Onko jollain kokemuksia Huawein puhelimista?

smileyy

Hei,

Olen ostamassa Huawei p7. Onko Huawei luotettava merkki? Usein kuulee nimittäin huhuja, ettei ne kännykät kestä ku muutaman viikon.

Kertokaa siis onko Huawein puhelin järkevä ostos vai halpa ja huonolaatuinen kiinanihme?

15

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päivitystuki on Huaweilla huono eli niitä ei pahemmin ole luvassa.

• onko noin

Mistä tiedät, todisteita?

• Moi vaa

Mulla huawei p6. Siihen on tullu 8kk aikana neljä OTA päivitystä. Vaimon samppaan ei yhtään samana aikana.

• Moi vaa kirjoitti:

Mulla huawei p6. Siihen on tullu 8kk aikana neljä OTA päivitystä. Vaimon samppaan ei yhtään samana aikana.

Tuliko yhtään Androidin versiopäivityksiä? Ne on niitä tärkeitä, muista viis.

• Kiinnsot
        vapunen kirjoitti:

Onko viimeisin android päivitys ainoa turvallinen, eli 4.4.4 eli ovatko alemmat versiot turvattomia, jos niitä ei päivitetä? Mikä versio on jo turvaton? Jos ne toimii muuten sulavasti. Vai onko tuo versiopäivitys pikkasen...

• Moi vaa
        vapunen kirjoitti:

Joo vaihtui jb 4.2 kitkat 4.4 een

• mutu mutu mutu
        Moi vaa kirjoitti:

Joo vaihtui jb 4.2 kitkat 4.4 een

Noniin vapunen oli taas väärässä

• Kokemuksesta ja se on nähty monet kerrat tälläkin palstalla.

• ei enäää sansungia

Samsung on tosi hidas ja laiska päivittämään tuotteitaan. S4 4g oli ensimmäinen ja viimeinen samsungi joka minulla on.

• 10+12

Nykyajan huaweit on tosi laadukkaita esim. minun Huawei puhelimessa ei ole näytössä eikä kamerassa ole naarmun naarmua (on varmaan joku automaatti nano naarmun ehkäsy tekniikka tai jotain naarmuuntumatonta lasia). Akun kesto on melkein kaikissa Hussein älypuhelimissa 2000 amperiumia eli kestää pitkään. Puhelimet ei lagaa lainkaan (mulla ei oo KOSKAAN lagittanu), koska niiden prosessori määrä on yleensä 4 tai enemmän.

Hyvää:

Puhelimet on tosi helppokäyttöisiä, koska Android.
      Uusimmat on ohuita
      Todella laadukkaita
      Hyvä akun kesto ja nopea latausaika
      Puhelimen takakannen saa auki itse

Huonoa
      osa puhelimista nitkuu ja natisee
      En keksi muuta moitittavaa.

• PPAP2

itselläni on ollut huawei vision joskus maailmassa. ei siinä mitään vikaa ollut ihan ok luuri sinänsä. uusimmat huihai luurit ovat käsittääkseni edelleen ok tasoa, paitsi ehkä juuri ne ämpärimuoviset low end mallit. kannattaa kuitenkin kokeilla vähintään kertaalleen jossakin kaupassa jos mahdollista.

• Hyvin pelaa

Ascent G700 ollut kohta vuoden ja ei valittamista. Myös vanhempi Honor jotain toimii edelleen, nyt pojalla käytössä. Sen laturi vaihdettiin takuuseen, muuten ok.

• Yksi huawei ollut käytössä eikä mitään moittimista, edelleen yhtenä varapuhelimena laatikon pohjalla.

• Anonyymi

Itsellä tällä hetkellä Huawei P40 Pro puhelin. Tosin siinä ei ole Googlen palveluita, mutta vahva brändi on ja hyvät älykellot löytyy myös valikoimasta. Itsellä siis tuo kyseinen mainitsemani puhelin ja siihen kylkeen löytyy vielä myös Huawei Watch GT 2 älykello, joka on hyvä lenkeillä ja seuraa unta hyvin.

https://www.diginyt.fi/huawein-onnistuneet-ratkaisut-haastavassa-liiketoimintatilanteessa/

• Anonyymi

Kyllä on surkea kun ei ole Googlen palveluita. Kaikkea ne ihmiset ostelee..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1516
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      28
      1399
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1318
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      220
      1189
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      321
      1051
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    8. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      291
      970
    9. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      76
      964
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    Aihe