Turun paras kebab-paikka löytyy yllättävästä paikasta. Olin lopettanut kokonaan näissä paikoissa syönnin, mutta tilanteen pakosta tuli käytyä Jäkärlän torilla Torino nimisessä paikassa. Yllätys oli suuri, kun ruoka oli raikasta, hyvää ja paikka muutenkin siisti.
Vaimo otti wingsejä ilman kastiketta ja olivat todella tuoreita ja rapeita. Itselleni pitakebab, joka ei ollut mikään hurja gastronominen nautinto minulle, joka ei yleensä pidä kebabista, mutta selvästi oli tuoreet raaka-aineet.
Poika otti hampurilaisen ja sitä maistettuani yllätyin positiivisesti. Se maistui todella hyvältä ja normaalilta hampurilaiselta, eikä miltään kebab-paikan hampurilaiselta, kuten yleensä muualla.
Kannattaa käydä!
Turun paras ja siisti kebu
45
7691
Vastaukset
- kahdenvailla
Halpa mainos kepu.
- suomi nousuun
Juu käykää vaan niissä itun kebuloissa ostakaa paskaa ja ahmikaa
- hyvää ruokaa
Taso- ja makueroja on varmasti. Jäkärlässä en ole vielä käynyt.
Sitä vastoin kävin Aninkaistenkadun alussa joelta päin Carlina. Kebab ja pizza ovat erinomaista. En omista paikkaa, enkä ole lähipiiriä. - Panu Höglund
Turun isänmaalliset hintit sen tietää.
Linnankadulla löytyy paras mesta. Osoite ei ole tarkassa tiedossa kun en ole siellä vieraillut. Etsi Turun ruskean talon kellariovi ja avaa se.
Kysy neuvoa Olavi Mäenpäältä. Hän tuntee sekä ruskean talon että Turun kippolat. - kytketytkun
Olen mielummin ituhippi kuin keputtelija. Kebabit maksaa liikaa ja ovat rasvaisia sekä ne ovat kaukana ja kotiinkuljetus kestää liikaa ja aivan liikaa. Ja jotenki ne eivät tunnu kodikkailta paikoilta, ehkä pirun maukkaan ja hyvän makuisen ruoan seurauksesta se on vain liian koukuttavaa ja kallista jatkuvaan mässäilyyn. Olen kokeillut kebab syömistä joskus enempi ja tasalaatu ei ja TODELLAKAAN ole hyvä. Ne ketkä syövät sitä niissä paikoissa enemmän ovat jossain asioissa enemmän kiskureita ja kärsivät tyhmästä rahankulutuksesta enemmän massa kiskuroimalla, etenkin teinit ketkä eivät ole koskaan oppinut syömään tai yli 25v syrjiytyneet aivorasvatasapainottomat.
- Anonyymi
Tunteisiin
- entinenturkulaine
Ali Baba Nummessa. Ihan parhaat kebut, niin maukasta lihaa ei ole missään. Hintakaan ei ole paha.
- Kaljamahako
Tuli käytyä eilen tuolla Jäkärlässä. Oikeestaan tämän viestin takia lähdettiin. Ollaan välillä tehty kavereiden kanssa lähiöpubireissuja ja porukassa todettiin että Jäkärlän paikallisessa ei ole tullut käytyä. Pubi oli perus lähiötasoa eli olut kylmää ja sopivan hintaista ja kebut vieressä maukkaita. Kiva pikku lauantairetki.
- kebab
se uus kebab paikka melisa joka tuli tonne ankkurinkadulle valikoimat runsaat ja maku on parasta mitä löytyy
- kebabuilla
kebab pizzeria ristorantte on paras
- Kuumaa lihaa
Ehkä ei paras, mutta oikein hyvä on kebula, jossa liha on juuri ruskistettua, eikä lämpöhauteesta poimittua harmaata haaleaa liuskaa.
- Peto syämä
Kaupunki paras kebab löytyy Itäharjult Peronkarun kulmast.
- our choice
Kebab pizzaria ISIS on ainoa oikea
- jäkkeläine
Oon Jäkkeläinen ja Torino on hyvä. Aina turoretta lihaa vartaasta. nam.
- Kebabisti
Keskustelusta päätelleen Turussa ja ympäristössä on paljon laadukkaita kebabin syöntipaikkoja.
Se on hienoa. - esku34
Varissuon Pizzeria&Kebab White Power on siistein ja paras!
- Hyi helvetti
Tasaisin väliajoin tulee näitä kebabbi mainoksia tänne. Niissä kun karvaranteet ei tiedä hygieeniasta mitään!
- Kristallia
Missä olikaan se Turun kebabpaikka jossa oli Suomen suurimmat rullakebabit?Taisi olla n. 1,7 kiloa ja kuulemma vain naudanlihaa, muutahan muslimit ei saa syödäkään. Kun naudan kebablihaa on rullakebabin painosta 70% ja hinta n. 7 euroa, niin halpaa on.
- täyslihaa
Ihmettelinkin mihin alueen rotat ja Kupittaan lintupuiston linnut on hävinneet.
- possu123
Muutahan muslimit ei saa syödäkään...? Ainoastaan porsaanlihan syönti on kiellettyä Islaminuskossa.
Ja kebabkyssäriin kantaa: En ole testannut läheskään kaikkia Turun kebumestoja, mutta ainakin Arezzossa Hämeenkadulla on isot ja hyvät annokset (siisteys ei tosin ole tämän paikan vahvuus, ainakaan päällisin puolin katsottuna). Toinen hyvä on Sahara aninkaistenkadulla. - Fffdcccccvg
Ainakin Zagros myy jättikebabia hintaan 8 euroa. En ole isompaa nähnyt muualla. Se tarjoillaan kokonaisen ranskanleivän välissä. Kuitenkin lihaa pääosin. Kannattaa ottaa vain mukaan, kertaistumalta sitä ei syö. Tulinen kastike on hyvä, oikeastaan ei ollenkaan tulinen, vaikka varoittelivat tulisuudesta.
- Kebabisti
Carlina myös Aninkaistenkadulla.
Paikka on erittäin siisti ja huonekalut uusia. - miikkulix
Kristal on paras.
- Koirulikos00
Epähygieenisin paikka ikinä, kerran käytiin ja sillä selvä. Toki isot annokset, mut luvatkin on menneet myymällä alkoholia alaikäisisille. Että suosittelen?!!!
- näinmaailmamuuttuu
Se olisikin ollut ainut paikka missä olis mamuolusella käyty, nooh eipä enään tarvii sitäään suunnitella.
- Nääs-Nääs-Nääs
Itse syön vaan mustaamaccaraa , salaa pimeessä. Kateellinen OOn Tamperelaisille.
- TeemuKoivu
Paras kebu on Martella Eerikinkadul! Nams!
- Nääs_nääs_nääs
Mustaamaccaraa pian jostain. Sikahese o kuolemaksi
- Nääs-Nääs-Nääs
Muutan Tampereelle syön mustaamaccaraa
- USA1
MINÄ SYÖN HANPURILAISEN
- kebuteikiinnosta
Minä syön myös vain hampurilaisia, ulkomaaliset töpeksivät ihan itse oman systeemisä, likainen peli mikä alkoi tampereelta 2011. "Tampereen pamaus"
- Sesiitä
En osta mamu-paikoista mitään.
- HeinrichHimmler
Melisassa on ainakin tähän mennessä paras Iskender-kebab, mitä näitä mestoja olen Turussa kiertänyt.
Tampereelta ei löytynyt mistään yhtä hyvää; kaikissa paikoissa Tampereella oli ranskanleivän paloja, jotka vettyivät sekä jugurtti puuttuivat kaikista.
Lappeenrannassa Barutissa parempi kuin yhdessäkään Tampereen mestassa, samoin Kotkassa Erkan-kebabissa yhtä hyvä. - MassuTäynnä
Kebab on hyvöö ja monikulttuurisuus.
- Kebabkohyvähmm
Minä en rahoita enää yhtäkään kebab pizzeriaa suomessa. Kehotan kaikkia suomalaisia olemaan maksamatta yhdestäkään kebab pizzeriasta. Ruokaa saa muualtakin. Ja kebab ei ole edes lihaa. Se on jokin lihapullapötkilö liha kategorioissa jos vähän sanon hassusti. Mustamakkarakin on kovempi ja lihaisampi.
- näinonmarjat
Kebab yrittäjä jäi kiinni ihmis-salakuljetuksesta, tampereen pamaus, oulun reviiri riidat, yrittäjä surmat, ihmiskauppaa turun kauppahalli.
Porin polttomurha ei liity samaan asiaan, mutta jäi sen verran paha olo asiasta että kebabeista ja lätyistä meni maku. Vastemielistä toimintaa nämä kaikki.
Jos kahvilassa tai muualla on joku mamu myyjänä niin paikat ohitetaan kaukaa. - pokaalinsaat
Hieno homma, natsit yleistätte kaikki suomen kebab-pizzeriat..
- tosiononon
Sie siis väität että kebabimiehet rikastuu vitosen kababeilla? salli mun nauraa.
Siellä taustalla on ollut jo pitkään jokin muu bisnes., vuodesta 2011 se vain räjähti käsiin, nyt nähdään syy ja seuraus.
- dingdonglabingbong
Lausteen ravintolan kebab ei mitään mahdottoman ihmeellistä ole, perushyvää kebua, mutta shish kebab tuolla on aivan loistoa. (oikeampi nimi olisi vissii adana kebab, mutta hyvää silti) Myös muut vartaassa hiiliuunissa grillatut annokset tuolla on aivan loistoja.
Ainakin lounasaikaan kebab ranskalaisilla on sen verran iso ettei lautasella ole ollenkaan salaattia vaan salaattia saa ottaa oman maun mukaan salaattipöydästä. Suurin ongelma normikebun kanssa on siinä että siellä on aika harvoin tuoretta vasta leikattua lihaa, koska suurin osa asiakkaista ottaa shish kebabia. - 9plus9
Turun paras kebab on yksittäi menussa/numerolistalla turun kebab paikoissa missä milloinkin. Viimekertainen oli viiminen. En maksa jalostetusta kebabista mitään.
- Näinpäs
Voi jeesus on teillä huvit ja huolet! Paras Kebab-paikka on TIETYSTI konkurssiin mennyt Allahin kumartelupaikka!
- Ählämähämä
Ählämmä osta kebab koskaan.
- kebukebukebu
Nummis ja Milan kyllä parhaasta päästä. Egekin menettelee.
- Olen_kebab
Mina en ole kebab!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909