Uusi baari?

yrittäjä?

Mitä Raahelaiset olisivat mieltä uudesta baarista, jos sellainen tulisi?
Tiedän jo että suurin osa on sitä mieltä kenen kanssa olen aiheesta jutellut, että "ei täällä sellainen kannattaisi ja että onhan täällä jo kaksi".

Mutta tarkoitus olisikin tuoda tänne jotain uutta.
Itse en ole aikohin käynyt täällä Raahen baareissa kun täällä ei ole ainakaan minulle mitään tarjottavaa.
Esim. musiikki on täyttä shaibaa ja se ei johdu todellakaan dj:stä vaan asiakkaiden toiveista.
Eli liikaa soi sellanen musiikki mikä ei oikeen yökerhoon edes kuuluisi.

Ja mielestäni tämä Raahe kaipaa vaan jotain uusia tuulia ja vähän piristystä yöelämään.
Joten mitä olisitte mieltä, kannattaisiko ottaa riski ja perustaa tänne uusi baari? Halua kovasti olisi.

24

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JOO HETI!!

      Kannattaa ja ei teinibilediscomestaa!! Semmonen baari jossa viihtyvät vähän vanhemmat kuin parikymppiset ja ns. "alan" miehet.

    • Mikää ei muuttua saa

      Ei helmiä Raahelaisjunteille. Valitettettavasti Raahessa ei saa mikään muuttua. Ainoa mikä kelpaa pitää olla halpaa ja samanlaista, kuin muillakin Raahelaisilla.

    • mitenkälie

      vanha kellari ei ainakaan tunnu olevan kannattava paikka baarille kun se näyttää menevän aina konkurssiin kun joku rohkenee siellä yrittää uudestaan

      • nimim1

        Eikö siihen kellariin tule kirppis kun entiseen RS:n tiloihin tulee taidekalleria?


    • sportti

      sporttibaaria ainakin oma kaveripiiri kaipailee

      • Kyllä sporttii

        jep sille olisi tilausta, kannatan vaikka pienellä avustuksella. Se että ottopoika jotain karjala-turnausta näyttää, on melko WT. Todellakin Raaheen sporttibaari jossa voi tuopin ottaa britti fudiksen parissa.
        Oulussa lähin sporttibaari.


    • hs97r9h

      Raaheen tarvitaan yksi sellainen karaokebaari joka kerää sisäänsä kaikki ulvovat ja ulisevat mummut ja ukkelit. Pysyvätpä siellä. Sielä saavat mummut pukeutua lastensa bilevaatteisiin ja leikkiä uutta nuoruutta, olla pois muiden silmistä.
      Sitten avataan pari nuorisolle sopivaa paikkaa sekä yksi fiksummalle varttuneemmalle väelle, näistä poissuljetaan ehdottomasti kaikki karaoketoiminta.

    • Ex-Jokke

      Ja ei Arlian sikaniskoja oville pullisteleen!!

    • Pitzalla käviä.

      Eikös Pattijoelle auennut baari/ravintola? Pitäjä on ainakin sympaattinen TOSI yrittäjä. Toivompa tosiaan, että pizerian vieressä oleva baari saisi sille kuuluvan vastaanoton ihmmisiltä.

      • mnbvz

        pattijoellehan on toivottu baaria aina jokisen sulkemisesta lähtien. toivottavasti porukkaa riittää kun huutoon on viimein vastattu.


    • Jösse

      Sporttibaari olisi aivan paikallaan, mutta kannattavuus suuri kysymysmerkki.

    • Dublin

      Kaverin kanssa mietitty irkkupubin perustamista Raaheen, mutta ei kannata. Ravintolaa ei saa tuottavaksi Raahen kokoisessa kaupungissa.

      • IhanSuomalainen

        Joo, aika vähän irlantilaisia Raahessa. Keskaribaari olisi kova sana.


    • Jomppe Mehto

      Nykysetkin yskii kannattavuuden rajoilla, eikä ihme.

    • mävaan

      Eiköhän ne yski siksi ku niissä ei tapahdu juurikaan mitään? Esim. bluukkari eihän sielä ole vaan ku jotai hikistä bändi tarjontaa aina sillo tällö ja nekin jotain samoja paikallisia.

      Mutta sitten jos flirtissä on jotain toimintaa ja ihan tunnettuja artisteja esiintymässä, niin kukaa ei koskaan mene sinne vaa kaikki ähöttää silti jossai bluukkarissa valittamassa kuinka perseestä raahe on kun mitää ei koskaan tapahdu.
      Ja ei puhettakaan et nyt kukaa ala mtään lippuja maksaan sinne hei c'moon! Irtautukaa vaikka sieltä bluukkarista välllä ja menkää flirttiin että täällä jatkossa vielä jotain tapahtuis!

    • rfyrtty

      Kuka ylipäätään viettää aikaansa jossain baareissa tänäpäivänä?

    • hevimesta

      HEVIMESTA!!!!!!

    • HangariLeksa

      Prätkänahka-liivi/housu baari!!

      • mamma mia

        Ei kantsi pitää liivihousuja ne puristaa ja ovat epäterveelliset. Ja SUKKAHOUSUTHAN on keksitty ei tarvi enää liivejä eikä liivihousuja..


    • kuyfbtu

      Kellari ei menny konkurssiin, vaan suljettiin kannattamattomana.

    • hotman891

      tissibaari

    • assassas

      alepubi :)

    • Määttälä-

      Ollaanko me Ylivieskan gay-miehet tervetulleita sinne?

    • raahelainen

      Varokaa Tane levittää herpestä baareissa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe