Mies791

Tumma kaksonen

Kivireki on taakkanani ollut jo keväästä saakka. Milloin työ/talousasiat paranee? Olen hoitoalalla ja miten tästä eteenpäin? Miten onnistun?

8

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

Olkapääsi alkavat olla jo kivireestä kipeinä. Nykyinen paikka tuntuu olevan sinulle raskas. Alallasi on kyllä töitä, joten harkitsisin kyllä vakavasti paikan vaihtamista. Onnistut kyllä, jos haluat onnistua.

Voimia sinulle. Näen liekit, joten rakkautta näyttäisi olevan. Se auttaa sinua.

• Tumma kaksonen

En pääse pois tästä oravanpyörästä? Vai pääsenkö? Olen ajatellut muuttaa lääniä mutta se voi viedä väärään suuntaan? Onnistunko jos odotan täällä vielä? Rakkaus auttaa se on totta.

• Tumma kaksonen kirjoitti:

En pääse pois tästä oravanpyörästä? Vai pääsenkö? Olen ajatellut muuttaa lääniä mutta se voi viedä väärään suuntaan? Onnistunko jos odotan täällä vielä? Rakkaus auttaa se on totta.

Hei!

Pääset pyörästä, kun päätät lähteä siitä. Näyttäisi, että sinun ei ole vaikeata löytää uusi työpaikka. Älä luhistu reen alle. Tee voitavasi, ja kun aika on kypsä, tee mitä pitää.

• Tumma kaksonen
        mies791 kirjoitti:

Hei!

Pääset pyörästä, kun päätät lähteä siitä. Näyttäisi, että sinun ei ole vaikeata löytää uusi työpaikka. Älä luhistu reen alle. Tee voitavasi, ja kun aika on kypsä, tee mitä pitää.

Näit ne liekit:) Jos päätän lähteä onnistunko valitsemaan oikein uuden läänin/kaupungin? Hän (rakkaus) on vierelläni mutta eri osoite on vielä. Kysyn kun tämä asia vaivaa minua!

Näit ne liekit:) Jos päätän lähteä onnistunko valitsemaan oikein uuden läänin/kaupungin? Hän (rakkaus) on vierelläni mutta eri osoite on vielä. Kysyn kun tämä asia vaivaa minua!

Hei!

Luota. Onnistut kyllä. Näyttää että kauaa ei kahteen osoitteeseen posti kulje.

Voimia sinulle. Teet isoja päätöksiä lähiaikoina.

• Tumma kaksonen
        mies791 kirjoitti:

Hei!

Luota. Onnistut kyllä. Näyttää että kauaa ei kahteen osoitteeseen posti kulje.

Voimia sinulle. Teet isoja päätöksiä lähiaikoina.

Kiitos Paljon ja Enkeleitä elämääsi

• Tumma kaksonen
        Tumma kaksonen kirjoitti:

Kiitos Paljon ja Enkeleitä elämääsi

Hei MIes!
        Meneekö työasiat ensivuoden puolelle? Yksi paikka olisi ja se on epävarma koska työaika ei ole ehkä 100%? Auttaisi paljon!

Hei MIes!
        Meneekö työasiat ensivuoden puolelle? Yksi paikka olisi ja se on epävarma koska työaika ei ole ehkä 100%? Auttaisi paljon!

Hei!

Minun on vaikeata nähdä aikaa. Jos työaika ei ole 100%, se ei tarkoita ettei paikka sinulle sopisi. Ammattitaitosi tekee sinulle nopeasti työajan kohdalleen, joten älä ole huolissasi. Kevyempi työ jonkin aikaa auttaa sinua itseäsikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8630
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2459
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2281
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      38
      2092
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1768
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1747
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1470
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1167
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      6
      1043
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe