Tetrasykliini ja kuukautiset

Olen 17v tyttö ja aloitin tetrasykliinikuurin akneeni reilu kuukausi sitten. Kuukautiseni ovat kohta 2 ja puoli viikkoa myöhässä, vaikka tähän asti ovat olleet täysin säännölliset. Voiko tetrasykliini vaikuttaa kuukautiskiertoon? Raskaustestit ovat näyttäneet negaa, vauva ei siis ole mahdollisuus.. Pitäisikö varata lääkäriltä aika?
052
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


Pitäisikö.. kirjoitti:

Olen 17v tyttö ja aloitin tetrasykliinikuurin akneeni reilu kuukausi sitten. Kuukautiseni ovat kohta 2 ja puoli viikkoa myöhässä, vaikka tähän asti ovat olleet täysin säännölliset. Voiko tetrasykliini vaikuttaa kuukautiskiertoon? Raskaustestit ovat näyttäneet negaa, vauva ei siis ole mahdollisuus.. Pitäisikö varata lääkäriltä aika?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu