Turun paras ja siisti kebu

Kebuttelija

Turun paras kebab-paikka löytyy yllättävästä paikasta. Olin lopettanut kokonaan näissä paikoissa syönnin, mutta tilanteen pakosta tuli käytyä Jäkärlän torilla Torino nimisessä paikassa. Yllätys oli suuri, kun ruoka oli raikasta, hyvää ja paikka muutenkin siisti.

Vaimo otti wingsejä ilman kastiketta ja olivat todella tuoreita ja rapeita. Itselleni pitakebab, joka ei ollut mikään hurja gastronominen nautinto minulle, joka ei yleensä pidä kebabista, mutta selvästi oli tuoreet raaka-aineet.

Poika otti hampurilaisen ja sitä maistettuani yllätyin positiivisesti. Se maistui todella hyvältä ja normaalilta hampurilaiselta, eikä miltään kebab-paikan hampurilaiselta, kuten yleensä muualla.

Kannattaa käydä!

45

7691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahdenvailla

Halpa mainos kepu.

• suomi nousuun

Juu käykää vaan niissä itun kebuloissa ostakaa paskaa ja ahmikaa

• hyvää ruokaa

Taso- ja makueroja on varmasti. Jäkärlässä en ole vielä käynyt.

Sitä vastoin kävin Aninkaistenkadun alussa joelta päin Carlina. Kebab ja pizza ovat erinomaista. En omista paikkaa, enkä ole lähipiiriä.

• Panu Höglund

Turun isänmaalliset hintit sen tietää.
      Linnankadulla löytyy paras mesta. Osoite ei ole tarkassa tiedossa kun en ole siellä vieraillut. Etsi Turun ruskean talon kellariovi ja avaa se.
      Kysy neuvoa Olavi Mäenpäältä. Hän tuntee sekä ruskean talon että Turun kippolat.

• kytketytkun

Olen mielummin ituhippi kuin keputtelija. Kebabit maksaa liikaa ja ovat rasvaisia sekä ne ovat kaukana ja kotiinkuljetus kestää liikaa ja aivan liikaa. Ja jotenki ne eivät tunnu kodikkailta paikoilta, ehkä pirun maukkaan ja hyvän makuisen ruoan seurauksesta se on vain liian koukuttavaa ja kallista jatkuvaan mässäilyyn. Olen kokeillut kebab syömistä joskus enempi ja tasalaatu ei ja TODELLAKAAN ole hyvä. Ne ketkä syövät sitä niissä paikoissa enemmän ovat jossain asioissa enemmän kiskureita ja kärsivät tyhmästä rahankulutuksesta enemmän massa kiskuroimalla, etenkin teinit ketkä eivät ole koskaan oppinut syömään tai yli 25v syrjiytyneet aivorasvatasapainottomat.

• Anonyymi

Tunteisiin

• entinenturkulaine

Ali Baba Nummessa. Ihan parhaat kebut, niin maukasta lihaa ei ole missään. Hintakaan ei ole paha.

• Kaljamahako

Tuli käytyä eilen tuolla Jäkärlässä. Oikeestaan tämän viestin takia lähdettiin. Ollaan välillä tehty kavereiden kanssa lähiöpubireissuja ja porukassa todettiin että Jäkärlän paikallisessa ei ole tullut käytyä. Pubi oli perus lähiötasoa eli olut kylmää ja sopivan hintaista ja kebut vieressä maukkaita. Kiva pikku lauantairetki.

• kebab

se uus kebab paikka melisa joka tuli tonne ankkurinkadulle valikoimat runsaat ja maku on parasta mitä löytyy

• kebabuilla

kebab pizzeria ristorantte on paras

• Kuumaa lihaa

Ehkä ei paras, mutta oikein hyvä on kebula, jossa liha on juuri ruskistettua, eikä lämpöhauteesta poimittua harmaata haaleaa liuskaa.

• Peto syämä

Kaupunki paras kebab löytyy Itäharjult Peronkarun kulmast.

• our choice

Kebab pizzaria ISIS on ainoa oikea

• jäkkeläine

Oon Jäkkeläinen ja Torino on hyvä. Aina turoretta lihaa vartaasta. nam.

• Kebabisti

Keskustelusta päätelleen Turussa ja ympäristössä on paljon laadukkaita kebabin syöntipaikkoja.

Se on hienoa.

• esku34

Varissuon Pizzeria&Kebab White Power on siistein ja paras!

• Hyi helvetti

Tasaisin väliajoin tulee näitä kebabbi mainoksia tänne. Niissä kun karvaranteet ei tiedä hygieeniasta mitään!

• Kristallia

Missä olikaan se Turun kebabpaikka jossa oli Suomen suurimmat rullakebabit?Taisi olla n. 1,7 kiloa ja kuulemma vain naudanlihaa, muutahan muslimit ei saa syödäkään. Kun naudan kebablihaa on rullakebabin painosta 70% ja hinta n. 7 euroa, niin halpaa on.

• täyslihaa

Ihmettelinkin mihin alueen rotat ja Kupittaan lintupuiston linnut on hävinneet.

• possu123

Muutahan muslimit ei saa syödäkään...? Ainoastaan porsaanlihan syönti on kiellettyä Islaminuskossa.

Ja kebabkyssäriin kantaa: En ole testannut läheskään kaikkia Turun kebumestoja, mutta ainakin Arezzossa Hämeenkadulla on isot ja hyvät annokset (siisteys ei tosin ole tämän paikan vahvuus, ainakaan päällisin puolin katsottuna). Toinen hyvä on Sahara aninkaistenkadulla.

• Fffdcccccvg

Ainakin Zagros myy jättikebabia hintaan 8 euroa. En ole isompaa nähnyt muualla. Se tarjoillaan kokonaisen ranskanleivän välissä. Kuitenkin lihaa pääosin. Kannattaa ottaa vain mukaan, kertaistumalta sitä ei syö. Tulinen kastike on hyvä, oikeastaan ei ollenkaan tulinen, vaikka varoittelivat tulisuudesta.

• Kebabisti

Carlina myös Aninkaistenkadulla.
      Paikka on erittäin siisti ja huonekalut uusia.

• miikkulix

Kristal on paras.

• Koirulikos00

Epähygieenisin paikka ikinä, kerran käytiin ja sillä selvä. Toki isot annokset, mut luvatkin on menneet myymällä alkoholia alaikäisisille. Että suosittelen?!!!

• näinmaailmamuuttuu

Se olisikin ollut ainut paikka missä olis mamuolusella käyty, nooh eipä enään tarvii sitäään suunnitella.

• Nääs-Nääs-Nääs

Itse syön vaan mustaamaccaraa , salaa pimeessä. Kateellinen OOn Tamperelaisille.

• TeemuKoivu

Paras kebu on Martella Eerikinkadul! Nams!

• Nääs_nääs_nääs

Mustaamaccaraa pian jostain. Sikahese o kuolemaksi

• Nääs-Nääs-Nääs

Muutan Tampereelle syön mustaamaccaraa

• USA1

MINÄ SYÖN HANPURILAISEN

• kebuteikiinnosta

Minä syön myös vain hampurilaisia, ulkomaaliset töpeksivät ihan itse oman systeemisä, likainen peli mikä alkoi tampereelta 2011. "Tampereen pamaus"

• Sesiitä

En osta mamu-paikoista mitään.

• HeinrichHimmler

Melisassa on ainakin tähän mennessä paras Iskender-kebab, mitä näitä mestoja olen Turussa kiertänyt.
      Tampereelta ei löytynyt mistään yhtä hyvää; kaikissa paikoissa Tampereella oli ranskanleivän paloja, jotka vettyivät sekä jugurtti puuttuivat kaikista.

Lappeenrannassa Barutissa parempi kuin yhdessäkään Tampereen mestassa, samoin Kotkassa Erkan-kebabissa yhtä hyvä.

• MassuTäynnä

Kebab on hyvöö ja monikulttuurisuus.

• Kebabkohyvähmm

Minä en rahoita enää yhtäkään kebab pizzeriaa suomessa. Kehotan kaikkia suomalaisia olemaan maksamatta yhdestäkään kebab pizzeriasta. Ruokaa saa muualtakin. Ja kebab ei ole edes lihaa. Se on jokin lihapullapötkilö liha kategorioissa jos vähän sanon hassusti. Mustamakkarakin on kovempi ja lihaisampi.

• näinonmarjat

Kebab yrittäjä jäi kiinni ihmis-salakuljetuksesta, tampereen pamaus, oulun reviiri riidat, yrittäjä surmat, ihmiskauppaa turun kauppahalli.
        Porin polttomurha ei liity samaan asiaan, mutta jäi sen verran paha olo asiasta että kebabeista ja lätyistä meni maku. Vastemielistä toimintaa nämä kaikki.
        Jos kahvilassa tai muualla on joku mamu myyjänä niin paikat ohitetaan kaukaa.

• pokaalinsaat

Hieno homma, natsit yleistätte kaikki suomen kebab-pizzeriat..

• tosiononon

Sie siis väität että kebabimiehet rikastuu vitosen kababeilla? salli mun nauraa.
        Siellä taustalla on ollut jo pitkään jokin muu bisnes., vuodesta 2011 se vain räjähti käsiin, nyt nähdään syy ja seuraus.

• dingdonglabingbong

Lausteen ravintolan kebab ei mitään mahdottoman ihmeellistä ole, perushyvää kebua, mutta shish kebab tuolla on aivan loistoa. (oikeampi nimi olisi vissii adana kebab, mutta hyvää silti) Myös muut vartaassa hiiliuunissa grillatut annokset tuolla on aivan loistoja.

Ainakin lounasaikaan kebab ranskalaisilla on sen verran iso ettei lautasella ole ollenkaan salaattia vaan salaattia saa ottaa oman maun mukaan salaattipöydästä. Suurin ongelma normikebun kanssa on siinä että siellä on aika harvoin tuoretta vasta leikattua lihaa, koska suurin osa asiakkaista ottaa shish kebabia.

• 9plus9

Turun paras kebab on yksittäi menussa/numerolistalla turun kebab paikoissa missä milloinkin. Viimekertainen oli viiminen. En maksa jalostetusta kebabista mitään.

• Näinpäs

Voi jeesus on teillä huvit ja huolet! Paras Kebab-paikka on TIETYSTI konkurssiin mennyt Allahin kumartelupaikka!

• Ählämähämä

Ählämmä osta kebab koskaan.

• kebukebukebu

Nummis ja Milan kyllä parhaasta päästä. Egekin menettelee.

• Olen_kebab

Mina en ole kebab!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6808
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe