Nikin vaihtaminen

Eemeli

Jokaisen henkilökohtainen asia tietenkin. Hämmennystä tuottaa vaan turhaan lukijoilleen. Jos halutaan tuottaa hämmennystä on se arvotonta. Arvottomille ei paljon kannata kommentoida.

23

1378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtonikki

      asia ole kuitenkin nikkiä tärkeämpi?

      • Eemeli

        Asia. Niin, asia tottakai.


    • Kävin tossa sähköpostilla ja tää nikki on nyt mies 50 ,no ompahan virallinen,no tapani tunnette oli kai nikki mikä hyväänsä,kai se olis hyvä ettei sitä muutella,vaik kuin rypäsee pohjia myöten,vielä lattian raostakin koettaa selittä,että en se minä ollut.

      • Eemeli

        Tuuliviiri mikä lie. Osoittaa luonnettomuutta ja aliarvioi lukijoita.


    • NanniDobermann

      ehkä minua?
      En oikein Eemeli ymmärrä miksi olet nyt niin vihainen?????
      Mutta Eemeli fiksuna eemelinä varmaan tietää syyn:

      • Eemeli

        Olen senverran uusi näillä palstoilla, että en osaa jojottelussa joustavasti olla mukana. On tarpeeksi haastavaa tarttua mielenkiintoiseen aiheeseen ja vastata siihen. Vastata, kenelle kulloinkin, siinä se ongelma on. Arvottomat surffailevat ja pelleilevät nikkiään vaihtamalla. Ovat kuin niljakkaita, joista ei halutakaan saada edes virtuaalista, ryhdikästä kuvaa. Se on tietenkin heidän oma harrastuksensa ja he siitä suunnattomasti nauttikoon.


      • NanniDobermann+
        Eemeli kirjoitti:

        Olen senverran uusi näillä palstoilla, että en osaa jojottelussa joustavasti olla mukana. On tarpeeksi haastavaa tarttua mielenkiintoiseen aiheeseen ja vastata siihen. Vastata, kenelle kulloinkin, siinä se ongelma on. Arvottomat surffailevat ja pelleilevät nikkiään vaihtamalla. Ovat kuin niljakkaita, joista ei halutakaan saada edes virtuaalista, ryhdikästä kuvaa. Se on tietenkin heidän oma harrastuksensa ja he siitä suunnattomasti nauttikoon.

        että tiedät varmaan miksi minä vaihdoin, mutta pysyttelen kuitenkin samalla nikillä kaikissa keskusteluissa.
        Olisi tarkoitus rekata myös oma nikki myöhemmin.
        En itsekään pidä siitä, että vaihdellaan.
        Jos ei halua että kukaan tietää mitä vastaa, ei pidä vastata ollenkaan.


      • Eemeli
        NanniDobermann+ kirjoitti:

        että tiedät varmaan miksi minä vaihdoin, mutta pysyttelen kuitenkin samalla nikillä kaikissa keskusteluissa.
        Olisi tarkoitus rekata myös oma nikki myöhemmin.
        En itsekään pidä siitä, että vaihdellaan.
        Jos ei halua että kukaan tietää mitä vastaa, ei pidä vastata ollenkaan.

        Haluaisitko, että Eemeli olisi Eemeli jatkossakin. Vai haluaisitko arvuutella, jos alkaisin jojotella arvottomasti. Mun mielestäni nimimerkki personoituu niin hyvässä kuin pahassakin. Niin sen tulisi olla.


      • Eemeli
        Eemeli kirjoitti:

        Haluaisitko, että Eemeli olisi Eemeli jatkossakin. Vai haluaisitko arvuutella, jos alkaisin jojotella arvottomasti. Mun mielestäni nimimerkki personoituu niin hyvässä kuin pahassakin. Niin sen tulisi olla.

        Eipä Nanni tiennyt mitä vastata.


      • Mies 50+
        Eemeli kirjoitti:

        Olen senverran uusi näillä palstoilla, että en osaa jojottelussa joustavasti olla mukana. On tarpeeksi haastavaa tarttua mielenkiintoiseen aiheeseen ja vastata siihen. Vastata, kenelle kulloinkin, siinä se ongelma on. Arvottomat surffailevat ja pelleilevät nikkiään vaihtamalla. Ovat kuin niljakkaita, joista ei halutakaan saada edes virtuaalista, ryhdikästä kuvaa. Se on tietenkin heidän oma harrastuksensa ja he siitä suunnattomasti nauttikoon.

        Noin alkajaisiksi,sussa on kehityskelpoinen vinoilija sisällä.


      • Eemeli
        Mies 50+ kirjoitti:

        Noin alkajaisiksi,sussa on kehityskelpoinen vinoilija sisällä.

        No joo. Pahantahtoinen en kuitenkaan kenellekkään ole. Haluan puolestani vähän värittää näitä juttuja, joskus pieni provo silmäkulmassa. Ei sen kummempaa.


      • NanniDobermann
        Eemeli kirjoitti:

        Haluaisitko, että Eemeli olisi Eemeli jatkossakin. Vai haluaisitko arvuutella, jos alkaisin jojotella arvottomasti. Mun mielestäni nimimerkki personoituu niin hyvässä kuin pahassakin. Niin sen tulisi olla.

        meinasi mennä ohi tuo sun kysymyksesi.

        Eemeli haluan että olet aina
        niin arkena kun näin sunnuntaina

        eihän vaihto nimen ole aina hyvää
        aiheuttaa sekaannusta lisääntyvää

        tiedä ei silloin kuka on kuka
        joku nannikin täällä muka


      • Mies 50+
        Eemeli kirjoitti:

        No joo. Pahantahtoinen en kuitenkaan kenellekkään ole. Haluan puolestani vähän värittää näitä juttuja, joskus pieni provo silmäkulmassa. Ei sen kummempaa.

        Sait jo aikaiseksi uuden aloituksenkin jossa taas vedetään olan takaa turpaan


      • Eemeli
        Mies 50+ kirjoitti:

        Sait jo aikaiseksi uuden aloituksenkin jossa taas vedetään olan takaa turpaan

        No niinpä näkyi olevan. Kestän sen kuin mies.


    • Maalaismies*

      Mitäs sitten teet, Eemeli, kun et saakaan viestiäsi eteenpäin nikilläsi. Vastaasi tulee ilmoitus, että joku on rekisteröinyt nimimerkkisi. Minulle kävi äsken niin. "Maalaismies" oli kelvannut jollekin, jonka en kylläkään ole nähnyt sitä käyttävän. Keksin tilapäisesti numerosarjan LXX :n, mutta tutut torjuivat sen.

      Palasin "Maalaismieheen" heittämällä tähden perään. Niin että, eivät nämä nikin vaihdot aina pelkkää turhamaista snobbailua ole, vai mitä Eemeli tuumaat?

      • Eemeli

        Ikäviä yllätyksiä. Ota ja rekisteröi uusi. Tila-avaruutta on tarjolla kylliksi. Vaihtamisen jälkeen kerro se. Kirjoitellaan..


      • NanniDobermann

        kävi niin. Kirjoittelin alunperin "ruskattarena" ja joku oli vienyt sen, en tiedä minne, kun ei ole kuitenkaan näkynyt.


    • Helena04

      Tässä ohimennen pistäytyessäni...
      kertoisitko isällesi terveisiä Helenalta ja toivottele mukavia vointeja siellä, missä hän nyt aikaansa viettääkään, kiitos.
      Sen enemmittä, ÖITÄ!

    • rekisteröitynyt

      Olen reskiteröitynyt galleriaan, mutta en ole sillä nimimerkillä kertaakaan mihinkään mielipidettäni laittanut. Miten ihmeessä sillä on teille väliä, kuka minä olen. Itse olen ainakin kiinnostunut erilaisista kommenteista enkä eri nikeistä.

      Jokainen saa taaplata omalla tyylillään!

      • Eemeli

        Arvoton. Mielipiteilläsi ja kommenteillasi ei ole mitään arvoa. Tuskin jaksoin näpytellä tämän.


      • Maijuzka
        Eemeli kirjoitti:

        Arvoton. Mielipiteilläsi ja kommenteillasi ei ole mitään arvoa. Tuskin jaksoin näpytellä tämän.

        Mä olen käynyt siellä ja täällä ja tuolla ja vaikka missä. Mun mielestä pitäis olla niin että
        jokaisella ois nikki, mitä käytetään kaikissa keskusteluissa eikä niin että jutellaan millä nimellä vaan. Mun nikkiä ainakin on käyttänyt joku/jotkut muutkin ja mulle on haistatellu ja nimitelly vaikka miksi kun joku on keskustellut niin että se on mennyt mun piikkiin. Vaan ei täällä voi vakavissaan ja tosikkona olla.
        Joskus mä olen kylläkin päättänyt että en koskaan enää juttele kellekään. Mut olempahan vaan taas,
        tällä palstalla en ole ennen ollut. Saas näkee mikä meno täällä....


      • Eemeli
        Maijuzka kirjoitti:

        Mä olen käynyt siellä ja täällä ja tuolla ja vaikka missä. Mun mielestä pitäis olla niin että
        jokaisella ois nikki, mitä käytetään kaikissa keskusteluissa eikä niin että jutellaan millä nimellä vaan. Mun nikkiä ainakin on käyttänyt joku/jotkut muutkin ja mulle on haistatellu ja nimitelly vaikka miksi kun joku on keskustellut niin että se on mennyt mun piikkiin. Vaan ei täällä voi vakavissaan ja tosikkona olla.
        Joskus mä olen kylläkin päättänyt että en koskaan enää juttele kellekään. Mut olempahan vaan taas,
        tällä palstalla en ole ennen ollut. Saas näkee mikä meno täällä....

        Tervetuloa. Ei me purasta, korkeintaan nipistetään.


      • Maijuzka
        Eemeli kirjoitti:

        Tervetuloa. Ei me purasta, korkeintaan nipistetään.

        No sitte mä uskallan tulla toistekin.
        Mut nyt meen nukkumaan.......öitä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe