Kyllä yhteiskunta sitten huolen pitää jos jotain...
Tuohon minä uskoin ja panostin kaikkeni työhön, se oli tärkein, olinkin oikein hyvä.
1999-2010 Messurakennus sähkömiehestä, projektipäälliköksi.
2010-2012 Tuotantopäällikkönä, uuvuttavassa työssä. BURN OUT!!!
Olen ollut TYÖuupumuksen vuoksi sairauslomalla, siten että 31.3.2013 tuli maksimi 300 päivää täyteen, jonka jälkeen vastuu siirtyy eläkevakuutusyhtiölle.
Eläkevakuutusyhtiö ei suostunut ottamaan osaa, koska olin edellis syksynä 2012 perustanut yrityksen ja 3kk rupeamassa, polttanut itseni taas loppuun. Ei tullut pykälien mukaiset karenssi ajat täyteen.
Samaan aikaan, Kela katsoo, että aivoverenvuotoni on saanut alkunsa, aiemmissa tapahtumissa, edellisellä päivärahakaudella, joten sairaus ei ole uusi, eikä täten korvattava / huomioitava sairaus.
Aivoveren vuoto diagnosoitiin ja leikattiin 31.3.2013 JÄLKEEN, 6.4.2013. Käsittääkseni, itseoikaisulla kelan virkailijalla on mahdollisuus päättää, että sairaus on alkanut 6.4.2013 kun aivoverenvuoto on diagnosoitu ja leikattu. Näin he eivät kuitenkaan tee!
Kela ei ole vastannut puoleen vuoteen pyyntööni selvittää asiaani ja oikeutta kuntoutukseen. Olen ollut 1,5 vuotta sairauslomalla aivoverenvuotoleikkauksen jälkeen. Kela on hylännyt minut täysin valitus prosessien ollessa kesken.
Olen ollut sairasloma korvauksista laskettavalla ansiosidonnaisella, se ei päätä huimaa. Työelämässä saavutettu sairaseläke taso olisi KAKSINKERTAINEN. Nyt olen sairauslomalla, ansiosidonnaisella, brutto 1700€ /kk. Kohta loppuu ansiosidonnainen, Töihin ei voi mennä, ei kuntoutusta. Järjestelmä ajaa elämäni alas.
Ei tässä henki lähde, huvittaa lähinnä. En ymmärrä?
Olen itse itseäni 1,5 vuotta kuntouttanut, kuten ihmisen pitää.
Aikaa on ollut.
Olen ystävällisten tahojen avustamana, vakuutuksista saaduilla kertakorvauksilla kehittänyt ja patentoinut menetelmän, jonka olen tuotteistanut markkinolle vietäväksi.
SAUHU systems, Facebookissa.
https://www.facebook.com/pages/SAUHU/1492239784366301
Nyt on tilanne kuitenkin se että velkajärjestely häämöttää, ollessani tuhansia luottokortti velkaa.
Olen siis korviani myöten veloissa. Ehkä juuri suomeen muuttanut Kambodzalainen avovaimoni saa jo kohta mennä töihin, byrokratian sen vielä estäessä.
Tai pienen markkinointi kierroksen jo tehtyäni tuotteeni lähtee menemään kaupaksi ja kaikki muuttuu hyväksi. Siihen uskon. Riski on otettu.
And HAPPY about it.
Painakaa hommia niin saadaan yhteiskunta nousuun!!!
Sauhu
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865