Satanistien juhla-ilta on Halloween 31.10., joten varoitan ja kehoitan tarkkailemaan satanisti naapurienne toimintaa,jo jopa viikkoa ennen Halloweenia.
Ihmisuhrit,kannibalismi,lapsi-seksi,eläinten kidutus yms. rikollinen toiminta voi olla osa satanisti-naapurisi toimintaa. Kamerat mukaan!!
Dokumentteja aiemmista vastaavista tapauksista on tarjolla loputtomiin.
Rukoilkaamme Jeesusta,joka on suurin mahti yli Saatanan vallan.Ainoa?
(Satanistin saattaa erottaa mm. sikamaisesta v-umaisuudesta(tosin monet saattaa olla kivojakin kavereita,mutta tekee satanismia silti- salassa tietenkin),mustista vaatteista(melkein aina,tosin monet satanstit pukeutuu aivan tavallisesti)),monista seksikumppaneista,huumepiirit,oudosta menestyksestä nopeasti(satanisti-eliitti nostaa),
suljetusta perhepiiristä(seksi,yms. salaisuudet ei saa paljastua),satanistisymbolit,tai okkultismi-aiheet kotona,jne.parhaiten voi testata puhumalla jeesuksesta,ja rukoilemalla Jeesusta niiden edessä)
HALLOWEEN-VAROITUS.
Tarkkaile satanisti-naapuri...
1
448
Vastaukset
- Ari x
täyttä roskaa.
Mielestäni se ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin ollenkaan, joten kirjoittajan teksti kuuluisi englanninkielisenä vaikka USA:n nettisivuille.
Olen yleensäkin ärsyyntynyt kun tänne Suomeen tuodaan kaikkea paskaa Amerikasta.
Jos ottaisimme huomioon joka maasta niiden juhlapäivät, ei tässä enää normaaleita päiviä olisikaan. Eikö niitä juhlpäiviä ja muita erikoispäiviä Suomessakin jo ole aivan riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423068- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271880- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871555Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401445- 391350