Derbi gpr 125

Turo

Tietääkö joku jotain derbin kyykky kevarista. ihan mitä vain.

43

14447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuBZ1

      että se on surkea ruma paskakopio Apriliasta

      • Cagey

        Käy katsomassa www.derbi.com
        tulee myyntiin ensvuoden alussa ja on 2-tahtinen kaasarikoneinen. Kaksi vaihtoehtoa, nude tai racing.


      • höpö
        Cagey kirjoitti:

        Käy katsomassa www.derbi.com
        tulee myyntiin ensvuoden alussa ja on 2-tahtinen kaasarikoneinen. Kaksi vaihtoehtoa, nude tai racing.

        älä osta surkeeta paskakyykkykevarii vaan osta customi esim honda shadow tai yamaha virago!!!


      • TuBZ1
        höpö kirjoitti:

        älä osta surkeeta paskakyykkykevarii vaan osta customi esim honda shadow tai yamaha virago!!!

        Ostapa joku sellainen painava rautakasa
        ja tee siitä chopper...sitten vaan mustaa
        nahkaa joka puolelle ja etelävaltioiden lippu
        huivina päähän...ja poista Yamaha/Honda merkki
        ja pistä teksti Harley-Davidson


      • Turo

        Olet itse ruma kopio apinan poikasesta. aprilia on tusina tavaraa ja todella ruma.


      • Turo
        höpö kirjoitti:

        älä osta surkeeta paskakyykkykevarii vaan osta customi esim honda shadow tai yamaha virago!!!

        Kustomit ovat homoja koska niiden kanssa kanttaaminen on mahdotonta ja teho näisssä neli tahtisissa piikki pyörissä on onnetonta. en halua kulutta jarrupaloja joka mutkaan.


      • TuBZ1
        Turo kirjoitti:

        Olet itse ruma kopio apinan poikasesta. aprilia on tusina tavaraa ja todella ruma.

        Viivalle heti...


      • Turo
        TuBZ1 kirjoitti:

        Viivalle heti...

        No nähää mynä motellin pihal perjantaina(sano aika)
        voitan sut 50cc gpr:llä mikä lahna sul on?


      • TuBZ1
        Turo kirjoitti:

        No nähää mynä motellin pihal perjantaina(sano aika)
        voitan sut 50cc gpr:llä mikä lahna sul on?

        Aprilia RS 50 ´04.... onkos sun paskassas tehoa??
        Missäs kyseinen hotelli muna sijaitsee?


      • Turo
        TuBZ1 kirjoitti:

        Aprilia RS 50 ´04.... onkos sun paskassas tehoa??
        Missäs kyseinen hotelli muna sijaitsee?

        on mynämäessä. tehoa löytyy haluatko lainata sitä siihen sun lahnaan?jos haluat tietää mitä se kulkee kysy kytiltä!!!(HUOM!!!aikana ennen teharia)


      • TuBZ1
        Turo kirjoitti:

        on mynämäessä. tehoa löytyy haluatko lainata sitä siihen sun lahnaan?jos haluat tietää mitä se kulkee kysy kytiltä!!!(HUOM!!!aikana ennen teharia)

        missäpäin suomea mahtaa olla....sama juttu aika pitkälti tuli viimeksi tänään keskusteltua poliisien kanssa nopeusrajoituksista...Ihan mielenkiinnosta...väittely kaverin kanssa...Onko
        Derbi italialainen vai espanjalainen


      • kevari ei mopo
        TuBZ1 kirjoitti:

        Aprilia RS 50 ´04.... onkos sun paskassas tehoa??
        Missäs kyseinen hotelli muna sijaitsee?

        noniin pojat te väittelitte kevareista ja haukuitta niitä aika paljon mutta teillä onkin mopot ja niillä leuhkitte menkää pojat jumalauta piiloon joutuin nyt saatana ja ostaka pv virittäkää se ja ajakaa puuhuun saatanan mopo pojat.haahaaa höhöhöööö byaaahhaaaaa pellet!!!"!!


      • Anonyymi
        Turo kirjoitti:

        No nähää mynä motellin pihal perjantaina(sano aika)
        voitan sut 50cc gpr:llä mikä lahna sul on?

        mäki lhäen viivoil täystehosel 125gpr


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mäki lhäen viivoil täystehosel 125gpr

        vittu ketään ei pelota tt 125 gpr :D Oli muuten ihan helvetin laiskoja mutta huippuja on


    • TuBZ1

      No niin..päivitettyä tavaraa..olisit heti kuule TURO sanonu että toi Derbi GPR 125 on vuosimallia
      2005...en ollu nähny kuvaa siitä vielä, muta ajattelin et sitten se on ruma jos se on edestä
      samanlainen kuin GPR 50....Ja onneks siinä ei ollu
      enää kolmipuolaisia vanteita...kyseinen GPR 125
      näyttää aika paljon RSV 1000:selta ja Nude
      näyttää Ducati Monsterilta...

      • Turo

        mites sä noin äkkiä ne viivat unohdit.!. kuinkas kovin sun aprilja kulkee.!.?.
        ja missä päin mailmaa asut?


      • TuBZ1
        Turo kirjoitti:

        mites sä noin äkkiä ne viivat unohdit.!. kuinkas kovin sun aprilja kulkee.!.?.
        ja missä päin mailmaa asut?

        80 vasta...projektia edessä...asuinpaikka on Pori...no onko Derbi Italo vai espanjalainen


      • Turo
        TuBZ1 kirjoitti:

        80 vasta...projektia edessä...asuinpaikka on Pori...no onko Derbi Italo vai espanjalainen

        Derbi 2003 on espanialainen (barcelona) ajoin kesän alussa tutkaan 112km/h ja siin oli huiput.
        et kyl sul on viel tekemistä sun rässän kans.


      • TuBZ1
        Turo kirjoitti:

        Derbi 2003 on espanialainen (barcelona) ajoin kesän alussa tutkaan 112km/h ja siin oli huiput.
        et kyl sul on viel tekemistä sun rässän kans.

        Huom...Kuinka paljon rahaa sä oot pistäny Derbis
        eteen et se kulkee noin paljon? Mä en ole laittanu
        senttiäkään....Mut kyllä parhaat kyykyt Aprilia
        ja Derbi on..näemmä jos Debakin satasta menee...
        mutta kaikki on sanonu mulle että olisin ostanu
        ennemmin Yamaha TZR:n...mutta taas ne jotka
        täällä omistaa TZR:n on sanonu että olis pitäny
        ostaa Derbi....(monimutkaista)


      • Turo
        TuBZ1 kirjoitti:

        Huom...Kuinka paljon rahaa sä oot pistäny Derbis
        eteen et se kulkee noin paljon? Mä en ole laittanu
        senttiäkään....Mut kyllä parhaat kyykyt Aprilia
        ja Derbi on..näemmä jos Debakin satasta menee...
        mutta kaikki on sanonu mulle että olisin ostanu
        ennemmin Yamaha TZR:n...mutta taas ne jotka
        täällä omistaa TZR:n on sanonu että olis pitäny
        ostaa Derbi....(monimutkaista)

        No mul oli sillon jo Tehari ja 17,5mm mikuni = 300€. Mut ilman mitään virejä rajotukset poistettuna se kulki 90km/h. SE yamaha on todella lahna vakioputkella. voi ehkä kulkea teharillakin en tiedä. Haluuks ostaa mun derbin?


      • TuBZ1
        Turo kirjoitti:

        No mul oli sillon jo Tehari ja 17,5mm mikuni = 300€. Mut ilman mitään virejä rajotukset poistettuna se kulki 90km/h. SE yamaha on todella lahna vakioputkella. voi ehkä kulkea teharillakin en tiedä. Haluuks ostaa mun derbin?

        Yammu on hienompi kuin RS, mutta lahna koneeltaan...RS kulki 55 kuristuksilla, mutta
        nykyään 80...En taida ostaa Derbiäs nyt kun olen
        just ite alkamassa myymään Rässää..täytyis säästää
        kevari RS:ää varten...Paljon hinta muuten?


      • Turo
        TuBZ1 kirjoitti:

        Yammu on hienompi kuin RS, mutta lahna koneeltaan...RS kulki 55 kuristuksilla, mutta
        nykyään 80...En taida ostaa Derbiäs nyt kun olen
        just ite alkamassa myymään Rässää..täytyis säästää
        kevari RS:ää varten...Paljon hinta muuten?

        hinta ois sellaset 3200€ teharilla!!! osta pois tai kerro kaverille!!! kuvia voidaan meilata!!!


      • kylä lähtee

        siis missä oot nähny jonkun muun 125GPR joka ei ois vuosimallia2005(ei oo muita)JA toiseks mitä vikaa on kolme puolasissa vanteissa?niin eikä GPR:ä näytä RSV 1000:selta... GPR on kulmikas mutta RSV on paljon pyöreämpi...nude juttu pitää paikkansa!!!!!!!


      • TuBZ1
        kylä lähtee kirjoitti:

        siis missä oot nähny jonkun muun 125GPR joka ei ois vuosimallia2005(ei oo muita)JA toiseks mitä vikaa on kolme puolasissa vanteissa?niin eikä GPR:ä näytä RSV 1000:selta... GPR on kulmikas mutta RSV on paljon pyöreämpi...nude juttu pitää paikkansa!!!!!!!

        Totta....GPR 125 on todella ensimmäinen laatuaan...Mutta laskin että GPR kevari
        olisi ollut samanlainen kuin mopo, näin ei
        todellakaan ole...Kolmipuolaiset vanteet ovat
        mielipidekysymys...kyllä GPR on samannäköinen
        kuin RSV...vertaa kuvia www.derbi.fi ja
        http://www.aprilia.com ......kyllä RSV on myös
        kulmikas


      • Turo
        TuBZ1 kirjoitti:

        Totta....GPR 125 on todella ensimmäinen laatuaan...Mutta laskin että GPR kevari
        olisi ollut samanlainen kuin mopo, näin ei
        todellakaan ole...Kolmipuolaiset vanteet ovat
        mielipidekysymys...kyllä GPR on samannäköinen
        kuin RSV...vertaa kuvia www.derbi.fi ja
        http://www.aprilia.com ......kyllä RSV on myös
        kulmikas

        apriljalla pikkupyörät kopioidaan isoista, mutta derbillä suunnitellaan joka pyörä erikseen!!! ehkä etu maski on saman tyyppinen, mutta muu osa on erillainen!!!osta säkin derbi gpr125 niin et joudu pettymään...


      • TuBZ1
        Turo kirjoitti:

        apriljalla pikkupyörät kopioidaan isoista, mutta derbillä suunnitellaan joka pyörä erikseen!!! ehkä etu maski on saman tyyppinen, mutta muu osa on erillainen!!!osta säkin derbi gpr125 niin et joudu pettymään...

        Väärin...aprilialla ei kopioida mitään, vaan aprilia rs 50-250 cc on sama runko..kyllä Derbiä
        harkita voi kevariksi (hinta mitä????), mutta en ole kyllä pettymässä mihinkään...


      • Turo
        TuBZ1 kirjoitti:

        Väärin...aprilialla ei kopioida mitään, vaan aprilia rs 50-250 cc on sama runko..kyllä Derbiä
        harkita voi kevariksi (hinta mitä????), mutta en ole kyllä pettymässä mihinkään...

        se on n6000€ elikkäs halvempi kuin mito, mutta silti hienompi.


      • TuBZ1
        Turo kirjoitti:

        se on n6000€ elikkäs halvempi kuin mito, mutta silti hienompi.

        ei se niin paljon ole kuin luulisi...kyllähän sellasta Derbi-Yamahaa vois harkita...


      • mietippä sitä
        TuBZ1 kirjoitti:

        ei se niin paljon ole kuin luulisi...kyllähän sellasta Derbi-Yamahaa vois harkita...

        kyl mää oon sitä mieltä et toi derbi on ruma... osta vaan aprilia rs tai honda nsr :)


      • Turo
        TuBZ1 kirjoitti:

        ei se niin paljon ole kuin luulisi...kyllähän sellasta Derbi-Yamahaa vois harkita...

        Älä kuuntele tommost juttuu kyl Derbi on hienompi.


      • TuBZ1
        Turo kirjoitti:

        Älä kuuntele tommost juttuu kyl Derbi on hienompi.

        mielipiteet on kuin persereikiä...jokaisella on omansa, ja toisen oma haisee


      • jippp
        TuBZ1 kirjoitti:

        mielipiteet on kuin persereikiä...jokaisella on omansa, ja toisen oma haisee

        vitun räsän ja miton omistajat ootte vaan kateellisia!!!!!!!!!!


      • jjjjjjj
        jippp kirjoitti:

        vitun räsän ja miton omistajat ootte vaan kateellisia!!!!!!!!!!

        ja näsärin omistajat vajotkaa maan alle!!!


      • Kake
        jjjjjjj kirjoitti:

        ja näsärin omistajat vajotkaa maan alle!!!

        Itseasiassa tuo uusi Derbi näyttääkin aika makeelta. RS on semmonen muotimopo, että ei kiitos. Mitossa on paljon vikoja ja NSR on ruma ja wanha. Uus 125 CBR on ihan lahna, elikkäs jos joku uus kyykkypiikki pitäis ottaa niin tuo GPR. Varsinkin nuo peilit on hienot, kun vilkut on samassa. Uudessa Biken luettelossa on koeajo tuosta.


      • jartsoni
        Kake kirjoitti:

        Itseasiassa tuo uusi Derbi näyttääkin aika makeelta. RS on semmonen muotimopo, että ei kiitos. Mitossa on paljon vikoja ja NSR on ruma ja wanha. Uus 125 CBR on ihan lahna, elikkäs jos joku uus kyykkypiikki pitäis ottaa niin tuo GPR. Varsinkin nuo peilit on hienot, kun vilkut on samassa. Uudessa Biken luettelossa on koeajo tuosta.

        ite oon kans aatellu ostaa derbiä kun iha siisti näyttää olevan mutta tehoja ei niin hirveesti oo verrattuna kilpailijoihin n.25hv täystehosena...
        hondat on sen verran lelun oloisia että en viittis sellasta ostaa.


      • Tony
        jartsoni kirjoitti:

        ite oon kans aatellu ostaa derbiä kun iha siisti näyttää olevan mutta tehoja ei niin hirveesti oo verrattuna kilpailijoihin n.25hv täystehosena...
        hondat on sen verran lelun oloisia että en viittis sellasta ostaa.

        Joo eli mul ois Derbi Nude 125cc hyvässä kunnossa 06- viime vuonna ostanu sen 07- ja sen ja tän kesän ajellu ja hyvin on toiminu voin pistää kuvaa mailiin ja kysymyksiin vastaan joten pistäkää mailii tulemaan...


      • Tony
        jartsoni kirjoitti:

        ite oon kans aatellu ostaa derbiä kun iha siisti näyttää olevan mutta tehoja ei niin hirveesti oo verrattuna kilpailijoihin n.25hv täystehosena...
        hondat on sen verran lelun oloisia että en viittis sellasta ostaa.

        nii ja toi maili tais unohtuu joten pistäkää tähä [email protected]


      • DF
        mietippä sitä kirjoitti:

        kyl mää oon sitä mieltä et toi derbi on ruma... osta vaan aprilia rs tai honda nsr :)

        NSR hieno? :DD eipä oo mopopoika pyöriä paljoo nähny


      • d
        Tony kirjoitti:

        Joo eli mul ois Derbi Nude 125cc hyvässä kunnossa 06- viime vuonna ostanu sen 07- ja sen ja tän kesän ajellu ja hyvin on toiminu voin pistää kuvaa mailiin ja kysymyksiin vastaan joten pistäkää mailii tulemaan...

        nude on hyvä ajattelin itekkin ostaa=D


      • g34tgerger
        Turo kirjoitti:

        No mul oli sillon jo Tehari ja 17,5mm mikuni = 300€. Mut ilman mitään virejä rajotukset poistettuna se kulki 90km/h. SE yamaha on todella lahna vakioputkella. voi ehkä kulkea teharillakin en tiedä. Haluuks ostaa mun derbin?

        Derbi on ihan hyvä ja itelläkin on, mutta puhut nyt kyllä niin rankkaa paskaa.
        se kulkee vakiona 50, kurittomana 60, tehari, iso kaasari ja pyttysarja 70cc niin päästään jonnekkin 100 tienoille...


    • sillä lailla

      itse asiassa kaikki mopot/ kemmut on ihan ajettavia mutku asia menee sillai mikä teil on niin se on muka paras-.- ei se mee sillai että jos sul on derbi niin si derbi on paras

    • derbi gpr

      Myykää joku tehari derbii? derbi gpr 125

    • Anonyymi

      ihan vitun tenkune ku o derbi drd rungos jöttteleepähä muut 125cc kemmut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe