Katso hengenvaarallisten tunkkien lista täältä:
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288753424847.html
Ihan sen takia ettei sitte satu vahinkoa.
Jos aiot vaihtaa renkaasi itse
14
261
Vastaukset
- Ammattilaiset vaihta
mun auton renkaat. Pitääkin tilata aika taas..
- Ei tulis
mieleenkään vaihtaa itse renkaita. Ei tuota mun autoa kannata "kotikäyttöön" tarkoitetuilla tunkeilla edes yrittää nostaa, vaikka onkin ns. halli/krokotiilitunkki. Se jo koettelee naisen voimia kun pyöritän autoon ne renkaat.
Kun oli pienempi/kevyempi auto, silloinkin varmistin tunkin kantavuuden laittamalla puupölkyn varmistukseksi, sillä kun koskaan ei tiedä.- ite ropaaja
Ihan mukavaa hommaa se renkaan vaihtaminen on. Samalla kun ne vaihtaa niin voi tarkistaa jarrupalat, levyt, laakerit, suojakumit ym kuluvia osia tutkailla. Tietää sitten huollossa sanoa mitä tarvitsee vaihtaa jos tarvetta on. Huoltomiehillä nykyisin niin kiire ettei ne kaikkea huomaa kuitenkaan. Parempi tutkailla itse joskus mikä osa kuluu mihinkin tahtiin.
Säästyy ikäviltä yllätyksiltä. - Ei tulis
ite ropaaja kirjoitti:
Ihan mukavaa hommaa se renkaan vaihtaminen on. Samalla kun ne vaihtaa niin voi tarkistaa jarrupalat, levyt, laakerit, suojakumit ym kuluvia osia tutkailla. Tietää sitten huollossa sanoa mitä tarvitsee vaihtaa jos tarvetta on. Huoltomiehillä nykyisin niin kiire ettei ne kaikkea huomaa kuitenkaan. Parempi tutkailla itse joskus mikä osa kuluu mihinkin tahtiin.
Säästyy ikäviltä yllätyksiltä.Mulla on yks vakituinen huoltopaikka autolle. Jos jotain ongelmaa ilmenee, niin sanovat kyllä, ja valohoitoa ei uskomukseni mukaan koskaan ole antaneet.
Siitä pienemmästä autosta putsasin jokaisen renkaanvaihdon yhteydessä teräsharjalla kaikken lian pois.
Tuosta nykyisestä ei vielä semmosia ruoste tai muita vaurioita löydy.
- Tuo rengasmalli
sopii käytettäväksi jokaisessa automallissa, ja ne sopii myös autottomalle ja kortittomallekkin ;o).
- Ei tekis heikkokaan
Tuo rengasmalli kirjoitti:
sopii käytettäväksi jokaisessa automallissa, ja ne sopii myös autottomalle ja kortittomallekkin ;o).
Mää voisin syödä kaikki nuo tunnin aikana..
- Tuo rengasmalli
Ei tekis heikkokaan kirjoitti:
Mää voisin syödä kaikki nuo tunnin aikana..
No maistuis mullekkin ;).
- varo tunkkia
Hengenvaarallisia ja rasittavia tunkkeja...nyt naurattaa
- Just niin
pidä tunkkis ;-DDDDD
- Mun mies vaihtaa
ne renkaat, joten ei ole mun murhe. Kaipa sillä on hyvä henkivakuutus ja tietää mitä tekee.
- loistava idea
Jos ajankin sun tallille viikonloppuna...niin vaihtaisitko renkaat.
- pidän jännityksestä
miulla on just yks hengenvaarallinen tunkki.Joka on tosi vaarallinen.se yrittää kokoajan minnuu päästää hegiltä.
- hyökkäileeko se
sun päälle? Tee jotaki, peittoa se, väännä siltä niskat nurin, nakkaa mäkeen, tai anna naapurille ;).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741