Olenkohan seksiaddikti...

Nainen aina vailla..

Mua suorastaan jo arveluttaa tulevat vapaat. Tietoisesti en hae viihteellä ollessa seksiseuraa, mutta jos joku mies tekee aloitteen jota pidän miellyttävänä yleensä päädyn petihommiin. Seksi, orgasmit, toisen nautinto, oma nautinto, läheisyys, kosketus, suudelmat.... Tarvitsen noita asioita niin kovin. Se tunne minkä saan... Tottakai toteuttaisin noita kaikkia mieluiten parisuhteessa, mutta kun sellaista ei ole eikä tunnu tulevankaan. Koen huonoa omaatuntoa ja kärsin tekemisistäni, mutta yritän olla kovempi mitä oikeasti olen.

22

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä on tunnetta

      Työnnä löylykauha perseeseen

    • Hei! Täällä olisi mies, mulle käy samoin...taidan olla seksiaddikti..aina panettaa

    • 20+19

      Ei tuossa mitään pahaa ole. Seksillä täytät jotain toista tarvetta itsessäsi/elämässäsi. Ja jos seksi toimii korvikkeena, mikä sen parempi.

      Rakastelu pilaa hyvät sodat. Se luo rauhaa.

      • ......

        Mun pitää aina työntää löylykauha perseeseen


      • Nainen aina vailla..

        Se on juurikin näin. Tiedän mistä tarpeeni johtuu tai ainakin luulen niin. Suurin ongelma on jälkeenpäin tuleva pahaolo. Koen olevani huononainen, arvoton... ja koen jonkinlaista krapulaa siitä huumasta mitä on kokenut. Jollain tasolla sekotan ilmeisesti seksin ja rakkauden vaikka tottakai tiedän niiden olevan aivan eriasioita, mutta jostain syystä joku syvällä oleva osa minusta ei sitä tajua. Yhdenillan juttukin voi minulle parhaimmillaan olla miniatyyri koossa oleva intohimoinen, tunteellinen, kiihkeä rakkaustarina ja siitä huumasta lasku on aika kova. Vihaan sitä, että tarvitsen sitä niin paljon... sitä, että se hallitsee elämääni ihan liikaa.


      • .....
        Nainen aina vailla.. kirjoitti:

        Se on juurikin näin. Tiedän mistä tarpeeni johtuu tai ainakin luulen niin. Suurin ongelma on jälkeenpäin tuleva pahaolo. Koen olevani huononainen, arvoton... ja koen jonkinlaista krapulaa siitä huumasta mitä on kokenut. Jollain tasolla sekotan ilmeisesti seksin ja rakkauden vaikka tottakai tiedän niiden olevan aivan eriasioita, mutta jostain syystä joku syvällä oleva osa minusta ei sitä tajua. Yhdenillan juttukin voi minulle parhaimmillaan olla miniatyyri koossa oleva intohimoinen, tunteellinen, kiihkeä rakkaustarina ja siitä huumasta lasku on aika kova. Vihaan sitä, että tarvitsen sitä niin paljon... sitä, että se hallitsee elämääni ihan liikaa.

        Mulla on aina pakottava tarve työntää löylykauha perseeseen


    • Mikset ota pitempiaikasta??

      • ....

        Löylykauha on mun ainoo ja työnnän sen perseeseen


      • Nainen aina vailla..

        Parisuhteen huolisin, mutta sitä kun ei ihan tuosta vaan tietenkään voi alottaa vaan se vaatisi vähän enemmän. Pelkkää seksisuhdetta olen miettinyt, mutta olen niin tunteellinen ihminen, että pelkään kiintyväni tai alkavani tuntea liikaa. Yhdenillan jutut on sillä tasolla turvallisempia. Äh... Niin turhauttavaa olla niin ärsyyntynyt omaan itseensä ja pääkoppaansa.


    • ota iisisti.m

      "Nainen aina vailla,,,", krapula johtuu siitä, ettet ole vielä sisäistänyt, että seksi on aivan VÄLTTÄMÄTÖNTÄ. Jos voisit pyyhkiä sen pois tai saisit vähennettyä sitä. et olisi enää normaali.

      Vielä parikymmentä vuotta sitten koko käsitettä "seksiaddikti" ei ollut olemassakaan. Rahanahneet terapeutit ovat vain sen luoneet saadakseen huijattua asiakkaita.

      Sinun ei siis pidä päästä pois seksistä, vaan harrastaa sitä AINA, kun tekee mieli, sekä yhdyntää että masturbaatiota, kaikkea, mitä sinun tekee mieli. Totut myös ajan myötä pitämään asiaa niin luonnollisena, että jälkeenpäin ei enää kaduta.

      Parisuhdetta ET VOI luoda muuten, kuin antamalla vittuasi. Useimmat kerrat eivät johda tulokseen, mutta joskus tärppää. Jos taas pyrit "tutustumaan" mieheen ilman seksiä, saat sellaisen miehen, joka ei pitkäaikaissuhteessakaan ole juuri kiinnostunut seksistä. Sitä et taatusti halua. :)

    • Se mitään kummallista ole, toisia vain panettaa enemmän, ei viettiä kannata yrittää väkisin lopettaa, itsehän siitä vain kärsii. Elämä kun saa olla mukavaakin.

      • serverinen

        Meillä kaikilla on libido.

        Omat kädet auttaa ja kaikkialla on osaavia auttajia. Kysy rohkeesti


    • Tiia_84

      Mun mielestä kaiken maailman yhden illan "säädöt" vain rikkovat ihmistä.
      Vaikka ihmiset muuta väittäisivätkin ne rikkovat ihmistä. Vaikka parisuhde on haastavampi, eikö se kannattaisi kuitenkin loppu peleissä pidemmän päälle?
      Yhden illan panot kun ovat puhtaasti seksiä pelkästään. Ne eivät kasvata ihmisten tunne-elämää.

    • tarru83

      Mä oon samanlaises tilantees. En tee sitä pelkästään seksin takia, vaan haluan hetken lämpöö, hellyyttä ym.. Oon varmaan jo saanut hyvän maineenki viime aikoina, mutta kun haluttaa ja mä nautin niistä hetkistä. Että eiköhä anneta mennä vaan. Kyl se oikee joskus viä petiin eksyy :D

    • Niin voihan sitä noinkin ajatella että kun tarpeeksi monta miestä käy läpi niin se oikea löytyy tai sitten ei. Veikkaan että se "oikea" haluaa kunnioittaa sinua sen verran ettei ensitapaamisella ole seksin perässä vaikka mieli tekisi vaan haluaa odottaa eli ajattelee siis aivoillaan eikä vehkeellään. Tämä siis vain minun mielipide asiasta.

      • niiku

        Näistä "kunnioittavista" miehistä osa on impotentteja, osa vähäseksisiä ja osa homoja.


    • Mä olen mies ja mulla on sama ongelma. Laittakaa sähköpostia olis kiva keskustella aiheesta naisen kanssa. [email protected]

      • ei enää kiitos

        Itse olen joskus yhden illan juttuja harrastanu ja ei niistä jää kun paskan maku suuhun joku lykkii sua ja sillä selvä ihan tunteetonta suorittamista


    • Olis kiva saada ystäväks samassa tilanteessa oleva nainen.

    • yjrhterw

      Olet elikkämies

    • tavallisempi ongelma

      Olisiko ongelmasi enemmän alkoholin käyttö? Jos nuo kaduttavat jutut sattuu aina viihteellä ollessa.

    • Seksi ei

      niinpaljon kiinnosta mutta kuuluu asiiaan vaan se toisen henkilön läheisyys, joka on kunnon mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe