Olen yksinäinen koska liiallisen juomisen seurauksena kaikki tuttavat lopulta hylkäsivät ja uusiin ihmisiin on vaikea tutustua. Ei voi kun itseä syyttää mutta kyllähän tämä pahalta tuntuu. Sattuisiko täällä kukaan olemaan samankaltaisessa tilanteessa?
Alkoholi pilasi elämän
7
203
Vastaukset
- mielenterveys..
Eli tuliko sulle liiallisesta oluen juomisesta mt-ongelmia vai miksi tuttavat hylkäsivät?
- oluen uhri
Kyllä, mt- eli miestissiongelmia. :( En tiedä kauanko tätä enää jaksaa...
- ilkka kukkanen
mulla oli elämässä paha tilanne.
Alkoholilla yritin selvitä sen yli.
Selvisin, jutta opin.
Niin pahaa ei olekaan, etteikö viina saisi siitä pahempaa!
Jätin alkoholin pois.
Ratkaisu elämäntilanteeni vaikeuteen helpottui.
Nyt voin hyvin. Ilman alkoa.
Sitä pärjää ilman kun haluaa! - lonely guy
Mulle kävi samoin. Oluen juominen aiheutti mulle niin valtavat mt-ongelmat, että hädin tuskin pysyn pystyssä ilman tukea. Kaverit kaikkosi jo kauan ennen kuin tilanne pääsi näin pahaksi. Tiedän ettei kukaan voi hyväksyä näin isoista mt-ongelmista kärsivää miestä, joten yksinäisyys on ikuinen kohtaloni.
- ...........
Minä taas olen yksinäinen siksi, etten käytä alkoholia ollenkaan. Pitäisi löytää se sopiva keskitie, että juo aina kavereiden kanssa pienet kännit, mutta ei koskaan yksin. Vaikka eihän niitä kavereita ole, joiden kanssa joisi.
- postelli
Kukaan ei ymmärrä minun mt-ongelmaa koska olen nainen :(
- yksinäisyysholistiko
Itse olen jo pitkään uskotellut itselleni alkoholin auttavan yksinäisyyteen, mutta kun sen on oikeasti päinvastoin. Olisin aikoinaan toivonut, että olisi jäänyt joku ystävä joka osaisi sanoa että mee nyt ihmeessä hoitoon, jos et saa tota juomista lopetettua...
Kaikki vaan kattoo ja nauraa koska olen humalassa erittäin hölmö. Pilannut monta ystävyyssuhdetta. EN haluaisi olla tuo hölmö, mutta tuntuu etten saa sitä vähäänkään yhteyttä kehenkään, jos en ota.
Nyt kun sellasta ''ystävää'' ei ole jatkuu sama viikonloppu läträily yhä uudestaan. Ainoa mikä minua pitää kasassa on arki-työ. Sekään ei tosin ole tervettä elää pelkälle työlle, mutta olen tappanut melkein kaikki ''fiksut'' ystävyys suhteeni alkoholilla hölmöilemiseen. Tiedän, että se on väärin ja ainoa keino on lopettaa se, mutta en ymmärrä miksi en tee niin....
En tiedä olenko sitten alkoholiongelmainen, vai yksinäinen vai mikä. Olisiko samanlaista persoonaa, vaikka juttelemaan tai pääsemään tästä yksinäisyyden/hölmöilyn kirouksesta eroon?
Olen 22 vuotias poika uudeltamaalta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1494694Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043944Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513340
- 553281
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332678Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768