pyörittäää :O


      • Kirppistelijä
        Eikai vain... kirjoitti:

        Villiskirpppis??? Kukahan sitä pyörittäää :O

        Mietin ihan samaa. Yritin etsiä tietoa. Ei löytynyt. Löytyi ainoastaan puhelinnumero ja se on rekisteröity villiskirppikselle. Mutta Nivalan suunnallahan tämä entinen Haapajärvinen yrittäjä käsittääkseni asuskelee. Ei ole varmaa tietoa.


      • faktaa rekisteristä
        Kirppistelijä kirjoitti:

        Mietin ihan samaa. Yritin etsiä tietoa. Ei löytynyt. Löytyi ainoastaan puhelinnumero ja se on rekisteröity villiskirppikselle. Mutta Nivalan suunnallahan tämä entinen Haapajärvinen yrittäjä käsittääkseni asuskelee. Ei ole varmaa tietoa.

        Vaikka nimi samantapinen on ihan nivalalainen yrittäjä löytyy yritysrek. Nimikin utelijaille. Et samantien paskapuheet seis. Voitte huokaista onnesta ei ole ent yrittäjä. Antasitte jo ent urittäjän olla oikeesti rauhassa näiltä paskanjauhannaltanne


      • siinä viel likki
        faktaa rekisteristä kirjoitti:

        Vaikka nimi samantapinen on ihan nivalalainen yrittäjä löytyy yritysrek. Nimikin utelijaille. Et samantien paskapuheet seis. Voitte huokaista onnesta ei ole ent yrittäjä. Antasitte jo ent urittäjän olla oikeesti rauhassa näiltä paskanjauhannaltanne

        http://www.yritystele.fi/yritykset/perustettu/1009000


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe