Ajattelin ostaa kyseisen puhelimen, mutta käykö tähän 4g malliin normaali prepaid microsimkortti??? Löytyykö max 200e hintaluokkaan parempia puhelimia??
Samsung Galaxy S3 (GT-I9305) simkortti
8
80
Vastaukset
Käy ja löytyy
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/17405/dtftq/Motorola-Moto-G-4G-Android-puhelin-musta
Mm puhdas Android.- sam-moto
Kyllähän S3 4G on paljon parempi kuin moto g, enemmän ram-muistia paljon nopsempi suoritin, parempi näyttö. Se että siinä on sampan omaa tauhkaa ei häiritse ainakaan minua. Siis olen kokeillut niin motoa kuin samppaakin.
Ei ole sen parempi. Turhaa roinaa tulee mukana ellei sitten ala roottaamaan.
- tietäjäseppo
Mutta sgs3 4g on enemmän ramia,tallennustilaa ja parempi suoritin ;), kaikkia ei häiritse samsungin sovellukset
Alkaa häiritsemään kun enemmän käyttää puhelinta.
- Moikko
Älä nyt jumalauta ala enempää sekoilemaan... S3 4G voittaa tämän vertailun lähes miten päin vaan.
- 5+8
Minä ainankin tarvitsen sampan omia sovelluksia, se ettei vapu tarttee niin ei tarkoita kaikkia
Moikko kirjoitti:
Älä nyt jumalauta ala enempää sekoilemaan... S3 4G voittaa tämän vertailun lähes miten päin vaan.
Ei valitettavasti voita. Minulla oli ja on edelleen S3 malli ja vuosien varrella olen oppinut sen että en hanki sellaista puhelinta missä on paljon turhia sovelluksia. S3 mallista tuli paljon nopeampi (Nopeampi kuin uutena) kun asensin siihen puhtaan Cyanogenmodin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181