Kännykkäsäteily on vaarallista

pöhköpilli

Nyt on sitten paljastunut, että ylenmääräinen kännykän käyttö voi sairastuttaa.

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194934465823/artikkeli/sk entinen nokiapomo sairastui kannykkasateilysta paljon kohtalontovereita.html

Niinpä paljon kännykkää käyttävien kannattaa hankkia korvanapit ja erillinen mikrofoni ja pitää kännykkä pöydällä etäällä omasta päästä. Ei ehkä ole myöskään syytä käyttää korvakuuluokkeissa bluetooth-yhteyttä, vaan lankayhteyttä.

17

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu ja lehmät lentää.

      • dtgfyehj

        >Juu ja lehmät lentää. <

        Tuo oli täysin asiaton vastaus. Tulevaisuudessa tulet huomaamaan miten väärässä olet.


    • 13+5

      Pirkka foliosta voi muotoilla kännykkäsäteilyltä suojaavan päähineen.

      Jos sinne huipulle muotoilee kivan suikeron niin nuorisokin pitää miellellään foliohattua.

      • dtgfyehj

        >Pirkka foliosta voi muotoilla kännykkäsäteilyltä suojaavan päähineen.

        Jos sinne huipulle muotoilee kivan suikeron niin nuorisokin pitää miellellään foliohattua. <

        Tämä myös on asiaton vastaus.


      • Koko talo kannattaa laittaa Faradayn häkkiin jottei mikään radioaalto pääse sisälle:D


      • radioaalto a
        vapunen kirjoitti:

        Koko talo kannattaa laittaa Faradayn häkkiin jottei mikään radioaalto pääse sisälle:D

        >Koko talo kannattaa laittaa Faradayn häkkiin jottei mikään radioaalto pääse sisälle:D <

        Tuo kertoo sinusta kaiken.


    • radioaalto a

      >Minä meinaan näen kännykkäsäteilyn olemattomana tässä nykymaailmassa missä hengitämme jatkuvasti pakokaasujen jolloin syöpävaara kasvaa. <

      Sinä siis lajittelet ihmiset vaaran mukaan.

      • millakoo1991

        Auringon hiukkassäteily ja avaruudesta tuleva kosminen säteily ovat paljon vahvempia kuin kännyjen säteily. Sitten vielä ehkä sinulle säteilyä pelkäävälle elämän tosiasia, kaikki mikä syntyy tulee kuolemaan ja tämä tapahtuu vaikka maailmassa ei olisi yhtään kännykkää, eli relax and settle down ja soita kaverille 4g puhelimella


      • radioaalto a
        millakoo1991 kirjoitti:

        Auringon hiukkassäteily ja avaruudesta tuleva kosminen säteily ovat paljon vahvempia kuin kännyjen säteily. Sitten vielä ehkä sinulle säteilyä pelkäävälle elämän tosiasia, kaikki mikä syntyy tulee kuolemaan ja tämä tapahtuu vaikka maailmassa ei olisi yhtään kännykkää, eli relax and settle down ja soita kaverille 4g puhelimella

        >Auringon hiukkassäteily ja avaruudesta tuleva kosminen säteily ovat paljon vahvempia kuin kännyjen säteily. Sitten vielä ehkä sinulle säteilyä pelkäävälle elämän tosiasia, kaikki mikä syntyy tulee kuolemaan ja tämä tapahtuu vaikka maailmassa ei olisi yhtään kännykkää, eli relax and settle down ja soita kaverille 4g puhelimella <

        En minä itse säteilyä pelkää, mutta on ihmisiä joihin se vaikuttaa eri tavalla kuin meihin joille ei ole mitään ongelmia.

        Sinulle myös "totuus julki.2," en ole ottanut tähän tapaukseen mitään kantaa.


    • totuus julki.

      sairastumisen syy on ko. henkilön oma mielipide. Se ei perustu mihinkään tutkimuksiin.

    • Näin on. Vasta tutkimusten jälkeen voi sanoa että mistä se johtui. Minäkin voin sanoa että päätä koskee päivittäin ja se johtuu kännykästä.

      • radioaalto a

        >Näin on. Vasta tutkimusten jälkeen voi sanoa että mistä se johtui. Minäkin voin sanoa että päätä koskee päivittäin ja se johtuu kännykästä. <

        Ota asioista selvää ennen minkäänlaisia lausuntoja. Luuletko, että noita asioita ei ole tutkittu. Jätetään tämä keskustelu tähän.


    • Vielä ei ole tullut luotettavia tutkimustuloksia jotka kertovat että tämä ja tämä aiheutuu kännykän säteilystä.

    • qJFIQJFIOQJWD

      Mustien aukkojen gamma säteily,avaruuden kosminen säteily ovat 100x suurempia uhkia ihmiskunnalle kuin kännyköiden aiheuttama säteily.

    • Puhejuttu

      Tänään Iltalehden sivulla oli jotain kirjoitusta kännykkäsätailystä. Jäi vaan mieleeni jostain 900 tunnista säteilyä (olikohan elämän aikana? Katsoin tuosta viimeisimmästä Nokialaisesta puhelujen kestot: Puhelujen kesto yhteensä 3154:58:50. Joten minulla on puheluja yli kolmetuhatta tuntia!
      Kuinkahan monella tulee tunteja samaan puhelimeen, kun vaihtavat aina uuteen. Minulla tosin jo toinen n. 15v. aikana.
      Olisin hyvä "koekaniini" mitattaessa säteilyä.

      • Eimitäänväliä

        Mitä väliä sillä on? Niin kauan kun hengitämme jokapäivä pienhiukkasia joita tulee esimeriksi liikenteestä, kännykän säteilyllä ei ole mitään väliä. Suomessa kuolee ennenaikaisesti noin 1300 henkeä vuodessa pienhiukkasten vuoksi. Kännykän säteily on tähän verrattuna kärkäsen p*****

        Eli jokakerta kun menee ulos saa pienhiukkasia keuhkoihinsa ellei asu korvessa kaukana voimalaitoksista, liikenteestä.

        Ihmiset eivät vain tunnu ymmärtävän tätä... On paljon pahempia ongelmia kuin kännykän säteily.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe