Jokaisen henkilökohtainen asia tietenkin. Hämmennystä tuottaa vaan turhaan lukijoilleen. Jos halutaan tuottaa hämmennystä on se arvotonta. Arvottomille ei paljon kannata kommentoida.
Nikin vaihtaminen
23
1353
Vastaukset
- vaihtonikki
asia ole kuitenkin nikkiä tärkeämpi?
- Eemeli
Asia. Niin, asia tottakai.
Kävin tossa sähköpostilla ja tää nikki on nyt mies 50 ,no ompahan virallinen,no tapani tunnette oli kai nikki mikä hyväänsä,kai se olis hyvä ettei sitä muutella,vaik kuin rypäsee pohjia myöten,vielä lattian raostakin koettaa selittä,että en se minä ollut.
- Eemeli
Tuuliviiri mikä lie. Osoittaa luonnettomuutta ja aliarvioi lukijoita.
- NanniDobermann
ehkä minua?
En oikein Eemeli ymmärrä miksi olet nyt niin vihainen?????
Mutta Eemeli fiksuna eemelinä varmaan tietää syyn:- Eemeli
Olen senverran uusi näillä palstoilla, että en osaa jojottelussa joustavasti olla mukana. On tarpeeksi haastavaa tarttua mielenkiintoiseen aiheeseen ja vastata siihen. Vastata, kenelle kulloinkin, siinä se ongelma on. Arvottomat surffailevat ja pelleilevät nikkiään vaihtamalla. Ovat kuin niljakkaita, joista ei halutakaan saada edes virtuaalista, ryhdikästä kuvaa. Se on tietenkin heidän oma harrastuksensa ja he siitä suunnattomasti nauttikoon.
- NanniDobermann+
Eemeli kirjoitti:
Olen senverran uusi näillä palstoilla, että en osaa jojottelussa joustavasti olla mukana. On tarpeeksi haastavaa tarttua mielenkiintoiseen aiheeseen ja vastata siihen. Vastata, kenelle kulloinkin, siinä se ongelma on. Arvottomat surffailevat ja pelleilevät nikkiään vaihtamalla. Ovat kuin niljakkaita, joista ei halutakaan saada edes virtuaalista, ryhdikästä kuvaa. Se on tietenkin heidän oma harrastuksensa ja he siitä suunnattomasti nauttikoon.
että tiedät varmaan miksi minä vaihdoin, mutta pysyttelen kuitenkin samalla nikillä kaikissa keskusteluissa.
Olisi tarkoitus rekata myös oma nikki myöhemmin.
En itsekään pidä siitä, että vaihdellaan.
Jos ei halua että kukaan tietää mitä vastaa, ei pidä vastata ollenkaan. - Eemeli
NanniDobermann+ kirjoitti:
että tiedät varmaan miksi minä vaihdoin, mutta pysyttelen kuitenkin samalla nikillä kaikissa keskusteluissa.
Olisi tarkoitus rekata myös oma nikki myöhemmin.
En itsekään pidä siitä, että vaihdellaan.
Jos ei halua että kukaan tietää mitä vastaa, ei pidä vastata ollenkaan.Haluaisitko, että Eemeli olisi Eemeli jatkossakin. Vai haluaisitko arvuutella, jos alkaisin jojotella arvottomasti. Mun mielestäni nimimerkki personoituu niin hyvässä kuin pahassakin. Niin sen tulisi olla.
- Eemeli
Eemeli kirjoitti:
Haluaisitko, että Eemeli olisi Eemeli jatkossakin. Vai haluaisitko arvuutella, jos alkaisin jojotella arvottomasti. Mun mielestäni nimimerkki personoituu niin hyvässä kuin pahassakin. Niin sen tulisi olla.
Eipä Nanni tiennyt mitä vastata.
- Mies 50+
Eemeli kirjoitti:
Noin alkajaisiksi,sussa on kehityskelpoinen vinoilija sisällä.
- Eemeli
Mies 50+ kirjoitti:
Noin alkajaisiksi,sussa on kehityskelpoinen vinoilija sisällä.
No joo. Pahantahtoinen en kuitenkaan kenellekkään ole. Haluan puolestani vähän värittää näitä juttuja, joskus pieni provo silmäkulmassa. Ei sen kummempaa.
- NanniDobermann
Eemeli kirjoitti:
Haluaisitko, että Eemeli olisi Eemeli jatkossakin. Vai haluaisitko arvuutella, jos alkaisin jojotella arvottomasti. Mun mielestäni nimimerkki personoituu niin hyvässä kuin pahassakin. Niin sen tulisi olla.
meinasi mennä ohi tuo sun kysymyksesi.
Eemeli haluan että olet aina
niin arkena kun näin sunnuntaina
eihän vaihto nimen ole aina hyvää
aiheuttaa sekaannusta lisääntyvää
tiedä ei silloin kuka on kuka
joku nannikin täällä muka - Mies 50+
Eemeli kirjoitti:
No joo. Pahantahtoinen en kuitenkaan kenellekkään ole. Haluan puolestani vähän värittää näitä juttuja, joskus pieni provo silmäkulmassa. Ei sen kummempaa.
Sait jo aikaiseksi uuden aloituksenkin jossa taas vedetään olan takaa turpaan
- Eemeli
Mies 50+ kirjoitti:
Sait jo aikaiseksi uuden aloituksenkin jossa taas vedetään olan takaa turpaan
No niinpä näkyi olevan. Kestän sen kuin mies.
- Maalaismies*
Mitäs sitten teet, Eemeli, kun et saakaan viestiäsi eteenpäin nikilläsi. Vastaasi tulee ilmoitus, että joku on rekisteröinyt nimimerkkisi. Minulle kävi äsken niin. "Maalaismies" oli kelvannut jollekin, jonka en kylläkään ole nähnyt sitä käyttävän. Keksin tilapäisesti numerosarjan LXX :n, mutta tutut torjuivat sen.
Palasin "Maalaismieheen" heittämällä tähden perään. Niin että, eivät nämä nikin vaihdot aina pelkkää turhamaista snobbailua ole, vai mitä Eemeli tuumaat?- Eemeli
Ikäviä yllätyksiä. Ota ja rekisteröi uusi. Tila-avaruutta on tarjolla kylliksi. Vaihtamisen jälkeen kerro se. Kirjoitellaan..
- NanniDobermann
kävi niin. Kirjoittelin alunperin "ruskattarena" ja joku oli vienyt sen, en tiedä minne, kun ei ole kuitenkaan näkynyt.
- Helena04
Tässä ohimennen pistäytyessäni...
kertoisitko isällesi terveisiä Helenalta ja toivottele mukavia vointeja siellä, missä hän nyt aikaansa viettääkään, kiitos.
Sen enemmittä, ÖITÄ! - rekisteröitynyt
Olen reskiteröitynyt galleriaan, mutta en ole sillä nimimerkillä kertaakaan mihinkään mielipidettäni laittanut. Miten ihmeessä sillä on teille väliä, kuka minä olen. Itse olen ainakin kiinnostunut erilaisista kommenteista enkä eri nikeistä.
Jokainen saa taaplata omalla tyylillään!- Eemeli
Arvoton. Mielipiteilläsi ja kommenteillasi ei ole mitään arvoa. Tuskin jaksoin näpytellä tämän.
- Maijuzka
Eemeli kirjoitti:
Arvoton. Mielipiteilläsi ja kommenteillasi ei ole mitään arvoa. Tuskin jaksoin näpytellä tämän.
Mä olen käynyt siellä ja täällä ja tuolla ja vaikka missä. Mun mielestä pitäis olla niin että
jokaisella ois nikki, mitä käytetään kaikissa keskusteluissa eikä niin että jutellaan millä nimellä vaan. Mun nikkiä ainakin on käyttänyt joku/jotkut muutkin ja mulle on haistatellu ja nimitelly vaikka miksi kun joku on keskustellut niin että se on mennyt mun piikkiin. Vaan ei täällä voi vakavissaan ja tosikkona olla.
Joskus mä olen kylläkin päättänyt että en koskaan enää juttele kellekään. Mut olempahan vaan taas,
tällä palstalla en ole ennen ollut. Saas näkee mikä meno täällä.... - Eemeli
Maijuzka kirjoitti:
Mä olen käynyt siellä ja täällä ja tuolla ja vaikka missä. Mun mielestä pitäis olla niin että
jokaisella ois nikki, mitä käytetään kaikissa keskusteluissa eikä niin että jutellaan millä nimellä vaan. Mun nikkiä ainakin on käyttänyt joku/jotkut muutkin ja mulle on haistatellu ja nimitelly vaikka miksi kun joku on keskustellut niin että se on mennyt mun piikkiin. Vaan ei täällä voi vakavissaan ja tosikkona olla.
Joskus mä olen kylläkin päättänyt että en koskaan enää juttele kellekään. Mut olempahan vaan taas,
tällä palstalla en ole ennen ollut. Saas näkee mikä meno täällä....Tervetuloa. Ei me purasta, korkeintaan nipistetään.
- Maijuzka
Eemeli kirjoitti:
Tervetuloa. Ei me purasta, korkeintaan nipistetään.
No sitte mä uskallan tulla toistekin.
Mut nyt meen nukkumaan.......öitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37943Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29879Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56738Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720