Onnittele itseäsi koska mun silmistä näet enää _syvää_pohjatonta_vihaa ja halveksuntaa. Toivon todella pahoja asioita tapahtuvaksi ja HÄNELLE jota rakastin!
Vastaukset 8
- ouiuhjyht
Mene jo lääkäriin. Huoh. Kaikki palstalaiset on sua olleet sinne ajamassa, otappas vinkistä vaari, olos helpottuu.
- vinkkipankki
Rakastat edelleen, kun noin vihaat. Kun olet välinpitämätön, onnittele itseäsi
- hakeudu hoitoon
Onks tää pohtia miehen uusi sivupersoona ?
ota jo ne lääkkeet jookos - Ap.
Luulen että ei kohdata enää koskaan. Toivon että lentomatka tekee jutusta lopun.
- tarviit hoitoa
..? . Itseäsi vain vahingoitat.
- Sua ei auta mikään
mitä sulle tapahtui lapsena, vai etkö muista? normaali terve ihminen ei viestitä noin sairaita juttuja. Tiedetään että olet oikeasti nainen, joka on helvetin mustasukkainen jollekkin toiselle naiselle, ja panettelet tätä mukamas miehenä. Olet iljettävän sairas.
- ybybybyb
Heiskanen mee nyt takas sinne hautuumaalle; ole niin kiltti.SÄ OLeT KUOLLUT
- onpaskurjaa
Mikä on saanut vihaamaan häntä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641693Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592