kysymys Canon ixus 130 ja Canon ixus 155 eroista

Tietoa kaipaava

Eli kysyisin sellaista että onko Canon ixus 155 yhtään parempi kuin tuo Canon ixus 130?

Minulla oli canon ixus 80 Is kamera,joka nyt hiljattain sitten viimein hajosi lopullisesti ilmeisesti vanhuuttaan tai mitä lie.
Se ei ollut mikään paras kamera,mutta hintaansa nähden mielestäni kuitenkin suht hyvä, jonka kuvalaadusta tykkäsin kuitenkin paljon enemmän kuin tämän Canon ixus 130 kuvista,jonka ostin hätäpäissäni tuon entisen hajonneen kameran tilalle. Ja syy siihen on lähinnä se, että tuon canon 80 IS kuvissa koirani näytti normaalilta ja sopusuhtaiselta, kun vertaa taas tuohon canon ixus 130 kuviin,joissa koirani näyttää jotenkin niin kummalliselta kun pää näyttää olevan muuhun kroppaan nähden valtavan iso ja jalat taas näyttävät olevan tosi pienet ja hontelot kuin tikkujalat koiran päähän verrattuna,vaikka ne eivät todellisuudessa sellaiset ole vaan koira on vahvaluinen ..Joten koira näyttää ihan kummalliselta niissä kuvissa,kun taas canon ixus 80 IS kameran kuvissa koirani näytti kauttaaltaan sopusuhtaiselta niinkuin pitääkin.Joten mistähän sellainen sitten mahtanee johtuakaan?
Nyt olen sitten ajatellut ostaa tuon Canon ixus 155 kameran ja kysysisin että mahtaakohan siinä ehkä olla sama juttu kuin tuossa canon ixus 130 kamerassa.Ja onko mitä muuta eroa näissä kahdessa kamerassa vielä myös josta voisitte kertoa ja onko tuo ixus 155 muuten yhtään sen parempi kuin tuo ixus 130 myös?Kiitos jo etukäteen tiedoista

2

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ixus 130 on laajakulmaisempi kuin Ixus 80 Is. sillä siis voi kuvata samankokoisia kohdetta lähempää, jolloin etualalla korostuu. Kuvaa hieman kauempaa ja käytä sitä zoomin. Ixus 155 on vielä laajakulmaisempi.

• Tietoa kaipaava

Kiitos paljon vastauksesta Okaro!! Vai että siitäkös se kuvan kummallisuus sitten johtuikin.Täytyypä kokeillakin sitten kuvata seuraavan kerran niinkuin tuossa neuvoit. Ja nyt vain kiitos paljon tuosta vinkistä sitten myös!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      50
      3374
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      558
      2106
    3. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      85
      2004
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1960
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1588
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1538
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1396
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1317
    10. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      50
      1244
    Aihe