Eli minulla on muutama kysymys tarot-korteista:
1) Kortit ovat henkilökohtaiset, saako niihin koskea kukaan muu kuin minä?
2) Paljonko sellaiset maksavat?
3) Onko mitään Kirjoja mistä voisi tulkita niitä?
4) Ovatko ne vaarallisia?
5) Tahtoisin ostaa myös muita taikakirjoja paljonko ne maksaa?
No siinä ne kaikki kysymykset sitten tulivat.
Tarot-korteista
3
640
Vastaukset
- reanne
Tarot kuten mikä tahansa muukin ennustamiseen käytetty esine on vain väline, jolla voit saada esiin alitajuntasi viestit. Kortit eivät siis kerro sinulle yhtään sen enempää kuin mitä oikeastaan itse jo tiedät.
Koska kortit ovat sinun henkilökohtaista omaisuuttasi ja käytät niitä oman mielesi ymmärtämiseen, on täysin oma valintasi, annatko jonkun muun koskea niihin. Mikäli miellät itsellesi tärkeäksi, että niihin eivät muut koske, pidä ne vain itselläsi.
Useisiin kortteihin on ostettavissa oma kirjansa, joskin aivan yhtä hyvin mihin tahansa kortteihin kirjoitettu kirja käy. Kortit maksavat n. 20e, kirja n. 30e.
Tarotit ovat juuri niin vaaralliset, kuin haluat niiden olevan. Yhtälailla voit päättää muistilapun olevan tie helvetin esikartanoon ja seota siksi, jos niin haluat. Kuten sanottua, Tarot-kortit ovat vain väline. - ::kortit:::
Mistäs semmoset saa asun todella kaukana helsingistä, turusta ja tampereelta. myykö esim info niitä?
Jos laitan 12 vuotiaan lapsen ostamaan niin myykö ne niit?- reanne
www.uniomystica.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945482
- 564191
- 342409
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282238Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331342Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051- 221048