Vuokraan sisältyvä laajakaista

V&M&p

Meille on tulossa vuokraan sisältyvä Elisan laajakaista. Estääkö voimassa oleva määräaikainen soneran liittymä elisan liittymän asennuksen? Eli voinko ottaa vuokranantajan tarjoaman nettiliittymän käyttöön? Elisan liikkeessä sanottiin, että jos taloon tulee tällainen vuokraan sisältyvä laajakaista on se peruste purkaa määräaikainen sopimus toisen operaattorin kanssa. Uskoin myyjää ja tein sopimuksen Elisa-viihteestä. Soneralla oltiin ( yllättäen ) erimieltä asiasta, enkä saanut voimassa olevaa liittymää irtisanottua. Onko nyt niin että mulla on ainakin puoltoista vuotta joko Soneran hidas liittymä tai elisan nopeampi viihde tyhjän panttina ja molemmista maksan.

3

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne toimii kyllä

      Estääkö voimassa oleva määräaikainen soneran liittymä elisan liittymän asennuksen?
      Ei estä.

      Elisan liikkeessä sanottiin, että jos taloon tulee tällainen vuokraan sisältyvä laajakaista on se peruste purkaa määräaikainen sopimus toisen operaattorin kanssa.
      Ei ole peruste irtisanoa.

      Onko nyt niin että mulla on ainakin puoltoista vuotta joko Soneran hidas liittymä tai elisan nopeampi viihde tyhjän panttina ja molemmista maksan.
      Ei ole tyhjän panttina, voit käyttää molempia.

    • Kannattaa se Elisa viihde irtisanoa mikäli mahdollista, viihde on yleensä 2kk maksuton ja tältä ajalta useimmiten onnistuu se irtisanominen.
      Ei kannata jäädä kahden netin loukkuun, että maksaisit molemmille, vaan kannattaa ensin odottaa että pääset aikaisemmasta sopimuksesta eroon. Kannattaa myös kiusata vuokranantajaa sillä Soneran liittymällä, että vaadit sen 6kk vuokranalennusta, eli nettiliittymän osuuden pois, sillä et tarvitse taloyhtiön nettiä (millä ei välttämättä muutenkaan mitään tee, mikäli käyttäjiä kyseiselle verkolle on liian monta)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      184
      3588
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2872
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2712
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2199
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2017
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1647
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1615
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1558
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1419
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1311
    Aihe