Tiedät tunnisteen

naiselle10

Jota kukaan muu kuin me kaksi ei tunnista. Mieti ja muistele hieman.

35

774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen.

      Miksi et itse laita sellasta jos sulla on varma tieto? Minä en nimittäin enään tiedä kuinka moni mitäkin tietää...

    • 9999945

      ööööööööööööö.Mikä se onpi si

    • kiusaat vaan

      Jos niin on niin miksi et voi itse laittaa sitä tänne? Turhaan vaan arvuuttelet muita täällä.

    • Suomenkieltäkuitenki

      On täällä useinkin tunnisteessa tai viestissä tuttuja sanoja. Niitä outoja mitä harva käyttää. Mutta ilmeisesti joku muukin.

    • Kymmenen pistettä

      Ei täällä kukaan tunnista koskaan mitään ;)

    • fiilistellen

      Totta. Mitä vastasit minulle kun kävelin ohi.

    • Tiedän montakin

      mutta eipä noista ole ennenkään mitään hyötyä ollut. Öitä.

    • me2....

      Niin, mä en vissiin kehdannut sanoa heti todellisia tunteitani. Toi oli varmaan aika
      rehellinen vastaus. Niin, nyt tiedät mun tunteeni, missing you.

    • viimeisin vuoro

      Ne matot, rakas.

      • Matoista

        Mitä niistä?


    • ei se haittaa

      pelivehkeissä vikaa

    • Utelias Keiju

      Ap. miksi jätät kaiken yhden tunnisteen varaan jota hän ei välttämättä muista?

      Mikset tee asialle jotain oikeasti?

      Miksi olet täällä etkä tuolla ulkona kertomassa asiaasi hänelle?

      Onko tämä jännä leikki?

    • Ei kiinnosta

      Paljastin tunteeni irl. Ei reaktiota sinulta, joten mikään täällä ei merkitse mitään, vaikka olisi lausumani sanat.

    • tunnisteeton

      monella voi olla samanlaisia tunnisteita, täällä muutenkin kaikki nappaa viestit itselleen vaikkei niissä olisi tunnisteita itselleen ollenkaan. mistä sen voi tietää onko joku vastaaja löytänyt tunnisteen, paitsi toinen joka löytää tunnisteen, mutta mistä se toinen voi tietää onko toinenkin löytänyt tunnisteen.

      mistä ap. tietää kuka on tunnisteen löytäjä, joku voi sattumalta käyttää juuri sitä tunnistetta.

    • Se joka

      vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään ;o).

    • kaikilla samat jutut

      Tunnistaminen ja tunnisteet on jo tehty tyhjäksi irl elämässä, joten ei täällä oikeesti voi tunnistaa ketään.

    • jep näinikään

      Tiedän useitakin. Jos laittaisin tänne, niin saisin hänet pyörittelemään silmiään...säälistä :), että kehtaa! Jos ylipäätään täällä on, jos on niin muusta syystä. Irl tapahtumat olivat ja menivät - palsta jäi!

    • Osuko oikeaan?

      Vastasin sinulle vain "koita pärjätä", kun ilmaisit senhetkiset tunteesi minua kohtaan. Pitääkö paikkansa?

      • enpä tiedä

        Kiitos samoin.


      • tuskinpa 178

        sillä nuo olivat hänen viimeiset sanat myös minulle..


    • 8+5

      Mikähän se olisi:) miehelle.

    • oLEN 10 nainen

      joten tiesin ja tunnistin.

    • Mitä sitten?

      Muistelin.

    • miehelle

      Tässä ketjussa on jo kaikenlaista kummaa, mutta minä en niitä kirjoittanut. Jos vuodessa olisi 13 kuukautta, niin se kolmastoista olisi meidän?

    • Hänontäällätänään ;)
    • miehelle 5-

      Kuten moni jo yllä kommentoi, laita itse ne tunnisteesi äläkä arvuuttele.

    • ihan pihalla

      Missä olemme tavanneet? Kerro paikka? Onko siitä kauankin?

    • kauan sitten

      Ainakin 5 ja rappusilla istuin

    • crossroad.

      Vaikea sanoa.
      Jos sä osaat sitä tietokonetta niin hyvin käyttää, että tunnistat oman henkilösi. Se on hyvä. Me muut ollaan ihan tavan pulliaisia, joilta stalkkereiden salat on saavuttamattomisssa.
      Voisitko antaa vinkin?

    • osuuko?

      Minä olen tavannut etsimäni mieshenkilön elämäni ensi kerran noin 4vkoa sitte merellä...

    • kjhjjjfth

      Se vaatii aika paljon luottamusta.

    • mitäköhän tarkoitat

      No kerrohan se niin minä sit sanon, että muistinko/tunnistinko ;)

    • Aukesko?

      "Tiedät tunnisteen" henkilön olisi hyvä kertoa, ketä? mitä? ja mistä etsii? Niin varmasti asia saisi päätöksen ja SE OIKEA tunnistaisi itsensä...

    • vai onko niin

      että aloittaja on joku itsekseen hihittävä provoilija, joka katsoo, kuinka moni taas meneekään lankaan ;)

    • Kymppi kokeista

      Ei hitto !! Oot se kaljupäinen historianmaikka, joka hikoili jumalattomasti tyttöjen läheisyydessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      682
      5087
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3287
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2543
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2369
    6. 261
      1960
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1389
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe