kysymys Canon ixus 130 ja Canon ixus 155 eroista

Tietoa kaipaava

Eli kysyisin sellaista että onko Canon ixus 155 yhtään parempi kuin tuo Canon ixus 130?

Minulla oli canon ixus 80 Is kamera,joka nyt hiljattain sitten viimein hajosi lopullisesti ilmeisesti vanhuuttaan tai mitä lie.
Se ei ollut mikään paras kamera,mutta hintaansa nähden mielestäni kuitenkin suht hyvä, jonka kuvalaadusta tykkäsin kuitenkin paljon enemmän kuin tämän Canon ixus 130 kuvista,jonka ostin hätäpäissäni tuon entisen hajonneen kameran tilalle. Ja syy siihen on lähinnä se, että tuon canon 80 IS kuvissa koirani näytti normaalilta ja sopusuhtaiselta, kun vertaa taas tuohon canon ixus 130 kuviin,joissa koirani näyttää jotenkin niin kummalliselta kun pää näyttää olevan muuhun kroppaan nähden valtavan iso ja jalat taas näyttävät olevan tosi pienet ja hontelot kuin tikkujalat koiran päähän verrattuna,vaikka ne eivät todellisuudessa sellaiset ole vaan koira on vahvaluinen ..Joten koira näyttää ihan kummalliselta niissä kuvissa,kun taas canon ixus 80 IS kameran kuvissa koirani näytti kauttaaltaan sopusuhtaiselta niinkuin pitääkin.Joten mistähän sellainen sitten mahtanee johtuakaan?
Nyt olen sitten ajatellut ostaa tuon Canon ixus 155 kameran ja kysysisin että mahtaakohan siinä ehkä olla sama juttu kuin tuossa canon ixus 130 kamerassa.Ja onko mitä muuta eroa näissä kahdessa kamerassa vielä myös josta voisitte kertoa ja onko tuo ixus 155 muuten yhtään sen parempi kuin tuo ixus 130 myös?Kiitos jo etukäteen tiedoista

2

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ixus 130 on laajakulmaisempi kuin Ixus 80 Is. sillä siis voi kuvata samankokoisia kohdetta lähempää, jolloin etualalla korostuu. Kuvaa hieman kauempaa ja käytä sitä zoomin. Ixus 155 on vielä laajakulmaisempi.

    • Tietoa kaipaava

      Kiitos paljon vastauksesta Okaro!! Vai että siitäkös se kuvan kummallisuus sitten johtuikin.Täytyypä kokeillakin sitten kuvata seuraavan kerran niinkuin tuossa neuvoit. Ja nyt vain kiitos paljon tuosta vinkistä sitten myös!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1709
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1648
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1122
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1037
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      984
    10. 7
      972
    Aihe