Eikö ole reilua sanoa suoraan ettei ole kiinnostunut ei sinusta eikä kenestäkään muusta, kun joku tulee ehdottamaan tapaamista. Että heissä ei ole mitään vikaa vaan koska minä viihdyn niin hyvin yksin. Silloin kauan sitten olin pitkässä parisuhteessa, jonka viimeiset vuodet olivat vaikeita. Silloin kaipasin toisenlaista suhdetta. Nyt, kun olen ollut pitkään yksin en enää tunne tarvitsevani ketään jakamaan elämääni.
Olen rehellinen
13
234
Vastaukset
- erosa
Näin se vaan on.
- Rehellisyys ok
NIINKIN VOI KÄYDÄ JA KÄYKIN JOILLEKKIN
- Ymmärrän tuonkin
Itse haluan suhteen, jossa voi nähdä toista ja saada omaa tilaa.
- päätepiste
En halua suhdetta ollenkaan, koska tarvitsen tosi paljon aikaa itselleni. Lisäksi jouduin vaihtamaan työpaikkaa. Muutokset ovat minulle vaikeita. Uuden työpaikan "sisälle" pääsemiseen menee kaksi vuotta.Ja sinä aikana ei jää yhtään ylimääräistä enegiaa suhteelle, ei vaikka tapaisi vain silloin tällöin. Olen pahoillani, mutta tunne itseni ja oman jaksamiseni ja toimin sen mukaisesti. Minttu suljettu.
- 16+15
Ei ole. Pidän enemmän, että on mahdollisuus vielä olemassa.
- Tyrkyn uhri
On todella hankala sano tyrkyille ei vaikka ei kiinnostaisikaan. Sitä luulee että voi pysyä tyrkyn kanssa kaveritasolla. Mutta kun on melko kiltti luonteeltaan ja kovasti juttukaverin puutteessa, niin sitten tulee kai annettua periksi ja lähdettyä tyrkyn matkaan. Ovat melko harvassa ne ihmiset joiden matkaan haluaisin lähteä muuten kuin kaverimielessä. Ärsyttää kuinka nuo tyrkyt tulevat arkena ehdottelemaan, kun sattuu olemaan iloisella tuulella. Eivätkö he ymmärrä, että nainen joka hymyilee, ei kerjää häneltä mitään. Hymyilevä nainen on vain ystävällinen. Taitaa olla heillä pahasti sahajauhot päästä pihalla.
- Miksi pakolla?
Selvääkin selvempää kun jättää huomiotta, niin kai se tyrkkykin huomaa että et ole kiinnostunu.
Säälistä ei kannata itseään uhrata. - Kiukku pinnan alla
Miksi pakolla? kirjoitti:
Selvääkin selvempää kun jättää huomiotta, niin kai se tyrkkykin huomaa että et ole kiinnostunu.
Säälistä ei kannata itseään uhrata.Minua pelottaa jos tyrkky lähtee seuraamaan minua, jos ignoraan hänet. Se ahdistaa. Tilannetta hankaloittaa se, että en pysty juoksemaan pakoon. Ei tästä ole kovin montaa viikkoa kun eräs ihminen melkein väksisin pyrki juttusille kanssani. No sitä ei huomioinnut, mutta kyllä se seurasi ja huuteli perään. No onneksi jätti minut rauhaan. Ne tyrkyt osaavat vedota sääliin. Olen melko helposti vietävissä, jos minuun käyttää säälikorttia. En tiedä miten toimia. En halua antaa itsestäni törppö möläyttäjä kuvaa. En jaksa aikuisille ihmisille jauhaa samaa asiaa kymmeniä kertoja kuin uhmaikäiselle pennulle. Toisaalta jos jatkan ratkuttamista, niin kyllä minä ärsyyntyneenä möläytän jotain todella kopeaa päin naamaa.
- nyt sekin sanottu.
Anteeksi yhdelle että omin tyrkky.
- vihree, punanen
Suora ja rehellinen puhe on aina paras juttu. Jotkut jakelee puhelinnumeroaan ja viestitteleekin vielä, mutta pakenee sitten.
- jfkdngöpjfdn
Tottakai on reilua sanoa suoraan! Minä en itseäni kenellekään tyrkytä! Sitä joko tykätään molemmat toisistamme tai sit saa olla koko homma! Maailma on täynnä toinen toistaan hienompia ihmisiä, kyllä sieltä joku löytyy jokaiselle :)
- Ei-tyrkky
Minä olen luonteeltani kaikkea muuta kuin tyrkky. Olen ajanut ei tyrkkymaisen käytöksen jopa sairaalloiseksi. Minä puhun silloin kun kenelläkään muulla ei ole enää puheenvuoroa. Tietenkin jos uskallan sanoa mitään yleensä tai muut eivät ole mainineet sitä näkökulmaa. Usein käy niin että tuntuu kuin kukaan ei enää kuuntelisi mitä sanon.
- En syyllinen
En ole tyrkyttänyt itseäni kellekkään, saan kait silti olla oma itseni ? Puhelias höpöttelijä, joka voi joskus myös kiusoitella ja laskea leikkiäkin. Oletko varma, että hän on tyrkyttänyt itseään sinulle. En voi olla ottamatta tässä sitä vaihtoehtoa huomioon, että tuo voi olla oma käsityksesi asiasta.
Ehkä hän haluaa olla vain ystävä tai on muuten avoin ja puhelias, miten on ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1147293
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?481290