ainakin osassa kauppiksen aineissa, kuten johtamisessa:
pyritään maksimoimaan ovela asioiden eteenpäin vieminen kuten organisaation eteenpäin viemisessä. isolukukausimaksuisissa yliopistoissa vain oveluutta tavoitellaan, että sen avulla menestyttäisiin.
minä sanon teille
oveluus ei kuitenkaan tuo lisäarvoa, koska se on kikkailua. miksi kikkailla eri konstein, kun sen voi tehdä suorasukaisemmin selvemmin, yhdenmukaisemmin, järkevämmin ( lue esim. kulttuurivapaammin),
ja kaikkia enemmän hyödyttävämmin, siksi kaikkiahyödyttävämmin, koska ei ole kikkaa, joka sokeuttaa ovelan ajatukset pimeään labyrinttiin, joka tarkoittaa olemista epäselvissä mielleyhtymissä, ja siksi kaikkiahyödyttäviin, koska ovelan vastapuoli on todennäköisemmin objektiivisempi, koska ovela on toiminut objektiivisemmin hänen kanssaan
mitä enemmän oveluuksien kaltaisia manipulointikikkoja ja niihin liittyviä tekoja, sen vähemmän hyyvinvointia ja vähemmän järkevyyttä ja vähemmän kaikkiahyödyttävää toimintaa. sitä paitsi, vertaus: jos itse teet ovelasti, eli lisäät rikkihappoa, se innostaa muita tekemään ovelasti ja lisäämään rikkihappoa näiden kahden osapuolen uimaaltaaseeen. (ovela teko on tuossa rikkihapon lisääminen)
on olemassa kelpo kikkoja, kuten kellon laittamisen soimaan, kun pitää alkaa valmistautua nukkumaan menemään
kauppiksen arvo
99fgr555c1
2
312
Vastaukset
- Varmistan vain
Onko kaikki kunnossa?
- Selväkö
Joo itekki mietin et mitä vittuu sitä on alottaja oikeen vetäny? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822